Головна Сервіси для юристів ... Закони Про рекламу Стаття 24. Реклама у сфері фінансових послуг

Стаття 24. Реклама у сфері фінансових послуг

Про рекламу (ЗМІСТ) Інші закони
  • 1893

    Переглядів

  • 1893

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Рекламою у сфері фінансових послуг визнається реклама:

    фінансової установи або іншої особи, яка відповідно до закону має право надавати фінансові послуги, та її діяльності;

    фінансових послуг, що надаються або надання яких планується фінансовими установами, іншими особами, які відповідно до закону мають право надавати фінансові послуги.

    Інформація у сфері фінансових послуг, яка відповідно до законодавства підлягає обов’язковому розміщенню та оприлюдненню, не вважається рекламою.

    Інші вимоги до реклами фінансових інструментів та ринків капіталу визначаються статтею 25 цього Закону.

    {Абзац п'ятий частини першої статті 24 із змінами, внесеними згідно із Законом № 738-IX від 19.06.2020 }

    Додаткові вимоги до реклами споживчого кредиту визначаються законом.

    Вимоги цієї статті застосовуються до реклами на платіжному ринку, включаючи рекламу нефінансових платіжних послуг, з урахуванням вимог законодавства України у сфері платіжних послуг.

    {Частину першу статті 24 доповнено абзацом сьомим згідно із Законом № 1591-IX від 30.06.2021 - вводиться в дію з 01.08.2022}

    2. Рекламодавцями у сфері фінансових послуг можуть бути виключно фінансові установи або інші особи, які відповідно до закону мають право надавати фінансові послуги, а також особи, які виступають рекламодавцями за їх замовленням.

    3. Реклама фінансових послуг, пов’язаних із залученням коштів населення, або осіб, які надають такі послуги, дозволяється, за умови внесення інформації про особу до державного реєстру фінансових установ або державного реєстру банків та наявності відповідного дозволу, виданого згідно із законами з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг, або ліцензії на провадження діяльності з надання відповідної фінансової послуги. Така реклама, крім реклами на радіо, повинна містити номер за державним реєстром фінансових установ або державним реєстром банків, номер зазначеного дозволу чи ліцензії, дату видачі та найменування органу, що видав дозвіл або ліцензію.

    {Абзац перший частини третьої статті 24 із змінами, внесеними згідно із Законом № 692-IX від 16.06.2020 }

    Це положення не застосовується у випадках, коли дається тільки реклама знака для товарів і послуг, найменування особи (без реклами послуг).

    4. Недобросовісна реклама у сфері фінансових послуг забороняється.

    Недобросовісною рекламою у сфері фінансових послуг вважається:

    1) реклама фінансових послуг без набуття особою, що їх надає, статусу фінансової установи чи без одержання нею відповідного дозволу або ліцензії, якщо законом для провадження діяльності з надання таких послуг передбачено набуття статусу фінансової установи чи одержання відповідного дозволу або ліцензії;

    2) реклама фінансових послуг, надання яких на території України заборонено законом;

    3) реклама фінансових послуг, у якій інформація про умови надання фінансових послуг відсутня або:

    зазначається шрифтом, розмір якого на 50 і більше відсотків менший за розмір шрифту, яким зазначена назва фінансової послуги, що рекламується;

    оголошується більш як на 25 відсотків швидше за оголошення назви фінансової послуги, що рекламується;

    зазначається шрифтом, розмір якого на 50 і більше відсотків менший за розмір шрифту, яким зазначене найменування фінансової установи, яка надає фінансову послугу (у разі відсутності в рекламі назви фінансової послуги);

    зазначається шрифтом, розмір якого на 50 і більше відсотків менший за розмір шрифту, яким зазначений знак для товарів і послуг (торговельна марка), що використовується фінансовою установою, яка надає фінансову послугу (у разі відсутності в рекламі назви фінансової послуги та найменування фінансової установи);

    зазначається у спосіб, який ускладнює її візуальне сприйняття;

    4) інша реклама у сфері фінансових послуг (у тому числі реклама фінансової послуги), яка вважається недобросовісною рекламою відповідно до Закону України "Про рекламу".

    Перелік ознак, які можуть свідчити, що спосіб викладення інформації про умови надання фінансових послуг ускладнює її візуальне сприйняття, визначається органом, який здійснює державне регулювання відповідного ринку фінансових послуг.

    {Стаття 24 в редакції Закону № 122-IX від 20.09.2019 }

    Попередня

    32/40

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст