1. Під час ухвалення рішення суд вирішує такі питання:
1) чи мали місце обставини (факти), якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються;
2) чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження;
3) які правовідносини сторін випливають із встановлених обставин;
4) яка правова норма підлягає застосуванню до цих правовідносин;
5) чи слід позов задовольнити або в позові відмовити;
6) як розподілити між сторонами судові витрати;
7) чи є підстави допустити негайне виконання судового рішення;
8) чи є підстави для скасування заходів забезпечення позову.
2. При ухваленні рішення суд не може виходити за межі позовних вимог.
3. Ухвалюючи рішення у справі, суд, за заявою позивача, поданою до закінчення підготовчого провадження, може визнати недійсним повністю чи у певній частині пов’язаний із предметом спору правочин, який суперечить закону, якщо позивач доведе, що він не міг включити відповідну вимогу до позовної заяви із не залежних від нього причин.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.
Аналізуйте судовий акт: Позивач обов’язково повинен установити а суд перевірити, чи є відповідач автором недостовірної інформації в Інтернеті, якщо вона принижує честь, гідність і ділову репутацію позивача (ВС КЦС, справа №454/2743/19 від 14.12.2022 р.)
Двоє позивачів подали позов про визнання недостовірною і такою, що принижує їх честь, гідність та ділову репутацію, поширену відповідачем в соціальній мережі «Facebook», інформацію. Просили зобов`язати відповідача спростувати поширену інформацію, принести вибачення перед ними та стягнути з нього біля 155 тис. моральної шкоди.
Пояснювали тим, що бачили як відповідач - їх бувший бригадир-ремонтник, фотографує їх торгові павільйони, а потім ці фото з‘явилися в дописі, що принижує їх честь, гідність і ділову репутацію - в якому вказано про те що з позивачами краще справ не мати, бо вони, цитую: «аферисти, шахраї і недоплатили бригадиру за будівельні роботи». Допис поширено було в групах і на сторінці ще іншої людини.
Коли перша та друга інстанції частково задовольнили позов - зобов‘язавши відповідача спростувати, вибачитись та виплатити моральну шкоду, відповідач подав касаційну скаргу, яку мотивував недоведеністю того, що саме він був автором відповідної публікації.
ВС КЦС, розглядаючи його мотиви, дослідив питання необхідності ідентифікації автора недостовірної інформації що принижує честь, гідність, ділову репутацію. Суд вказав: Читати повністю