Стаття 26. Подання скарги

Митний кодекс України (ЗМІСТ) Інши кодекси
  • 2039

    Переглядів

  • 2039

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Скарга до митного органу вищого рівня подається в один із таких способів:

    1) у паперовій формі - нарочно або поштовим відправленням з описом вкладення;

    2) в електронній формі - за допомогою систем, що забезпечують функціонування електронних інформаційних ресурсів митних органів, з накладенням електронного підпису.

    2. Скарга складається державною мовою та підписується особою, яка її подає, або уповноваженою нею особою.

    У разі якщо скарга підписується уповноваженою особою, до неї долучається оригінал або належним чином завірена копія документа, що засвідчує повноваження такої уповноваженої особи.

    3. Скарга має містити:

    1) найменування митного органу, до якого подається скарга;

    2) контактні дані особи, яка подає скаргу (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) або найменування особи, адреса місця проживання/перебування, місцезнаходження, номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти тощо), а в разі подання скарги уповноваженою особою - також контактні дані такої уповноваженої особи;

    3) інформацію про предмет оскарження та обставини, якими обґрунтовується порушення прав особи, яка подає скаргу;

    4) вимоги особи, яка подає скаргу;

    5) дату складення скарги;

    6) поштову адресу або адресу електронної пошти, на яку слід надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги;

    7) перелік документів, що додаються до скарги.

    4. Особа, яка подає скаргу, може додати до скарги документи та/або інформацію, які вона вважає за необхідне подати.

    У разі якщо особа під час подання скарги не може подати відповідні документи та/або інформацію, такі документи та/або інформація можуть бути подані пізніше, але в межах строку розгляду скарги, передбаченого статтею 26 - 3 цього Кодексу.

    5. Скарга, оформлена без дотримання вимог, зазначених у частинах першій - третій цієї статті, повертається особі, яка її подала, на підставі мотивованого рішення митного органу вищого рівня не пізніш як через 10 днів з дня її надходження.

    Повернення скарги не позбавляє особу права на повторне її подання у встановленому цим Кодексом порядку.

    Перебіг строку подання скарги зупиняється з дня подання скарги до дня її повернення особі, яка її подала.

    {Стаття 26 в редакції Законів № 440-IX від 14.01.2020 , № 2510-IX від 15.08.2022 }

    Попередня

    93/700

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст

    Приймаємо до оплати