Головна Сервіси для юристів ... Закони Про ринок електричної енергії Стаття 76. Порядок розгляду скарг та вирішення спорів Стаття 76. Порядок розгляду скарг та вирішення спо...

Стаття 76. Порядок розгляду скарг та вирішення спорів

Про ринок електричної енергії (ЗМІСТ) Інші закони
  • 482

    Переглядів

  • 482

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Регулятор забезпечує розгляд скарг на дії учасників ринку (крім скарг на дії споживачів) і вирішення спорів між учасниками ринку в порядку, затвердженому Регулятором.

    2. Відповідно до порядку розгляду скарг та вирішення спорів Регулятор протягом визначеного строку приймає рішення, обов’язкові для виконання учасниками ринку, яких воно стосується.

    3. Такі рішення підлягають оприлюдненню на офіційному веб-сайті Регулятора, крім тих частин рішення, що містять конфіденційну інформацію. Зміст конфіденційної інформації, що не підлягає розголошенню, визначається Регулятором на підставі клопотання заінтересованих осіб.

    4. Рішення Регулятора, визначене частиною другою цієї статті, може бути оскаржено у судовому порядку.

    5. Розгляд скарг побутових та малих непобутових споживачів на дії чи бездіяльність електропостачальників та операторів систем розподілу, вирішення спорів між ними здійснюються також енергетичним омбудсменом.

    Правовий статус, порядок та умови діяльності енергетичного омбудсмена визначаються законом.

    Попередня

    87/88

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст