Стаття 29. Управління ризиками

Про страхування (ЗМІСТ) Інші закони
  • 617

    Переглядів

  • 617

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Страховик утворює комплексну та адекватну систему управління ризиками, що має враховувати специфіку діяльності страховика та установлені Регулятором вимоги до такої системи, зокрема щодо виконання функції управління ризиками підрозділом з управління ризиками та/або головним ризик-менеджером.

    2. Система управління ризиками страховика має забезпечувати виявлення, вимірювання, моніторинг, контроль, звітування та мінімізацію (зниження до контрольованого рівня) всіх суттєвих ризиків діяльності страховика з урахуванням розміру страховика, складності, обсягів, видів, характеру здійснюваних страховиком операцій, організаційної структури та профілю ризику страховика, особливостей діяльності страховика як значимого (за наявності такого статусу) та/або діяльності фінансової групи, до складу якої входить страховик.

    Система управління ризиками страховика має охоплювати такі напрями:

    1) андеррайтинг та формування технічних резервів;

    2) управління активами та зобов’язаннями;

    3) інвестування;

    4) управління ризиком ліквідності;

    5) управління ризиком концентрацій;

    6) управління операційним ризиком;

    7) перестрахування та інші інструменти зниження ризику;

    8) інші визначені нормативно-правовими актами Регулятора напрями.

    3. Страховик зобов’язаний утворити підрозділ з управління ризиками (крім випадків, передбачених статтею 22 цього Закону, коли виконання відповідної функції покладається на головного ризик-менеджера), який несе відповідальність за:

    1) забезпечення ефективного функціонування системи управління ризиками;

    2) моніторинг системи управління ризиками;

    3) моніторинг профілю ризику страховика;

    4) детальне звітування про ризики, притаманні діяльності страховика;

    5) виявлення та оцінку ризиків, що виникають у діяльності страховика;

    6) надання рекомендацій щодо вжиття заходів, спрямованих на уникнення та мінімізацію наслідків виявлених ризиків;

    7) визначення потреби у капіталі та дотримання інших пруденційних вимог.

    4. Підрозділ з управління ризиками виконує покладену на нього функцію шляхом розроблення та контролю за впровадженням і виконанням внутрішніх положень та процедур управління ризиками відповідно до визначених радою страховика стратегії та політики управління ризиками, декларації схильності до ризиків, переліку лімітів (обмежень) щодо ризиків страховика.

    5. Підрозділ з управління ризиками діє на підставі положення, що затверджується радою страховика, і підпорядковується головному ризик-менеджеру. Головний ризик-менеджер підпорядковується раді страховика та звітує перед нею.

    Попередня

    74/169

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст