1. Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
2. Ці дані встановлюються такими засобами:
1) письмовими, речовими і електронними доказами;
2) висновками експертів;
3) показаннями свідків.
Особливості визначення шкоди, заподіяної протиправними (незаконними) індивідуальними актами та/або рішеннями, зазначеними у частині першій статті 266 - 1 цього Кодексу, встановлюються Законом України "Про банки і банківську діяльність" та Законом України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб.
{Частину другу статті 72 доповнено абзацом п’ятим згідно із Законом № 590-IX від 13.05.2020 }
Особливості визначення шкоди, заподіяної протиправними (незаконними) індивідуальними актами та/або рішеннями, передбаченими частиною першою статті 266 - 2 цього Кодексу, встановлюються Законом України "Про особливості продажу пакетів акцій, що належать державі у статутному капіталі банків".
{Частину другу статті 72 доповнено абзацом згідно із Законом № 3983-IX від 19.09.2024 }
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.
Аналізуйте судовий акт: Підпис на постанові та сплата штрафу у справі про адміністративне правопорушення НЕ є доказом вини водія (КАС ВС від 22.07.2019 року у справі №757/2757/16-а)
Не погоджуючись з цим, чоловік звернувся до суду. Що сказала перша інстанція? Суд першої інстанції постановою від 16.02.2016 відмовив у задоволенні позову. Суд зазначив, що постанова винесена уповноваженим інспектором на місці події відповідно до вимог ч. 4 ст. 258 КУпАП, а в діях чоловіка вбачаються ознаки правопорушення. Також суд послався на відсутність у матеріалах справи протоколу, який чоловік мав надати для підтвердження своїх доводів. Читати повністюЧоловік рухався на своєму транспортному засобі з увімкненим маячком "на право", як того вимагають чинні правила дорожнього руху. Його було протиправно зупинено інспектором патрульної служби України в місті Києві, який відрекомендувався незрозуміло та склав постанову, в якій азначено, що позивач здійснив зупинку та рух у смузі для маршрутних транспортних засобів за адресою: місто Київ, бульвар Дружби Народів, 27, чим скоїв адміністративне правопорушення, передбачене частиною третьою статті 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за що на нього накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в сумі 510,00 грн., який він сплатив.