Головна Сервіси для юристів ... Закони Митний кодекс України Стаття 153. Обсяг виходу продуктів переробки

Стаття 153. Обсяг виходу продуктів переробки

Митний кодекс України (ЗМІСТ) Інши кодекси
  • 1890

    Переглядів

  • 1890

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Митні органи здійснюють контроль за обсягом виходу продуктів переробки, що утворюються в результаті переробки товарів на митній території України.

    2. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, може встановлювати обов’язковий обсяг виходу продуктів переробки у випадках, коли операції з переробки на митній території України здійснюються за типовими (однаковими) технічними умовами, а товари та продукти їх переробки мають постійні характеристики.

    3. У разі якщо обсяг виходу, встановлений в авторизації на переробку товарів на митній території, не відповідає фактичному обсягу виходу, підприємство, якому надано авторизацію на переробку на митній території, зобов’язано повідомити про це митний орган відповідно до частини другої статті 19 - 12 цього Кодексу.

    {Стаття 153 в редакції Закону № 3926-IX від 22.08.2024 }

    Попередня

    249/718

    Наступна
    Додати в обране

    Здійснення митного контролю та митного оформлення товарів суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності і фізичних осіб, які переміщуються через митний кордон України в міжнародних поштових відправленнях каналами поштового зв'язку ("Укрпошта", "EMS") та в міжнародних експрес відправленнях каналами експрес-перевізників (DHL, TNT, UPS, FedEx, та інших), визначається Державною митною службою України та встановлюється Кабінетом Міністрів України. Так, наказом Державної митної служби України №728 від 03.09.2007 р. затверджена Інструкція з організації митного контролю та митного оформлення міжнародних експрес-відправлень, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України. Терміни в цій Інструкції вживаються в таких значеннях:

    - домашній транспортний документ - номерний товаросупровідний документ на кожне окреме міжнародне експрес-відправлення (далі - МЕВ);

    - локальна мережа експрес-перевізника - складова всесвітньої мережі відстеження доставки МЕВ від відправника до одержувача, яка являє собою сукупність підрозділів експрес-перевізника: центральних сортувальних станцій (далі - ЦСС) і регіональних сортувальних станцій (далі - РСС), а також повірених, і створена в Україні для надання послуг з прискореного транспортування МЕВ;

    - підрозділ митного оформлення (далі - ПМО) - підрозділ митного органу, посадові особи якого здійснюють митні процедури щодо МЕВ;

    - представник експрес-перевізника - працівник ЦСС або РСС, або повірений;

    - повірений - особа, яка діє на підставі договору-доручення з експрес-перевізником або ЦСС (РСС) і здійснює пред'явлення МЕВ митному органу за місцезнаходженням одержувача (відправника).

    Згідно з цією Інструкцією митний орган, у зоні діяльності якого розташована ЦСС (РСС), визначає ПМО, відповідальний за здійснення митних процедур щодо МЕВ, і місце проведення цих процедур. Для зберігання МЕВ, що надійшли на ЦСС (РСС), експрес-перевізник облаштовує місце (-я) зберігання МЕВ (спеціально визначене й обладнане складське приміщення чи відокремлена експрес-перевізником частина приміщення / огороджена територія, що виключає можливість вилучення МЕВ поза митним контролем/, що призначене для зберігання МЕВ). Для здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та інших предметів (далі - предмети) митний орган за погодженням з експрес-перевізником визначає на ЦСС (РСС) зони митного контролю (далі - ЗМК). Для забезпечення можливості декларування предметів, що переміщуються в МЕВ, експрес-перевізник має отримати ліцензію на провадження посередницької діяльності митного брокера (свідоцтво про визнання підприємства декларантом) і мати в штаті ЦСС осіб, уповноважених на декларування.

    Держмитслужба забезпечує ведення Реєстру за допомогою програмно-інформаційного комплексу "Реєстр центральних сортувальних станцій, регіональних сортувальних станцій" Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби (далі - ЄАІС Держмитслужби). У Реєстрі зазначаються: номер за порядком; номер і дата наказу Держмитслужби про включення ЦСС (РСС) в Реєстр; найменування експрес-перевізника; найменування іноземного оператора експрес-перевезень; код

    зпоепрес-перевізника за ЄДРПОУ; місцезнаходження експрес-перевізника; найменування пітного органу, у зоні діяльності якого експрес-перевізник перебуває на обліку як суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності (далі - ЗЕД); місцезнаходження ЦСС (РСС); найменування митного органу, у зоні діяльності якого розташована ЦСС (РСС); статус підрозділу експрес-перевізника: ЦСС чи РСС; номер і дата наказу Держмитслужби про виключення ЦСС (РСС) із Реєстру.

    Експрес-перевізник зобов'язаний забезпечити оформлення домашнього транспортного документа під час прийняття МЕВ у відправника; забезпечити наявність ;• ЦСС (РСС) інформації в електронному вигляді про кожне МЕВ, що переміщується пересилається) через митний кордон України, та можливість перегляду посадовими особами ПМО інформації, що міститься в цій комп'ютерній мережі відстеження проходження МЕВ від відправника до одержувача; вивезти МЕВ у зворотному напрямку на вимогу відправника; протягом строку зберігання вивезти у зворотному напрямку МЕВ, що містять предмети, стосовно яких застосовуються нетарифні заходи : стулювання зовнішньої торгівлі або які підлягають іншим передбаченим законодавством видам контролю і щодо яких не було здійснено митне оформлення; надати на ЦСС (РСС) належним чином обладнане приміщення для посадових осіб ПМО; обладнати на ЦСС РСС) ЗМК.

    У місці зберігання МЕВ експрес-перевізник зобов'язаний забезпечити: функціонування протипожежної сигналізації та наявність засобів пожежогасіння; цілодобову охорону; наявність системи відеоспостереження та виведення інформації з неї в підрозділ митного органу; наявність матеріально-технічного обладнання у достатній для забезпечення діяльності ЦСС (РСС) кількості (навантажувально-розвантажувальних засобів; спеціального сертифікованого обладнання для зважування МЕВ; технічних засобів контролю; засобів зв'язку, оргтехніки); неможливість проникнення до цих місць сторонніх осіб; можливість накладення не менше ніж двох засобів забезпечення і ідентифікації), які унеможливлюють проникнення в ці місця або вилучення МЕВ із цих місць без пошкодження засобів забезпечення (ідентифікації), один з яких повинен належати митному органу, другий - експрес-перевізнику.

    Митний контроль у пункті пропуску.

    Вантаж експрес-перевізника, що ввозиться на митну територію України через міжнародні аеропорти для переміщення до митного органу, у зоні діяльності якого розташована ЦСС, перевантажується на транспортні засоби експрес-перевізника безпосередньо з борту повітряного судна чи зі складу тимчасового зберігання міжнародного аеропорту. При цьому експрес-перевізником сплачується єдиний збір у встановленому законодавством порядку. За наявності достатніх підстав уважати, що вантаж експрес-перевізника переміщується через митний кордон України з порушенням митних правил, рішення щодо здійснення митного огляду приймається керівником митного органу, розташованого в пункті пропуску через державний кордон України, або його заступником. У разі проведення митного огляду такого вантажу посадовою особою митного органу обов'язково складається Акт про проведення митного огляду товарів.

    Підставами для пропуску вантажів експрес-перевізника через митний кордон України й направлення їх на ЦСС є: 1) подання ЄТД представником експрес-перевізника посадовій особі митного органу, розташованого в пункті пропуску через державний кордон України; 2) відповідність зазначених у ЄТД відомостей про вантаж (кількість місць, вага) наявному вантажу. У разі ввезення вантажу експрес-перевізника через міжнародні аеропорти та перевантаження його безпосередньо з борту повітряного судна вага вантажу може не перевірятися.

    За наявності підстав для пропуску вантажів експрес-перевізника через митний кордон України посадова особа ПМО розташованого в пункті пропуску через державний кордон

    України: проставляє відбиток штампа ПМК на ЄТД; зазначає на ЄТД строк доставки зантажу експрес-перевізника в митний орган, у зоні діяльності якого функціонує ЦСС; накладає на транспортний засіб експрес-перевізника митне забезпечення та вносить до -77Д відомості про нього; ознайомлює представника експрес-перевізника, який приймає МЕВ до перевезення, зі змістом статей 331 332 336 337 338 Митного кодексу України.

    Митний контроль і митне оформлення предметів у МЕВ

    Посадові особи ПМО митного органу, у зоні діяльності якого розташована ЦСС (РСС), розпочинають митний контроль і митне оформлення предметів у МЕВ після декларування їх у встановленому законодавством України порядку та подання митному органу всіх документів, необхідних для здійснення митного контролю та митного оформлення цих предметів. У разі відсутності інвойсу посадовій особі ПМО подається інвойс, одержаний експрес-перевізником із комп'ютерної мережі відстеження др-охоїження МЕВ від відправника до одержувача та засвідчений його печаткою, або швойс, одержаний і засвідчений одержувачем МЕВ.

    Митне оформлення МЕВ документального характеру здійснюється на підставі товаросупровідних документів за реєстром МЕВ документального характеру, складеним працівником ЦСС (РСС), засвідченим підписом цього працівника і печаткою ЦСС (РСС). Разом з реєстром МЕВ документального характеру подається його електронна копія з дотриманням структури й формату даних, установлених Держмитслужбою. Реєстр МЕВ документального характеру повинен містити дату оформлення МЕВ, а також такі відомості про кожне МЕВ: номер домашнього транспортного документа; країна відправлення (призначення); відправник; одержувач; кількість місць МЕВ; вага МЕВ.

    Митний контроль вмісту відправлень документального характеру здійснюється шляхом вибіркового митного огляду. У разі, якщо вкладення МЕВ документального характеру не відповідає заявленому, складається Акт про проведення митного огляду міжнародного експрес-відправлення (далі - Акт). Акт складається в трьох примірниках і реєструється в Журналі обліку актів про проведення митного огляду МЕВ, який ведеться ■ електронному вигляді з використанням програмно-інформаційного комплексу "Журнал обліку руху МЕВ на ЦСС (РСС)", і має містити такі відомості: №з/п; дата; номер Акта; номер домашнього транспортного документа; номер штампа ПМК посадової особи ПМО, яка проводила митний огляд; примітки.

    Митний контроль і митне оформлення предметів у МЕВ, для декларування яких -:е застосовується ВМД, а для митного оформлення непотрібне подання дозвільних документів уповноважених органів державної влади, що виконують відповідні контрольні іункшї, здійснюються на підставі товаросупровідних документів за реєстром МЕВ, що декларуються без застосування ВМД (далі - Реєстр МЕВ), складеним працівником ЦСС ? СС). Реєстр МЕВ має містити дату оформлення МЕВ, а також такі відомості про кожне МЕВ: номер домашнього транспортного документа; країна відправлення (призначення); відправник; одержувач; кількість місць МЕВ; вага МЕВ; вміст МЕВ; загальна вартість предметів у МЕВ. Посадовій особі ПМО подається Реєстр МЕВ, засвідчений підписом працівника ЦСС (РСС), який його склав, і печаткою ЦСС (РСС), а також його електронна копія.

    Для завчасного визначення форм та обсягів контролю предметів у МЕВ посадова особа ПМО може використовувати інформацію, надану їй експрес-перевізником до надходження вантажу експрес-перевізника (маніфест, копії товаросупровідних документів). Розпакування й митний огляд МЕВ проводяться на вимогу посадової особи ПМО, а також у разі: пошкодження упаковки МЕВ; підозри на пошкодження МЕВ; якщо в товаросупровідних документах відомості про предмети в МЕВ зазначено загальним найменуванням; якщо відправником не заявлено вартість предметів у МЕВ; якщо є підстави вважати, що, крім предметів, зазначених у товаросупровідних документах, у

    МЕВ містяться сторонні вкладення; якщо предмети підлягають контролю з боку інших державних контрольних органів (на їх вимогу). Розпакування МЕВ і пред'явлення до митного огляду здійснюються представником експрес-перевізника. Митний огляд проводиться посадовою особою ПМО в присутності не менше ніж двох представників експрес-перевізника. Акт обов'язково складається в разі вирішення спірних і складних питань класифікації та кодування предметів; вирішення спірних і складних питань визначення митної вартості предметів; вирішення спірних питань визначення країни походження предметів; прохання декларанта; виявлення невідповідності пред'явлених до митного огляду предметів заявленим про них відомостям.

    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст

    Приймаємо до оплати