Головна Сервіси для юристів ... Закони Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів Стаття 4. Загальні вимоги до інформації про харчові продукти Стаття 4. Загальні вимоги до інформації про харчов...

Стаття 4. Загальні вимоги до інформації про харчові продукти

Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів (ЗМІСТ) Інші закони
  • 575

    Переглядів

  • 575

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Харчові продукти, призначені для кінцевих споживачів або закладів громадського харчування, повинні супроводжуватися інформацією про харчові продукти відповідно до вимог цього Закону.

    {Частина перша статті 4 в редакції Закону № 3221-IX від 30.06.2023 }

    2. Інформація про харчовий продукт має бути точною, достовірною та зрозумілою для споживача.

    3. Інформація про харчовий продукт не повинна вводити в оману, зокрема щодо:

    1) характеристик харчового продукту, у тому числі його категорії, характерних ознак, властивостей, складу, кількості, мінімального терміну придатності або дати "вжити до", країни походження або місця походження, способу виробництва (виготовлення);

    2) приписування харчовому продукту непритаманних йому властивостей або наслідків споживання;

    3) особливих характеристик харчового продукту, якщо аналогічні харчові продукти мають такі самі характеристики, зокрема шляхом підкреслення факту наявності або відсутності певних інгредієнтів та/або поживних речовин;

    4) припущення за допомогою зовнішнього вигляду продукту, опису або графічних зображень про наявність у харчовому продукті певного компонента або інгредієнта, якщо насправді компонент або інгредієнт, який зазвичай присутній або використовується у даному харчовому продукті, замінено іншим компонентом або інгредієнтом.

    4. Інформація про харчові продукти не повинна приписувати будь-яким харчовим продуктам, крім природних мінеральних вод та харчових продуктів для спеціальних медичних цілей, властивостей, що сприяють запобіганню чи лікуванню захворювань, або посилатися на такі властивості.

    5. Вимоги, зазначені у частинах першій - третій цієї статті, поширюються на:

    1) рекламу харчових продуктів;

    2) спосіб розміщення та представлення харчових продуктів для реалізації, зокрема форму, зовнішній вигляд, упаковку, пакувальні матеріали.

    Попередня

    4/32

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст