Головна Сервіси для юристів ... Закони Про інформаційні агентства Стаття 27. Основні види продукції інформаційних агентств Стаття 27. Основні види продукції інформаційних аг...

Стаття 27. Основні види продукції інформаційних агентств

Про інформаційні агентства (ЗМІСТ) Інші закони
  • 483

    Переглядів

  • 483

    Переглядів

  • Додати в обране

    Основними видами продукції інформаційних агентств є: електронна, друкована, фото-, кіно-, аудіо- та відеопродукція.

    Інформаційні агентства мають право на випуск продукції, яка передбачена їх статутними документами, та іншої інформаційної продукції, не забороненої чинним законодавством України.

    Попередня

    27/39

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст