Стаття 24. Право на оскарження

Митний кодекс України (ЗМІСТ) Інши кодекси
  • 2777

    Переглядів

  • 2777

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Будь-яка особа має право оскаржити рішення, дії або бездіяльність митних органів до митного органу вищого рівня або до суду, якщо вважає, що такими рішеннями, діями або бездіяльністю порушено її права, свободи чи інтереси, створено перешкоди для їх реалізації або на неї незаконно покладено будь-які обов’язки.

    2. Для цілей застосування цієї глави:

    1) предмет оскарження - рішення, дії або бездіяльність митних органів, які оскаржуються;

    2) дії митних органів - вчинки посадових осіб та інших працівників митних органів, пов’язані з виконанням обов’язків, покладених на них відповідно до цього Кодексу та інших актів законодавства України;

    3) бездіяльність митних органів - невиконання посадовими особами та іншими працівниками митних органів обов’язків, покладених на них відповідно до цього Кодексу та інших актів законодавства України, або неприйняття ними рішень з питань, віднесених до їхніх повноважень, протягом строку, визначеного законодавством;

    4) митний орган вищого рівня - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну митну політику;

    5) митний орган, якого стосується предмет оскарження, - митний орган, який прийняв оскаржуване рішення, вчинив оскаржувані дії або допустив бездіяльність.

    3. Положення цієї глави застосовуються у всіх випадках оскарження підприємствами або громадянами рішень, дій або бездіяльності митних органів, крім випадків, якщо законом встановлено інший порядок оскарження таких рішень, дій або бездіяльності.

    4. Положення цієї глави не застосовуються у випадках оскарження постанов у справах про порушення митних правил, податкових повідомлень - рішень митних органів.

    5. Оскарження постанов у справах про порушення митних правил здійснюється в порядку, встановленому главою 72 цього Кодексу. Оскарження податкових повідомлень-рішень митних органів здійснюється в порядку, встановленому Податковим кодексом України.

    6. Під час оскарження громадянами рішень, дій або бездіяльності митних органів положення Закону України "Про звернення громадян" застосовуються в частині, що не суперечить цій главі.

    7. Процедура оскарження, передбачена цією главою, вважається досудовим порядком вирішення спору.

    {Стаття 24 із змінами, внесеними згідно із Законом № 405-VII від 04.07.2013 ; текст статті 24 в редакції Закону № 2510-IX від 15.08.2022 }

    Попередня

    92/718

    Наступна
    Додати в обране

    Коментована стаття регламентує питання володіння майном, фінансування та матеріально-технічне забезпечення митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій. У зв'язку з тим, що Держмитслужба України є спеціально уповноваженим нейтральним органом виконавчої влади в галузі митної справи, фінансування митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України відповідно до Закону України про Державний бюджет України, а майно митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій є державною власністю. При цьому майно необхідно розуміти як сукупність матеріальних і нематеріальних цінностей, які в установленому нормативно-правовими актами порядку передані на баланс митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій. До категорії майна належать матеріальні цінності, речі, якими володіють митні органи та спеціалізовані митні установи, та які вони використовують при виконанні покладених на них державою функцій.

    До матеріально-технічного забезпечення належать:

    - техніка, будівлі, споруди разом із матеріалами, необхідними для їх функціонування (паливо, запасні частини та ін.);

    - матеріали, необхідні для підтримання в робочому стані засобів праці, що використовуються лише для зберігання предметів або для забезпечення матеріальних умов праці (робочі будівлі, засоби зв'язку й транспорту та ін.).

    Важливе місце серед засобів матеріально-технічного забезпечення митних органів займають технічні засоби митного контролю, які використовуються для здійснення митного контролю та повинні бути безпечні для життя та здоров'я людини, тварин і рослин, та такі, що не завдають шкоди підприємствам і громадянам. Технічні засоби митного контролю можна розподілити на пошукові засоби, засоби ідентифікації та засоби аудіовізуального контролю. До пошукових засобів належать: рентгенапарати, металошукачі, доглядові дзеркал, електрощупи, ендоскопи, ультрафіолетові ліхтарі та інше. До засобів ідентифікації відносять: електронні терези, детектори дорогоцінних металів, детектори діамантів, детектори наркотиків, детектори валют, комплекти хімічних реактивів та інше. До засобів аудіовізуального контролю належать відео- та аудіо-магнітофони, комп'ютери, програвачі, слайдоскопи, кінопроектори, телевізори та інше.

    Згідно з чинним законодавством функції фінансового контролю за діяльністю Держмитслужби України покладено на Рахункову палату України, Державну контрольно-ревізійну службу України, Державну службу експортного контролю.

    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст

    Приймаємо до оплати