Головна Сервіси для юристів ... Закони Митний кодекс України Стаття 36. Визначення країни походження товару

Стаття 36. Визначення країни походження товару

Митний кодекс України (ЗМІСТ) Інши кодекси
  • 8267

    Переглядів

  • 8267

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Положення цього Кодексу встановлюють непреференційні правила щодо визначення країни походження товарів, що переміщуються через митний кордон України, з метою застосування:

    1) ставок мита, правил щодо його справляння до товарів, яким надається режим найбільшого сприяння, крім тарифних пільг (преференцій), встановлених міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;

    2) заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності;

    3) інших заходів відповідно до вимог Світової організації торгівлі, пов’язаних із визначенням країни походження товару.

    2. Країною походження товару вважається країна, в якій:

    1) товар був повністю отриманий;

    2) товар був підданий останнім економічно обґрунтованим виробничим та технологічним операціям з переробки, що призвели до виробництва нового товару або є важливою стадією виробництва, за умови виконання в цій країні критеріїв достатньої переробки, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.

    3. Якщо стосовно конкретного товару критерії достатньої переробки не встановлено, застосовується правило, згідно з яким країна походження товару визначається за країною походження використаних при переробці матеріалів з найбільшою вартістю.

    4. Під країною походження товару можуть розумітися група країн, митні союзи країн, регіон, територія чи частина країни, якщо є необхідність їх виділення з метою визначення походження товару.

    5. Повністю отримані або піддані достатній переробці товари преференційного походження визначаються відповідно до законів України, а також міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

    6. Особливості визначення країни походження товару, що ввозиться з територій спеціальних (вільних) економічних зон, розташованих на території України, встановлюються законом.

    Попередня

    111/718

    Наступна
    Додати в обране

    У коментованій статті законодавець встановлює організаційно-правові засади здійснення зв'язків спеціально уповноваженого органу виконавчої влади в галузі митної справи з міжнародними митними організаціями.

    Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади в галузі митної справи - Державна митна служба України - представляє Україну у Всесвітній митній організації, інших міжнародних митних організаціях. Про завдання та функції Всесвітньої митної організації - див. коментар до ст. 35 МК. До інших міжнародних митних організацій належать: ООН, Всесвітня торгова організація та інші, які розглядають, опрацьовують, узагальнюють та надають рекомендації з питань міжнародного митного співробітництва. Міжнародне співробітництво в галузі митної справи здійснюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи за погодженням з Міністерством закордонних справ України. Відповідно до указу Президента України від 18.09.1996 р. №841/96 "Про заходи щодо вдосконалення координації діяльності органів виконавчої влади у сфері зовнішніх зносин" органи виконавчої влади, в тому числі і Державна митна служба України, як спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади в галузі митної справи, погоджують з Міністерством закордонних справ України питання: щодо ініціювання закордонних візитів керівників органів виконавчої влади України чи запрошення іноземних офіційних делегацій; виступів, офіційних заяв та ініціатив міжнародного характеру, опублікування повідомлень та поширення прес-релізів, прямо чи опосередковано пов'язаних з міжнародною діяльністю; проведення міжнародних консультацій та переговорів, пов'язаних із реалізацією державної політики України у сфері зовнішніх зносин, у тому числі з дипломатичними представництвами іноземних держав, представництвами міжнародних організацій в Україні; тимчасового відрядження працівників відповідних органів виконавчої влади до органів дипломатичної служби для виконання службових обов'язків; підготовки міжнародних двосторонніх чи багатосторонніх документів, незалежно від їх назви (договір, конвенція, угода, протокол, комюніке, додаток до протоколу тощо); участі у міжнародних конференціях, сесіях органів міжнародних організацій, засіданнях міжурядових комісій та інших органів; інших дій, пов'язаних із зовнішніми зносинами. Крім того, слід зазначити, що директиви, вказівки, технічні завдання готуються з урахуванням позицій заінтересованих центральних органів виконавчої влади відповідним органом виконавчої влади, уповноваженим брати безпосередню участь у міжнародних консультаціях, переговорах, конференціях, сесіях органів міжнародних організацій, погоджуються з Міністерством закордонних справ України та затверджуються не пізніше ніж за три дні до початку заходу.

    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст

    Приймаємо до оплати