Стаття 4. Права та обов’язки споживачів

Про захист прав споживачів (ЗМІСТ) Інші закони
  • 479

    Переглядів

  • 479

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Споживачі мають право на:

    1) безпечну та належної якості продукцію;

    2) відшкодування шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції;

    3) вільний вибір продукції, запропонованої суб’єктом господарювання, та способу її оплати відповідно до законодавства;

    4) споживчу освіту та/або просвіту;

    5) своєчасне отримання повної, точної та достовірної інформації про продукцію;

    6) ввічливе торговельне обслуговування;

    7) захист своїх прав та вільний вибір механізму захисту прав;

    8) об’єднання в громадські об’єднання споживачів (об’єднання споживачів).

    2. Споживачі мають право здійснювати фото- та/або відеофіксацію порушення своїх прав, якщо це не суперечить закону.

    3. Споживачі не можуть бути обмежені у реалізації інших прав, встановлених цим Законом, іншими актами законодавства України.

    4. Споживачі зобов’язані використовувати придбаний товар згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації.

    Попередня

    37/77

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст