Про рекламу
- Розділ I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Розділ II ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РЕКЛАМИ
- Розділ III ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМУВАННЯ ДЕЯКИХ ВИДІВ ТОВАРУ
- Розділ IV КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ
- ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
Розділ I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Стаття 1. Визначення термінів
- Стаття 2. Сфера застосування Закону
- Стаття 3. Законодавство про рекламу
- Стаття 4. Використання об'єктів авторського права і (або) суміжних прав у рекламі
- Стаття 5. Спонсорство
- Стаття 5-1. Телепродаж
- Стаття 6. Мова реклами
Розділ II ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РЕКЛАМИ
- Стаття 7. Принципи реклами
- Стаття 8. Загальні вимоги до реклами
- Стаття 9. Ідентифікація реклами
- Стаття 10. Недобросовісна реклама
- Стаття 11. Порівняльна реклама
- Стаття 12. Соціальна реклама
- Стаття 13. Реклама на телебаченні і радіо
- Стаття 14. Реклама у друкованих засобах масової інформації
- Стаття 15. Реклама послуг, що надаються з використанням електрозв'язку
- Стаття 16. Зовнішня реклама
- Стаття 17. Внутрішня реклама
- Стаття 18. Реклама на транспорті
- Стаття 19. Реклама під час демонстрування кіно- та відеофільмів
- Стаття 20. Реклама і діти
Розділ III ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМУВАННЯ ДЕЯКИХ ВИДІВ ТОВАРУ
- Стаття 21. Реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації
- Стаття 22. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби
- Стаття 23. Реклама зброї
- Стаття 24. Реклама у сфері фінансових послуг
- Стаття 24-1. Реклама послуг із працевлаштування
- Стаття 25. Реклама цінних паперів та фондового ринку
- Стаття 25-1. Реклама об'єктів будівництва, будівель, приміщень
Розділ IV КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ
- Стаття 26. Контроль за дотриманням законодавства про рекламу
- Стаття 27. Відповідальність за порушення законодавства про рекламу
- Стаття 28. Публічне спростування недобросовісної та неправомірної порівняльної реклами
- Стаття 29. Права об'єднань громадян, об'єднань підприємств у галузі реклами
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ