Головна Сервіси для юристів ... Закони Кодекс адміністративного судочинства України Стаття 267. Особливості провадження у справах за адміністративними позовами про примусове відчуження земельної ділянки, інших об’єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності Стаття 267. Особливості провадження у справах за а...

Стаття 267. Особливості провадження у справах за адміністративними позовами про примусове відчуження земельної ділянки, інших об’єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності

Кодекс адміністративного судочинства України (ЗМІСТ) Інши кодекси
  • 2335

    Переглядів

  • 2335

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Право звернутися з адміністративним позовом про примусове відчуження земельної ділянки, інших об’єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності мають органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які відповідно до закону можуть викуповувати ці об’єкти для суспільних потреб.

    2. Адміністративні справи про примусове відчуження земельної ділянки, інших об’єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності розглядаються та вирішуються апеляційним адміністративним судом за місцем розташування нерухомого майна, що підлягає примусовому відчуженню.

    3. Позовна заява про примусове відчуження земельної ділянки, інших об’єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності подається до адміністративного суду без сплати судового збору.

    4. Суд вирішує адміністративні справи про примусове відчуження земельної ділянки, інших об’єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності за правилами загального позовного провадження.

    5. У рішенні адміністративного суду про задоволення позову зазначається інформація про:

    об’єкт примусового відчуження, його місцезнаходження, площу, кадастровий номер, цільове призначення, категорію земель;

    умови попереднього повного відшкодування вартості земельної ділянки, інших об’єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, збитків, заподіяних власнику внаслідок примусового відчуження, та їх розмір, визначений відповідно до закону;

    строк, протягом якого власник має звільнити земельну ділянку, інші об’єкти нерухомого майна, що на ній розміщені;

    джерело фінансування витрат, пов’язаних із примусовим відчуженням.

    6. Судом апеляційної інстанції у справах про примусове відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності є Верховний Суд. Судові рішення Верховного Суду набирають законної сили з моменту проголошення і не можуть бути оскаржені.

    § 2. Розгляд окремих категорій термінових адміністративних справ

    Попередня

    268/398

    Наступна
    Додати в обране
    КОМЕНТАР від ресурсу "ПРОТОКОЛ":

    Аналізуйте Постанову Пленуму ВАСУ: «Про огляд практики застосування адміністративними судами статті 267 КАСУ» від 13.03.2017р., № 3 ПЛЕНУМ Вищого адміністративного суду України

    Аналізуйте судовий актІніціювання судового контролю щодо виконання суб'єктом владних повноважень постанови суду може здійснюватись в будь-який час після її оголошення, при цьому нова адміністративна справа судом не порушується (судовий контроль ст. 267 КАС УКраїни)

    Має місце типове невиконання суб’єктом владних повноважень постанови адміністративного суду. Позивач звернувся із заявою до того ж суду першої інстанції, яких виніс зобов‘язуючу постанову, в якій просив в порядку статті 267 КАС України зобов‘язати відповідача надати звіт про виконання постанови, накласти штраф за невиконання постанови на керівника суб’єкта владних повноважень, стягнути з відповідача половину штрафу на свою користь та зобов‘язати відповідача постанову виконати. Суд  прийшов до помилкового висновку, що такі заяви необхідно розглядати у порядку позовного провадження та відмовив і відкритті провадження з формальних підстав. На підставі скарги позивача суд апеляційної інстанції скасував ухвалу суду про відмову у відкритті провадження та направив справу на  новий розгляд. При цьому суд підкреслив, що подібні заяви направленні на ініціювання спеціальних засобів судового контролю і розглядаються судом першої інстанції без відкриття нової адміністративної справи, а в межах справи, в якій була  ухвалена зобов‘язуюча для суб’єкта владних повноважень постанова.

    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст