Стаття 42. Морські вимоги

Кодекс торговельного мореплавства України (ЗМІСТ) Інши кодекси
  • 951

    Переглядів

  • 951

    Переглядів

  • Додати в обране

    Судно може бути арештоване тільки на морські вимоги. Морська вимога - це вимога, що виникає з права власності та інших майнових прав на судно, будівництво судна, управління, експлуатацію або комерційне використання судна, заставу судна чи здійснення заходів, пов'язаних з рятуванням судна, а саме вимога у зв'язку з:

    1) заподіянням шкоди в результаті втрати або пошкодження майна у зв'язку з експлуатацією судна;

    2) заподіянням шкоди в результаті позбавлення життя або ушкодження здоров'я на суші або на воді у прямому зв'язку з експлуатацією судна;

    3) заподіянням шкоди навколишньому природному середовищу;

    4) винагородою, що належить за здійснення рятувальних заходів або виконання вимог будь-яких договорів про рятування;

    5) компенсацією та іншими сумами, що належать за усунення або спробу усунення загрози заподіяння шкоди, за вжиття запобіжних заходів чи здійснення аналогічних операцій;

    6) підняттям, віддаленням або знищенням судна, що стало уламками, чи його вантажу та викликаними цим витратами;

    7) будь-яким договором використання або фрахтування судна;

    8) будь-яким договором перевезення вантажу або пасажирів на судні;

    9) втратою чи пошкодженням вантажу, включаючи багаж, під час перевезення або у зв'язку з ним;

    10) загальною аварією;

    11) лоцманським проведенням та сплатою лоцманських зборів;

    12) буксируванням;

    13) постачанням продуктів харчування, матеріалів, палива, запасів, обладнання, включаючи контейнери, для експлуатації судна або утримання його;

    14) будівництвом, ремонтом, перебудовою або переобладнанням судна;

    15) зборами в порту, каналі та інших судноплавних водах, а також у доці;

    16) заробітною платою та іншими коштами, що належать капітану, членам командного складу та іншим членам екіпажу у зв'язку з виконанням ними своїх службових обов'язків на борту судна, включаючи витрати на репатріацію і внески за соціальним страхуванням, що сплачуються від їх імені;

    17) дисбурсменськими витратами, які здійснюються щодо судна капітаном, власником, фрахтувальником або агентом;

    18) страховою премією, включаючи внески за взаємне страхування, що сплачуються стосовно судна його власником або фрахтувальником за бербоут-чартером;

    19) будь-якою комісійною, брокерською або агентською винагородою, що сплачується стосовно судна його власником або фрахтувальником за бербоут-чартером;

    20) будь-яким спором про право власності на судно або володіння ним;

    21) будь-яким спором між двома або кількома власниками судна щодо використання судна і розподілу прибутку;

    22) заставою судна;

    23) будь-яким спором, що виникає з договору купівлі-продажу судна.

    Попередня

    42/357

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст