1. Реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації, незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламу.
2. Рекламні ролики (рекламні блоки) у лінійних аудіальних та аудіовізуальних медіа повинні бути чітко відокремлені від інших програм на початку і наприкінці рекламного блоку за допомогою звукових, візуальних, комбінованих засобів, титрів або коментарів ведучих з використанням слова "реклама".
Реклама в інших медіа повинна бути чітко відокремлена від іншої інформації з використанням слова "реклама".
{Частина друга статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2849-IX від 13.12.2022 ; в редакції Закону № 3136-IX від 30.05.2023 }
3. Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару, який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів, користувачів) щодо цих особи чи товару та який розповсюджується за грошову чи іншу винагороду, повинен ідентифікуватися як реклама з дотриманням вимог цього Закону з використанням слова "реклама".
{Частина третя статті 9 в редакції Закону № 3136-IX від 30.05.2023 }
4. Логотип лінійного аудіовізуального медіа (позивні лінійного аудіального медіа) не є рекламою, крім випадків розповсюдження реклами такого лінійного аудіального чи аудіовізуального медіа в інших медіа або за допомогою інших рекламних засобів.
{Частина четверта статті 9 в редакції Законів № 2849-IX від 13.12.2022 , № 3136-IX від 30.05.2023 }
5. Прихована реклама забороняється.
6. Вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, комерційне (фірмове) найменування, торговельну марку, що правомірно використовується цією особою, належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, на якому розміщено власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу до такого приміщення, не вважається рекламою.
{Статтю 9 доповнено частиною шостою згідно із Законом № 145-VI від 18.03.2008 ; в редакції Закону № 3136-IX від 30.05.2023 }
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.
Аналізуйте судовий акт: Інформація може бути визнана рекламою тоді, коли вона вказує на конкретну, індивідуально визначену особу, або товар (із характеристиками), тому розміщена на фасаді вивіска із ТМ не є рекламою (ВС КАС № 280/1330/19 від 29.10.2021 р.)
Законодавство про рекламу вимагає дозвіл на розміщення зовнішньої реклами на фасадах будівель, спеціальних конструкціях, тощо. Разом із тим, крім реклами, на фасадах часто розміщують найменування магазинів, кафе, та й просто суб’єктів господарювання, що знаходяться там. Зважаючи на оціночне розуміння реклами - часто виникають спори щодо того, чи є це зовнішньою рекламою і чи має бути дозвіл.
Товариство орендувало приміщення на першому поверсі для магазину. На фасаді будівлі, де розміщено магазин, була вивіска із наступним змістом: “ВИНА МИРА”, “Фирменный магазин” та зображення мапи світу з написом “прямые поставки со всего мира”. Знак для товарів та послуг, що містився на вивісці - використовувався Товариством за ліцензійним договором із власником прав на цю ТМ. Тобто - був зареєстрований і правомірно використовувався.
Проте Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вирішило що це є зовнішньою рекламою та направило вимогу, згідно із якою Товариство порушило вимоги Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року №2067 (далі - Типові правила №2067), Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року №1051/1051, Порядку розміщення реклами в м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22 вересня 2011 року №37/6253, Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві, затверджених рішенням Київської міської ради від 20 квітня 2017 року №223/2445, Порядку розміщення вивісок у м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 20 квітня 2017 року №224/2446, а саме: самовільно установило цю конструкцію.
Вимогою запропоновано усунути вказане порушення: здійснити демонтаж спеціальної рекламної конструкції на фасаді будинку, про що повідомити Управління, а у разі невиконання цієї вимоги протягом 3 днів конструкція буде демонтована КП «Київреклама». Читати повністю