У коментованій статті регламентується порядок надання службових приміщень митним органам у портах, міжнародних аеропортах та на прикордонних залізничних станціях.
Відповідно до вимог коментованої статті та Переліку службових приміщень, тт-тгми адміністрації морських річкових портів, міжнародних аеропортів, прикордонних залізничних станцій забезпечують на договірних засадах митні органи, затвердженого спільним наказом Мінтрансу та Держмитслужби від 06.03.2003 р. №168, митним органам
надаються:
1. Приміщення для розміщення особового складу підрозділів митних органів. Кімната особистого огляду.
Приміщення для зберігання затриманих предметів, у тому числі харчових продуктів, медичних препаратів, що потребують спеціальних умов зберігання. Приміщення для зберігання та обслуговування технічних засобів контролю й засобів зв'язку.
Приміщення для утримання службових собак митних органів (за потреби). Службові приміщення повинні відповідати санітарно-гігієнічним нормам, протипожежним вимогам, вимогам з охорони праці та бути обладнані засобами сигналізації. Кількість службових приміщень, які надаються митним органам адміністраціями морських і річкових портів, міжнародних аеропортів, прикордонних ... . тшчних станцій, установлюється виходячи з обсягів та характеру міжнародних перевезень.
Відповідно до чинного законодавства регіональні митниці та митниці є юридичними особами та мають право укладати цивільно-правові договори, до яких належить договір оренди приміщення.
page
youtube