ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021-2022р. Закупівлі товарів, робіт і послуг: організація, проведення та планування, в т.ч. на 2022р. Актуальне в закупівлі електроенергії, природного газу. Меморандум з питань постачання газу та порядок укладання договорів за його у

26.10.2021 | Організатор події: Кортекс
ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021-2022р. Закупівлі товарів, робіт і послуг: організація, проведення та планування, в т.ч. на 2022р. Актуальне в закупівлі електроенергії, природного газу. Меморандум з питань постачання газу та порядок укладання договорів за його у - 0_86742200_1635237724_6177bf5cd3caf.jpg
10.11.2021 - 11.11.2021
от 2980 грн
Час проведення : 10:00-16:00
Залишити заявку на участь
Місце проведення: Київ (Київ та Київська обл.), Семінар в залі або онлайн Показати на мапі

10 - 11 листопада | 10:00 - 16:00

2 дні досвіду найкращих експертів України.


ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021-2022р.

Закупівлі товарів, робіт і послуг: організація, проведення та планування, в т.ч. на 2022р. Актуальне в закупівлі електроенергії, природного газу. Меморандум з питань постачання газу та порядок укладання договорів за його умовами. Перехід від Тендерних комітетів до УО. Навчання Уповноважених осіб - підготовка до тестування.


Спікери:

Тетяна Колісник - один з найкращих експертів-практиків в Україні з питань проведення тендерів з 15-м досвідом практичної роботи в Мінекономрозвитку.

Ольга Нечитайло - Державна уповноважена Антимонопольного комітету України.

Наталя Заєць - Досвід роботи: ГоловКРУ (нині Держаудитслужба) Мінекономрозвитку (підрозділ моніторингу Департаменту держзакупівель) КМДА (як орган оскарження) ДП НАК "Нафтогаз".

Наталя Шимко - заступник генерального директора ДП "Прозорро". Екс-заступник Директора Департаменту регулювання публічних закупівель МЕРТУ. Один з найкращих експертів у сфері публічних закупівель.


Детальніше >>>


Програма навчання:

Особливості закупівлі електроенергії, природного газу. Меморандум з питань постачання газу та порядок укладання договорів за його умовами. Проекти договорів. Проблемні питання.

  • Варіанти змін ціни. Формула ціноутворення.
  • Формування умов договору для закупівель з коливанням цін.
  • Можливість застосування ст. № 631 ЦКУ.
  • Закупівлі у постачальиків "останньої надії", у постачальників універсальних послуг.

COVIDні закупівлі. Закупівлі товарів, робіт та послуг, прямі договори, спрощені закупівлі.

Правове регулювання закупівель товарів, робіті послуг. Організація закупівельної роботи в 2021 - 2022р.

  • Нові законодавчі зміни в сфері публічних закупівель. Новий функціонал PROZORRO.
  • Меморандум з питань постачання газу та порядок укладання договорів за його умовами.
  • Термінологія та практика її застосування: аномально низька ціна тендерної пропозиції; вартість життєвого циклу; електронний каталог; спрощена закупівля.
  • Аномально низька ціна (АНЦ). Хто її визначає. Як здійснюється повідомлення? Як обґрунтувати аномально низьку ціну. Коли виникає питання демпінгової ціни? Якщо всі учасники будуть понижувати ціну: чи буде аномально низька ціна?
  • Електронна версія ст. 17 Закону. Наслідки для Учасника та Замовника.
  • Закупівлі на суму до 50 тисяч гривень. Обов’язковість використання ProZorro при закупівлях від 50 тисяч. Яку інформацію Замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель. Строки оприлюднення. Наслідки порушення та відповідальність. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ: електронні каталоги поширених товарів.
  • Нецінові критерії оцінки пропозиції. Успішні практики оскарження.
  • Електронний підпис/кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис: що є правильним. Електронна печатка. Особливості підписання ФОП. За щ будуть відхилені пропозиції Учасників.
  • «24 години на виправлення помилок у тендерних пропозиціях». Відсутність документа/наявність не того документа виправляється чи ні?
  • Уповноважена особа(УО). Перехід від тендерних комітетів до Уповноважених осіб. Як організувати роботу Уповноваженої особи. Організація тестування Уповноважених осіб (УО).
  • Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
  • Спрощена закупівля. Строки проведення закупівлі, укладення договору .
  • Застосування переговорної процедури.
  • Укладення "прямих" договорів без використання електронної системи PROZORRO.
  • Особливості взаємодії Замовників з Учасниками та органом оскарження.
  • Нові практики та тенденції в закупівлях в 2021 - 2022р.

Планування та організація закупівель для забезпечення потреб 2022р. з урахуванням змін.

  • Правильно завершуємо 2021р.
  • Правомірність планування Тендерним комітетом закупівель на 2022 рік.
  • Особливості формування річного плану закупівель.
  • Коли розпочинати закупівлі.
  • Практика застосування окремих норм для забезпечення безперервного процесу закупівель.
  • Відшкодування, "новий предмет закупівлі", законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.
  • Чинники, що впливають на вибір процедури та виду закупівлі.

Перехід від тендерних комітетів до Уповноважених осіб(УО). Заходи, пов'язані з переходом на формат роботи УО. Варіанти організації роботи.

  • Завершення діяльності тендерного комітету.
  • Передача повноважень на завершення процедур закупівель та документів УО.
  • Оформлення рішень Уповноваженої особи.
  • Сфери обов'язків особи, що відповідає за проведення публічних закупівель.
  • Тестування Уповноважених осіб Замовника.
  • Чи несе відповідальність УО за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірну роботу?
  • Робота з персональними даними. Коли можна/неможна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.
  • Доплати УО. Чи буде це "іншою оплаченою діяльністю" для держслужбовців згідно ЗУ "Про подолання корупції"
  • Особливості використання ЕЦП / Кваліфікований електронний підпис.
  • Звітність роботи Уповноваженої особи.

Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг: порушення та правомірні рішення.

  • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі. Випадки, коли потенційно підходить декілька кодів ЄЗС – поділ між кодами чи все в один.
  • Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи, під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).
  • Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень, поточного ремонту обладнання, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?
  • Поточний ремонт обладнання — 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 чи окремий об’єкт?
  • Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робот та послуг в одній закупівлі з товарами.
  • Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.
  • Як визначити предмет закупівлі якщо в договорі кілька кодів ДК.

Як розрахувати очікувану вартість предметів закупівель. Порядок оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в електронній системі уповноваженого органу.

  • Строки проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати строки проведення процедур закупівель.
  • Новий Наказ стосовно оприлюднення інформації – що робити щоб не виникло проблем із Держказначейством при реєстрації договорів.
  • Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, не передбачених Законом про публічні закупівлі.
  • Чи повинен Замовник надавати відповіді на публікації в різних електронних ресурсах, окрім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки для Замовника у випадку ігнорування публікацій.
  • Хто підписує документи ЕЦП? Уповноважена особа забезпечує публікацію: чи можуть інші працівники підписувати своїм КЕП інформацію у системі електронних закупівель?
  • Рекомендації щодо роботи з Веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації.
  • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі Замовника.

Спрощені закупівлі. Порядок проведення.

  • Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити.
  • Доцільність розроблення порядку спрощених закупівель Замовником.
  • Вимоги, які може встановлювати Замовник.
  • Які дії під час проведення спрощених закупівель вважаються порушенням принципів закупівель. Наслідки для Замовників та Учасників торгів.
  • Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях.
  • Коли необхідно відхиляти пропозиції та відміняти спрощену закупівлю.
  • Чи має право Замовник розглядати «дозавантажені» Учасником документи.
  • Договір про закупівлю за результатами спрощеної процедури: додаткова категорія договорів. Строки укладання договору. Умови спрощених договорів. Умови та особливості укладання "спрощених" договорів.
  • Що є підставою для публікації інформації про придбання товару, послуги без укладення договору.
  • Випадки, при яких Замовник має право не проводити спрощені закупівлі.

Укладання "Прямого" договору

  • Випадки застосування.
  • Звіт про договір, укладений без використання електронної системи.
  • Обсяг інформації, яку Замовник повинен оприлюднити в електронній системі.
  • Строк оприлюднення. Наслідки порушення.

Процедури закупівель: практика та особливості проведення.

  • Відкриті торги: покроковий алгоритм проведення процедури відкритих торгів.
  • Застосування переговорної процедури. Коли можна застосовувати. Особливості обґрунтування.
  • Відмова участі в торгах.
  • Участь нерезидентів.
  • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, подані в різних валютах, до однієї валюти.
  • Торги з обмеженою участю. Етапи проведення. Кількість учасників. Кваліфікаційний відбір. Можливість зміни ціни.
  • Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими що не відбулись.
  • Коли ЕС3 автоматично відміняє торги.

Вимоги тендерної документації: формування, встановлення, застосування. Внесення змін та порядок надання роз'яснень. Формування тендерної документації у формі електронних полів.

Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження. Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

  • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
  • Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація?
  • Коли потрібно застосовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?
  • Чи поширюється новий інструмент «24 години на виправлення помилок» на документи для кваліфікаційних критеріїв.
  • Критерій фінансової спроможності – у яких випадках оптимально його застосування, та у яких межах.
  • Ліцензія на можливість надання послуг, що є предметом закупівлі – вимагається від учасника, або від переможця.

Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції

  • Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.
  • Кількість товару та місце його поставки.
  • Місце поставки робіт чи надання послуг, їх обсяги. Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
  • Поглиблені технічні специфікації згідно вимог нового Закону.
  • Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі - на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.
  • Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?
  • Чи має право Учасник пропонувати в торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи є це підставою для відхилення?
  • Маркування, еквіваленти, технічна специфікація відповідно до вимог статті 23 Закону.
  • Встановлення вимоги щодо маркувань, протоколів випробувань, сертифікатів - обов’язок чи право замовника.
  • Як визначати маркування, протоколи випробувань для послуг.
  • Врахування потреб осіб з інвалідністю при закупівлі товарів та послуг окрім веб-сайтів.
  • Необхідність зазначати еквіваленти характеристикам/термінології/ умовним позначенням, передбачених існуючими стандартами.
  • Забезпечення тендерної пропозиції Учасника та його повернення: 5 робочих днів зі звернення Учасника чи самостійно? Вибір оптимального способу і розміру забезпечення.

Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Розширення переліку критеріїв оцінки: ціна або вартість життєвого циклу.

  • Що повинен включати опис методики оцінки за критерієм «ціна» або ціна/вартість життєвого циклу? Враховуємо чи не враховуємо ПДВ, коли оцінюємо тендерну пропозицію? Як правильно прописати механізм в тендерній документації? Хто може скористатися?

Договір про закупівлю. Особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання.

  • Внесення змін та коригування умов договору. Зміна ціни, номенклатури, обсягу. Чи вважається істотними умовами зміна керівництва або реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.
  • Як запобігти демпінгу.
  • Що робити з договором про закупівлю, якщо договір укладено без ПДВ, а потім Виконавець отримує статус платника ПДВ.
  • Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.
  • Попередня оплата. Розірвання договору в т.ч. в односторонньому порядку.
  • Строки укладання договорів. Максимальні строки. Як обґрунтувати подовження строків їх укладання згідно нового Закону.
  • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції в різних валютах до співвідносного вигляду.
  • Зміна ціни за одиницю товару. Як Учаснику врахувати у договорі зміну ціни.
  • Чи поширюється можливість подовження строків на укладення договору переговорної процедури закупівлі.

Застосування ст. 17 Закону та її електронна версія.Робота з відкритими реєстрами. Відмова Учаснику в участі у процедурі закупівлі.За що можна відхилити Учасника та переможця за ст. 17 Закону. Обов'язок застосування. Коли не застосовувати. Як правильно вимагати спосіб документального підтвердження, зокрема на виконання частин 3 та 6 Закону. Частина 6 статті 17 під час проведення переговорної процедури закупівлі.

Дискримінація Учасника державних закупівель - як довести?

  • Чим відрізняється дискримінація від правомірних вимог тендерної документації.
  • Найбільш поширені приклади дискримінаційних вимог.
  • Найбільш показові кейси адмінколегії АМКУ з розгляду скарг на дискримінаційні вимоги.

Антиконкурентні узгоджені дії: як боротися та виявляти.

  • Що може замовник щоб захиститись від недобросовісних конкурентів.
  • Як не постраждати від змов конкурентів.

Взаємодія з органами контролю у сфері публічних закупівель. Моніторинг закупівель. Як використовувати рішення органу оскарження та висновків щодо моніторингу при організації та проведенні закупівель.

  • Оскарження процедур закупівель в АМКУ. Готуємо документи для органу оскарження у разі скарги Учасника.
  • Вносимо зміни до тендерної документації за рішенням органу оскарження.
  • Які процедури можуть потрапити під моніторинг закупівель?
  • Як проводиться моніторинг закупівель?
  • Ризик індикатор як машинний контроль
  • Які права у замовника в ході моніторингу закупівель?
  • Що робити Замовнику коли за результатами моніторингу виявлено порушення.
  • Що робити Замовнику коли за результатами моніторингу встановлено порушення?
  • Надаємо роз’яснення на звернення аудиторів під час моніторингу процедури закупівель.
  • Які штрафи можуть бути у разі якщо замовником допущено порушення та не виправлено його за вимогою результатів моніторингу?
  • Судовий позов щодо результатів моніторингу: коли є сенс?
  • Як накладаються штрафи за результатами моніторингу закупівлі?
  • Чи має право АМКУ виходити за межі скарги;
  • Алгоритм захисту під час моніторингу, перевірок, ревізій, зустрічних звірок.

Детальніше >>>

1134
Переглядів
0
Коментарів
Оставьте Ваш комментарий:

Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь для добавления комментария.

Популярні судові рішення
ЕСПЧ
Назва події
Текст опис події:
1