Головна Сервіси для юристів ... Закони Про рекламу Стаття 14. Реклама у друкованих медіа

Стаття 14. Реклама у друкованих медіа

Про рекламу (ЗМІСТ) Інші закони
  • 1408

    Переглядів

  • 1408

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Обсяг реклами у друкованих медіа визначається відповідними суб’єктами у сфері друкованих медіа самостійно. Суб’єкти у сфері друкованих медіа, що розповсюджують друковані медіа за передплатою, зобов’язані в умовах передплати зазначати кількість реклами в загальному обсязі видання.

    {Частина перша статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом № 3099-IV від 17.11.2005 ; в редакції Закону № 2849-IX від 13.12.2022 }

    {Частину другу статті 14 виключено на підставі Закону № 2849-IX від 13.12.2022 }

    Попередня

    18/40

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст