Головна Сервіси для юристів ... Закони Про географічні зазначення спиртних напоїв Стаття 19. Алюзії на географічні зазначення спиртних напоїв при описі, представленні та маркуванні алкогольних напоїв Стаття 19. Алюзії на географічні зазначення спиртн...

Стаття 19. Алюзії на географічні зазначення спиртних напоїв при описі, представленні та маркуванні алкогольних напоїв

Про географічні зазначення спиртних напоїв (ЗМІСТ) Інші закони
  • 360

    Переглядів

  • 360

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Алюзія на одне або кілька географічних зазначень спиртних напоїв при описі, представленні та маркуванні алкогольних напоїв (крім спиртних напоїв) допускається за таких умов:

    1) спирт, доданий до алкогольного напою, походить виключно із спиртного напою або спиртних напоїв із географічним зазначенням, про які йдеться в алюзії;

    2) відсоткова частка кожного спиртового інгредієнта зазначається принаймні один раз в одному полі видимості з алюзією у порядку зменшення їх частки. Така частка дорівнює відсотковій частці спирту, яку він становить у загальному вмісті спирту в готовому продукті.

    2. При описі, представленні та маркуванні спиртних напоїв, що належать до категорій, визначених пунктами 33-40 частини другої статті 1 цього Закону, алюзії на географічні зазначення спиртних напоїв допускаються за таких умов:

    1) спирт, доданий до спиртного напою, походить виключно із спиртного напою із географічним зазначенням, про який ідеться в алюзії;

    2) відсоткова частка кожного спиртового інгредієнта зазначається принаймні один раз в одному полі видимості з алюзією у порядку зменшення їх частки. Така частка дорівнює відсотковій частці спирту, яку він становить у загальному вмісті спирту в готовому продукті;

    3) термін "крем" не використовується в офіційній назві спиртного напою, що належить до категорій, визначених пунктами 33-40 частини другої статті 1 цього Закону, та в офіційній назві спиртного напою, про який ідеться в алюзії.

    3. Алюзії на географічні зазначення спиртних напоїв наводяться в іншому рядку, ніж назва алкогольного напою, розміром шрифту, що не перевищує 50 відсотків розміру шрифту, яким наведено назву алкогольного напою, а якщо використовуються складені терміни - 50 відсотків розміру шрифту, яким наведено складений термін.

    4. Алюзії на географічні зазначення спиртних напоїв при описі, представленні та маркуванні спиртних напоїв повинні супроводжуватися офіційною назвою спиртних напоїв, яка наводиться в одному полі видимості з алюзією.

    Попередня

    19/26

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст