Головна Сервіси для юристів ... Закони Про рекламу Стаття 2. Сфера застосування Закону

Стаття 2. Сфера застосування Закону

Про рекламу (ЗМІСТ) Інші закони
  • 600

    Переглядів

  • 600

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Цей Закон регулює відносини, пов'язані з виробництвом, розповсюдженням та споживанням реклами на території України.

    2. Дія цього Закону не поширюється на відносини, пов'язані з розповсюдженням інформації, обов'язковість розміщення та оприлюднення якої визначено іншими законами України.

    3. Дія цього Закону не поширюється на оголошення фізичних осіб, не пов’язані з підприємницькою діяльністю, крім випадків, прямо передбачених цим Законом.

    {Частина третя статті 2 в редакції Закону № 3136-IX від 30.05.2023 }

    4. Дія цього Закону не поширюється на передвиборну агітацію.

    {Статтю 2 доповнено частиною четвертою згідно із Законом № 2849-IX від 13.12.2022 }

    5. Для цілей цього Закону реклама вважається такою, що розповсюджується та споживається на території України, за сукупності таких обставин:

    1) розповсюджувачем реклами не обмежено доступ до неї з території України;

    2) рекламовані товари пропонуються до продажу особам, які перебувають на території України.

    При оцінці зазначених у цій частині обставин орган державної влади, на який згідно із законом покладено контроль за дотриманням вимог законодавства про рекламу, має встановити відповідність трьом або більше таким ознакам:

    зміст реклами призначений повністю або переважно для осіб, які перебувають на території України;

    реклама здійснюється державною мовою;

    продавець рекламованого товару чи рекламодавець має в Україні зареєстроване місцезнаходження, постійне або тимчасове представництво, офіс, філію, складське або торговельне приміщення;

    доступна послуга з доставки товару в Україну або по Україні, яка пропонується продавцем рекламованого товару чи рекламодавцем;

    доступна послуга з сервісного обслуговування або супутні послуги щодо рекламованого товару, які пропонуються продавцем рекламованого товару чи рекламодавцем;

    іншим ознакам, встановленим законодавством для визначення місцезнаходження отримувача електронних послуг.

    {Статтю 2 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом № 3136-IX від 30.05.2023 }

    6. Положення частини п’ятої цієї статті не застосовуються до реклами, яка розповсюджується офіційними мовами Європейського Союзу юридичною особою, яка має місцезнаходження в одній чи кількох державах - членах Європейського Союзу.

    {Статтю 2 доповнено частиною шостою згідно із Законом № 3136-IX від 30.05.2023 }

    Попередня

    2/40

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст