09.04.2015
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях: telegram viber youtube

Онлайн – сервіс Міністерства юстиції України: невже революція в системі реєстраційних послуг відбудеться?!

ЗАРЕЄСТРУВАТИ БІЗНЕС ТА ОТРИМАТИ ДОВІДКУ ПРО ПІДПРИЄМСТВО ВІДСЬОГОДНІ МОЖНА, НЕ ВИХОДЯЧИ З ДОМУ, - ПАВЛО ПЕТРЕНКО

Міністр юстиції Павло Петренко сьогодні на засіданні Кабінету Міністрів презентував систему надання електронних онлайн сервісів. Запропоновані нововведення дадуть змогу зареєструвати бізнес та отримати необхідну довідку, витяг або виписку на відповідному оновленому сайті Мін′юсту (new.minjust.gov.ua).

«Мін′юст сьогодні став першим міністерством, яке запроваджує онлайн сервіси із отримання послуг нашими підприємцями через Інтернет, без черг і хабарів, в режимі онлайн», - зазначив очільник Мін′юсту.

За його словами, віднині українці зможуть зареєструвати компанію, отримати і роздрукувати електронні виписки, витяги або довідки прямо на сайті, не виходячи з дому.

«Ми даємо можливість створити запит на отримання документа за максимально розширеною кількістю критеріїв пошуку. Шукати можна за назвою компанії, за її засновниками, за директорами. Так само в режимі онлайн громадянин може отримати історичну довідку за всіма реєстраційними діями, які відбувалися в компанії з моменту її створення», - наголосив Міністр юстиції.

Для отримання довідки не потрібно жодних електронних цифрових підписів чи інших ідентифікаторів. Достатньо лише сплатити послугу власною банківською карткою.

«Вартість отримання документа становитиме 45,68 грн. Ще 3 гривні у вигляді комісії сплачується Ощадбанку. Загальна сума за проведення операції – 48,68 грн. Це 75% від вартості паперового аналогу», - повідомив Павло Петренко.

Кожному документу присвоюється унікальний ідентифікаційний код. Банкір чи представник іншої установи зможе легко перевірити його достовірність, ввівши присвоєний номер на сайті.

«Громадянину не потрібно повторно отримувати документ і повторно платити кошти. Сформовані виписка, витяг чи довідка протягом року зберігатимуться в нашому архіві», - зауважив очільник Мін′юсту.

Він також звернув увагу на те, що раніше на отримання необхідних паперів підприємці витрачали від кількох годин до кількох днів, вистоювали в безкінечних чергах або мали платити за «пришвидшення» цієї процедури.

«Віднині відповідною послугою може скористатися кожен українець, витративши лише кілька хвилин і не відвідуючи державних органів. Я закликаю всіх українців користуватися цими послугами. Це найкращий запобіжник від корупції, адже немає контакту громадянина з службовцем», - наголосив Міністр юстиції.

Джерело: Міністерство юстиції України

День за рік. Перші результати роботи онлайн-сервісу. Витяг з Блогу міністра юстиції Павла Петренко.

У середу на засіданні Кабміну ми сформували і передали Прем'єр-міністрові перший витяг з Єдиного держреєстру підприємств, сформований за допомогою онлайн-сервісу Мін'юсту – http://new.minjust.gov.ua. Менше, ніж за 5 хвилин – ввели потрібний запит, оплатили карткою вартість документа, роздрукували. Без печаток, цифрових підписів, нотаріальних посвідчень. Без черг і хабарів в реєстраційній службі.

Перша реакція на моїй сторінці у Facebook, у коментарях під новинами у мережі – "невже це сталось? невже тепер буде як у Європі?" і "давайте всі інші послуги теж переведемо в онлайн". І це не дивно. Адже бар'єри, які створювала реєстраційна служба для тисяч підприємців щороку – одна із найсуттєвіших перепон для бізнесу.

Так, лише за минулий рік понад 4,7 млн. громадян отримали "послугу" реєстрації майна, бізнесу, отримання виписки чи довідки в органах юстиції, з яких 1,7 млн. звернень стосувались підприємництва і 3 млн. – реєстрації прав на нерухоме майно. На жаль, переважній більшості із них довелося відчути безпосередньо на собі, що таке багатогодинні черги та побутова корупція. Маю надію, що відтепер все це у минулому.

Сьогодні ми вже маємо першу статистику роботи онлайн-сервісів Мінюсту. За півдня роботи сайту – від моменту появи новин до півночі – сервісами скористались 9243 користувача. Вони здійснили 313 платних запитів на суму 12817,7 грн. 95% запитів прийшли з України, були візити із Німеччини, Великобританії, Сполучених Штатів, Польщі, Чехії, Нідерландів, Франції і навіть Кенії. Ось вам підтвердження тези про те, що витяг із українського реєстру можна отримати із будь-якої точки світу.

Які документи користувались популярністю? Витяг про юридичну особу (передбачувано – найбільше) – 143, витяг про фізичну особу-підприємця – 97, виписка про юридичну особу – 54, довідка про фізичну особу-підприємця – 13, довідка про юридичну особу – 6. Для порівняння – за весь минулий рік через "Реєстраційний портал" із електронним цифровим підписом було видано всього 101 електронний документ. Звичайно, більшість користувачів у середу тестували сайт: а чи дійсно можна отримати документи так просто, як стверджують в Мін'юсті? Переконаний, що відповідь на це питання тепер завжди буде незмінно позитивною.

Ще раз коротко нагадаю про функціонал порталу онлайн-послуг на оновленому сайті Мінюсту.

Зараз доступні три головних опції (ми будемо поступово розширювати їх перелік). Перша – надання виписок, витягів, довідок із Єдиного держреєстру підприємств. При чому пошук можливий не тільки за назвою чи кодом ЄДРПОУ, але й за прізвищем засновника чи директора. Також можна додати інформацію про всі реєстраційні дії, що відбувались із компанією, включно зі зміною кінцевих власників. Тут теж потрібна тільки картка. Жодних ідентифікаторів, жодних цифрових підписів.

Друга – пошук і надання виписок, витягів, а також свідоцтва про право власності на об'єкти нерухомості. Для цього потрібна тільки банківська картка.

Третє – це реєстрація бізнесу онлайн. Для цього потрібен лише електронний цифровий підпис.

Міністерство юстиції – перше міністерство, яке запроваджує онлайн сервіси із отримання відповідних документів підприємцями через Інтернет.

Прем'єр-міністр напередодні закликав усі органи влади переводити адмінпослуги в онлайн режим. І ми готові поділитися відповідним досвідом. Більше того, на моє переконання, для громадян буде зручніше, якщо всі сервіси будуть знаходитись в одному місці. Або ж – якщо із сайту будь-якого органу влади можна буде потрапити на портал онлайн-сервісів.

На часі велика роз'яснювальна кампанія, яка також стартує вже незабаром. Люди мають бути поінформовані та знати як працює новий сервіс.

У разі ж, якщо представники органів юстиції на місцях будуть саботувати зміни і закликати громадян уникати онлайн-сервісів, із ними ми будемо дуже швидко прощатися. Переконаний, що таких випадків буде небагато, адже ми уже в найближчим часом повністю оновимо керівний склад регіональних управлінь, замінивши старі кадри на молодих фахівців, орієнтованих на якісні зміни.

Джерело: УП

 

0
Нравится
Оставьте Ваш комментарий:

Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь для добавления комментария.


Популярні судові рішення
Название события
Загрузка основного изображения
Выбрать изображение
Текст описание события: