Стаття 71. Перекладач

Кодекс адміністративного судочинства України (СОДЕРЖАНИЕ) Прочие кодексы
  • 5104

    Просмотров

  • 5104

    Просмотров

  • Добавить в избраное

    1. Перекладачем є особа, яка вільно володіє мовою, якою здійснюється адміністративне судочинство, та іншою мовою, знання якої необхідне для усного або письмового перекладу з однієї мови на іншу, а також особа, яка володіє технікою спілкування з глухими, німими чи глухонімими.

    2. Перекладач допускається ухвалою суду за клопотанням учасника справи або призначається з ініціативи суду.

    Участь перекладача, який володіє технікою спілкування з глухими, німими чи глухонімими, є обов’язковою при розгляді справи, одним із учасників якої є особа з порушенням слуху. Кваліфікація такого перекладача підтверджується відповідним документом, виданим у порядку, встановленому законодавством.

    3. Перекладач має право відмовитися від участі в адміністративному судочинстві, якщо він не володіє мовою в обсязі, необхідному для перекладу, право ставити питання з метою уточнення перекладу, а також право на оплату виконаної роботи та на компенсацію витрат, пов’язаних із викликом до суду.

    4. Перекладач зобов’язаний з’являтися до суду за його викликом, здійснювати повний і правильний переклад, посвідчувати правильність перекладу своїм підписом на процесуальних документах, що вручаються сторонам у перекладі на їх рідну мову або мову, якою вони володіють. За відсутності заперечень учасників справи перекладач може брати участь в судовому засіданні в режимі відеоконференції.

    Глава 5. Докази та доказування

    § 1. Основні положення про докази

    Предыдущая

    71/405

    Следующая
    Добавить в избраное
    1. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встанов лених статтею 72 цього Кодексу.
    2. 6 адміністративних справах про проти правність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи безді яльності покладається на відповідача, якщо він заперечує про ти адміністративного позову.
    1. Якщо особа, яка бере участь у справі, не може самостійно надати докази, то вона повинна зазначити причини, через які ці докази не можуть бути надані, та повідомити, де вони зна ходяться чи можуть знаходитися. Суд сприяє в реалізації цього обов'язку і витребовуе необхідні докази.
    2. Суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі на явні у нього документи та матеріали, які можуть бути викорис тані як докази у справі. У разі невиконання цього обов'язку суд витребовує названі документи та матеріали.
    1. Суд може збирати докази з власної ініціативи.
    2. Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних при чин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження

    190

    обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

    1. За загальним правилом, у адміністративному судочинстві обов'язок доказування розподіляється наступним чином: пози вач повинен довести обставини, якими він обґрунтовує позовні вимоги, тобто підставу позову; відповідач повинен довести об ставини, якими він обґрунтовує заперечення проти позову.

    2. Частина 2 коментованої статті встановлює презумпцію вини суб'єкта владних повноважень, рішення, дії чи бездіяль ність якого оскаржуються - повідомлені позивачем обставини справи про рішення, дії, бездіяльність відповідача - суб'єкта владних повноважень відповідають дійсності, доки відповідач не спростує їх.

    Крім того, у зв'язку з тим, що більшість доказів з адміністративної справи, як правило, утворюється і зберігається у суб'єкта владних повноважень, ч. 4 коментованої статті зобов'язує його подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

    1. Суд сприяє особам, які беруть участь у справі в реалізації обов'язку доказування шляхом витребування необхідних дока зів, якщо особою вказано ґрунтовні причини, через які ці до кази не можуть бути надані, та повідомлено про місце, де вони знаходяться чи можуть знаходитися.
    2. Крім випадків, коли адміністративний суд витребує дока зи за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, він, ґрунту ючись на принципі офіційного з'ясування всіх обставин у спра ві (див. коментар до ст. 11 КАС України), може збирати докази і з власної ініціативи.
    3. Частина 6 коментованої статті передбачає наслідки неви конання особою, яка бере участь у справі обов'язку доказування. У цьому випадку судове рішення ґрунтуватиметься переважно на доказах, що підтверджують обставини на які посилаються інші особи, які беруть участь у справі і, вірогідно, не задовольня тиме інтереси особи, що не виконує обов'язок доказування.

    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст

    Приймаємо до оплати