Головна Сервіси для юристів ... Закони Про рекламу Стаття 22-1. Реклама азартних ігор, організаторів азартних ігор Стаття 22-1. Реклама азартних ігор, організаторів ...

Стаття 22-1. Реклама азартних ігор, організаторів азартних ігор

Про рекламу (ЗМІСТ) Інші закони
  • 1436

    Переглядів

  • 1436

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Реклама азартних ігор, реклама торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, забороняється:

    {Абзац перший частини першої статті 22 - 1 в редакції Закону № 3136-IX від 30.05.2023 }

    в лінійних аудіовізуальних та аудіальних медіа з 6 години до 23 години;

    {Абзац другий частини першої статті 22 - 1 в редакції Закону № 2849-IX від 13.12.2022 }

    у наукових, науково-популярних, навчальних, громадсько-політичних, довідкових, літературно-художніх виданнях, виданнях для дітей та юнацтва та інших виданнях (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм);

    в усіх друкованих медіа (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм);

    на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів та метрополітену;

    засобами зовнішньої реклами;

    на товарах (у тому числі одязі), призначених переважно для осіб віком до 21-річного віку;

    в місцях проведення розважальних, театрально-концертних, спортивних заходів, спортивних змагань та інших заходів для осіб, які не досягли 21-річного віку.

    {Абзац восьмий частини першої статті 22 - 1 в редакції Закону № 2849-IX від 13.12.2022 }

    2. У рекламі азартних ігор забороняється використовувати осіб, які не досягли 21-річного віку, у тому числі як фотомоделей.

    3. Реклама азартних ігор не повинна формувати думку, що виграти в азартну гру легко, а також, що участь в азартних іграх може бути джерелом доходів чи альтернативою роботі.

    4. Спонсорство програм аудіовізуальних та аудіальних медіа, театрально-концертних та інших заходів, призначених переважно для осіб до 21 року (крім трансляції спортивних заходів та спортивних змагань), з використанням торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, забороняється.

    Розміщення продукту (продакт-плейсмент) азартних ігор забороняється.

    Органи спільного регулювання у сфері медіа шляхом прийняття відповідних кодексів (правил) визначають вимоги до розповсюдження в медіа інформації про торговельні марки спонсора, інші об’єкти права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор.

    {Частина четверта статті 22 - 1 в редакції Законів № 2849-IX від 13.12.2022 , № 3136-IX від 30.05.2023 }

    5. Реклама азартних ігор, торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, повинна супроводжуватися текстовим або звуковим попередженням такого змісту: "Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри". Кожному попередженню, що подається у текстовій формі, відводиться не менше 15 відсотків площі (обсягу) всієї реклами. Колір тексту попередження має бути чорним, а колір фону попередження - білим. Попередження, що подається у звуковій формі, має прозвучати не менше одного разу за ролик, але не менше ніж один раз на 1 хвилину, та озвучується на тому самому рівні гучності, що й інший звуковий ряд ролика.

    {Частина п'ята статті 22 - 1 в редакції Закону № 3136-IX від 30.05.2023 }

    6. Замовником виготовлення, розміщення, розповсюдження реклами азартних ігор може бути виключно суб’єкт господарювання, який має ліцензію на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.

    7. Будь-яка діяльність з рекламування азартних ігор, суб’єктів господарювання, які організовують азартні ігри, торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими здійснюється діяльність з організації та проведення азартних ігор, без наявності у таких суб’єктів господарювання ліцензії на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор забороняється.

    {Частина сьома статті 22 - 1 в редакції Закону № 3136-IX від 30.05.2023 }

    8. Реклама азартних ігор має містити достовірну інформацію, не бути хибною, неправдивою або удаваною.

    9. Реклама азартних ігор, крім реклами на аудіальних медіа, має містити відомості про ліцензію, номер, дату її видачі та найменування органу, який видав рекламодавцю ліцензію на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.

    {Частина дев'ята статті 22 - 1 в редакції Закону № 3136-IX від 30.05.2023 }

    10. Суб’єкт господарювання не має права виступати рекламодавцем бренду організатора азартних ігор, що належить іншому суб’єкту господарювання. Термін "бренд організатора азартних ігор" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор".

    11. Забороняється спрямовувати рекламу на вразливі групи населення (діти, малозабезпечені особи, особи, хворі на психічні захворювання).

    {Частина одинадцята статті 22 - 1 із змінами, внесеними згідно з Законом № 3136-IX від 30.05.2023 }

    12. Органи спільного регулювання у сфері медіа шляхом прийняття відповідних кодексів (правил) визначають вимоги до розповсюдження в медіа реклами азартних ігор, торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри.

    {Статтю 22 - 1 доповнено частиною дванадцятою згідно із Законом № 3136-IX від 30.05.2023 }

    {Закон доповнено статтею 22 - 1 згідно із Законом № 768-IX від 14.07.2020 }

    Попередня

    30/40

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст