4
5
1836
Довіра в судах заробляється роками, якщо не століттями і далеко не завжди залежить від реальних знань, тому легко може бути втрачена в один невірний момент.
Безумовно, революція гідності багато що змінила. Однак, довіра до судів сьогодні залишається на низькому рівні. Громадяни негативно оцінюють судову реформу, вважаючи, що суди корумповані та обслуговують інтереси олігархів. Для всіх нас авторитет судової системи має бути у пріоритеті, тому що без неї неможливо успішно реалізувати будь-які реформи та перетворення.
При визначенні проблем та недоліків у роботі судів українці найчастіше згадують корупцію, з чим я категорично не погоджуюся і постараюся вам це донести.
Сьогодні дуже неоднозначні відносини бізнесу з контролюючими органами та відмінна риса – це непередбачуваність. Наприклад, новий тренд «українською» - визнання компаній ризиковими. І якщо оскарження результатів податкових перевірок – це процес, у якому компанія повноцінно може продовжувати вести господарську діяльність, а при визнанні компанії ризиковою повністю блокує життєдіяльність, автоматично ризиковими визначаються контрагенти, це критичне для ділової репутації. Бізнес не може виконувати договірні зобов'язання через систему блокування податкових накладних, відповідно підприємство зазнає як фінансових збитків, так і репутаційних втрат.
1. Постанова Пятого административного апелляционного суду від 09.08.2020 року, по справі № 420/3667/20
ТОВ, звернулося до суда з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області, в якому просило:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області
- зобов'язати Податкову Службу виключити ТОВ з переліку ризикових платників податків шляхом прийняття відповідного рішення.
На виконання вимог податкового органу, ТОВ направили пояснення та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, з поясненнями про господарську діяльність підприємства щодо виконання договору з контрагентом, та додали первинні документи але податковий орган відмовим у реєстрації податкових накладних.
В обґрунтування заяви позивач зазначає, що у зв'язку з на підставі пункту 6 Порядку зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України N 1165 від 11 грудня 2019 року (далі - Порядок N 1165). У зв'язку з цим кожна податкова накладна/розрахунок коригування, які будуть направлені на реєстрацію до ЄРПН, будуть зупинені, а покупці позивача не зможуть своєчасно сформувати податковий кредит та відмовляться від подальшої співпраці. Такі обставини можуть паралізувати господарську діяльність підприємства, що призведе до непомірних економічних збитків та неможливості виплачувати заробітну плату працівникам.
Суд першої і апеляційної інстанції перевіривши матеріали справи, задовольнив позовні вимоги до податкової служби, оскільки, відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
В даному випадку, в силу наведених висновків суду, рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області рішення з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято з порушенням процедури, встановленої нормами чинного законодавства. Відповідачем не надано належних та достатніх доказів правомірності оскаржуваного рішення.
Позовні вимоги ТОВ повністю були судом задоволені.
Отже, скасувати рішення про ризиковий статус за допомогою суду можна, але скільки зусиль не докладали платники податків для скасування такого рішення в окремих випадках, після виконання судового рішення податкові органи через короткий проміжок часу приймають нові рішення, якими знову відносять підприємства до ризикових.
Таким чином, суди найчастіше стають на бік платника податків. Але тут необхідно розуміти, що на сьогоднішній день система моніторингу відповідності податкових накладних та критерії оцінки ступеня ризиків все більше переходить у «ручне управління» і основним стає саме людський фактор. Отже, рішення про визнання компанії ризиковою дуже легко відновити. І якщо у контролюючого органу залишилися претензії щодо суті діяльності платника податків, повторне його включення до списку ризикових на підставі «нової податкової інформації» після того, як судове рішення буде виконане – справа кількох днів.
2. Постанова Верховного Суда від 18.08.2021 року по справі № 160/9277/19 про скасування податкового повідомлення-рішення Офісу великих платників податків ДФС суму грошового зобов`язання за платежем "податок на прибуток підприємств і організацій, що перебувають у державній власності" на суму 517 618,80 грн; відшкодування ПДВ на суму 575 133,00 грн.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 червня 2019 року у справі №160/4275/19 встановлено що 16.10.2017 Офіс великих платників податків ДФС на підставі п. 73.3 ст. 73, п.п. 78.1.4 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України звернувся до ДП "Східний ГЗК" із письмовим запитом про надання пояснень та їх документальних підтверджень, який було отримано платником податків. У запиті контролюючий орган повідомив позивача про те, що виявлено недостовірність даних, які містяться у податковій звітності позивача за липень - вересень 2017 року, внаслідок неправомірного визначення податкового кредиту на суму 274,8 тис. грн. З даних ЄРПН, даних звітності постачальників товарів (робіт, послуг) видно документально оформлені проведені з порушенням законодавства господарські операції з придбання товарів (робіт, послуг) у ТОВ "Компанія СТ ГРУП", яке виконувало для позивача підрядні роботи відповідно до договору підряду № 555/05 від 05.07.2016 на суму ПДВ 383,4 тис. грн. Вивчивши дані реєстру податкових накладних, податковий орган дійшов висновку про неможливість встановити, які саме підрядні роботи виконувало для позивача ТОВ "Компанія СТ ГРУП" із штатної чисельністю 1 особа.
Позивач надав податковій первинні бухгалтерські документи, договори, оборотні-сальдові відомості, задекларований податковий кредит з ПДВ при придбанні товарів (робіт, послуг) копії видаткових накладних, акти приймання-передачі, сертифікати походження; первинні документи щодо транспортування товару (товарно-транспортні накладні), а також інформацію про вантажно-розвантажувальні роботи; документально оформлені повноваження осіб на здійснення господарської операції, які безпосередньо здійснювали передачу та одержання товару; витяг із журналу обліку довіреностей; регістри бухгалтерського обліку, до яких внесено інформацію з запитуваних первинних документів; документи, відповідно до яких проводились розрахунки між підприємствами за отримані товари (роботи, послуги); стан розрахунків на початок та кінець періоду взаємовідносин (копії платіжних доручень, векселів, актів взаємозаліку).
Однак податковому органу цього не достатньо, оскільки на підприємстві рахується одна людина.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 червня 2019 року у справі №160/4275/19 визнано протиправним та скасовано наказ Офісу великих платників податків від 26.04.2019 № 959 "Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ДП "СхідГЗК".
Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 27.11.2019 апеляційну скаргу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби залишено без задоволення, рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.06.2019 у справі № 160/4275/19 залишено без змін.
Касаційному суду відповідач на підтвердження своєї правової позиції щодо законності наказу на проведення перевірки та, як наслідок, правомірності донарахування позивачу грошових зобов`язань та винесення податкових повідомлень-рішень, належних доказів не представлено.
Відтак є цілком об`єктивні підстави погодитись з правовою позицією судів попередніх інстанцій, що спірні податкові повідомлення-рішення є такими, що не ґрунтуються на нормах закону, а тому вони підлягають скасуванню.
Ураховуючи вищевикладене, колегією суддів встановлено, що доводи касаційної скарги про порушення судами норм матеріального та процесуального права не знайшли підтвердження.
3. Рішення Окружного адміністративного суда в м. Києві від 22.11.2021 року справа № 640/1535/20
Позовні вимоги мотивовані протиправністю рішення Другої кадрової комісії про неуспішне проходження позивачем атестації за підсумками проведення співбесіди від 12 грудня 2019 року, наслідком якого було прийняття Генеральним прокурором наказу від 27 грудня 2019 року №1238-вк про звільнення позивача з займаної посади, оскільки, на думку позивача, кадрову комісію не наділено повноваженнями проводити атестацію прокурорів та робити висновки про проходження атестації або неуспішне проходження атестації прокурорами; члени кадрової комісії не відповідають кваліфікаційним вимогам, встановленим пунктом Порядку роботи кадрових комісій щодо політичної нейтральності, бездоганної репутації, високої професійної та моральної репутації, суспільного авторитету, затвердженим наказом Генерального прокурора від 17 жовтня 2019 року №233.
Також, позивач зазначив, що висновки та мотиви, які покладені кадровою комісією в основу спірного рішення відносно майнового стану позивача є необґрунтованими та протиправними, оскільки озвучена комісією інформація, отримана незаконно з позасудовим втручанням в його особисте життя.
Суд не бере до уваги посилання представника відповідача щодо дискреційних повноважень кадрових комісії та відсутність повноважень суду здійснювати оцінку предмету атестації.
Суд зауважує, що в частині судового контролю за дискреційними адміністративними актами Європейським судом з прав людини висловлено правову позицію, за якою за загальним правилом національні суди повинні утриматися від перевірки обґрунтованості таких актів, однак все ж суди повинні проконтролювати, чи не є викладені у них висновки адміністративних органів щодо обставин у справі довільними та нераціональними, непідтвердженими доказами або ж такими, що є помилковими щодо фактів; у будь-якому разі суди повинні дослідити такі акти, якщо їх об`єктивність та обґрунтованість є ключовим питанням правового спору.
Крім того, виходячи з практики Європейського суду з прав людини, надання правової дискреції органам влади у вигляді необмежених повноважень є несумісним з принципом верховенства права і закон має з достатньою чіткістю визначати межі такої дискреції, наданої компетентним органам та порядок її здійснення, з урахуванням законної мети даного заходу, щоб забезпечити особі належний захист від свавільного втручання.
Враховуючи викладене у сукупності, суд вважає оспорюване рішення кадрової комісії №2 від 12 грудня 2019 №25 таким, що не може вважатися законним та обґрунтованим, а тому є протиправним та підлягає скасуванню.
З таких обставин суд вирішив визнати протиправним та скасувати рішення Другої кадрової комісії від 12 грудня 2019 року №25 про неуспішне проходження прокурором атестації та стягнути з Офісу Генерального прокурора середній заробіток за час вимушеного прогулу у сумі 2 949 188,26 грн., а також судовий збір у розмірі 840,80 грн.
Вироки Вищого антикорупційного суду.
1.8 жовтня 2021 року Вищий антикорупційний суд затвердив угоду про визнання винуватості, призначивши покарання у 3,5 роки позбавлення волі колишньому керівнику філії АТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України». Згідно з вироком, засуджений також позбавлений права обіймати певні посади на 3 роки та має сплатити штраф. Це перший в історії ВАКС вирок, де згідно з угодою про визнання вини, особа засуджена до реального позбавлення волі, а не отримала умовний термін.
За даними обвинувачення, впродовж листопада – грудня 2019 року директор філії АТ «ДПЗКУ», зловживаючи службовим становищем, без дозволу власника, організував відвантаження зерна, яке знаходилось на балансі державної корпорації для реалізації комерційним структурам. Таким чином посадовець заволодів зерном загальною вартістю майже 15 млн грн, яке належало ДПЗКУ.
Під час розслідування, посадовець визнав свою вину і погодився на угоду зі слідством. Відтак, колишнього очільника філії визнано винуватим у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України. Санкція цієї статті передбачає позбавлення волі до шести років. Завдяки угоді директору філії АТ «ДПЗКУ» призначили покарання вдвічі менше за максимальне – три з половиною роки.
Цим вироком ВАКС ще раз підтверджує, що інститут угод в Україні справді працює. Розуміючи невідворотність покарання та оцінюючи результати антикорупційних органів, викриті посадові особи визнають свою провину, укладають угоду, відшкодовують збитки або надають цінні свідчення, за що й мають менш суворе покарання.
2. 7 років позбавлення волі: ВАКС визнав винуватими екс-суддю та його співучасника.
3 лютого 2022 року колегія суддів Вищого антикорупційного суду ухвалила вирок та визнала винуватими колишнього суддю Голосіївського районного суду Києва та його співучасника.
Екс-суддю визнали винуватим у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 263 та ч. 3 ст. 368 КК.
Суд призначив йому покарання у виді:
Іншого співучасника визнали винуватим у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК та призначили йому покарання у виді позбавлення волі строком на 7 років з позбавленням права займатися адвокатською діяльністю строком на 3 роки, з конфіскацією всього майна обвинуваченого.
ВАКС також застосував запобіжний захід у вигляді тримання під вартою (замість застави) до набрання вироком законної сили.
Зазначається, що обвинувачених взяли під варту в залі суду.
Тож чому існує недовіра до судової влади? Моє ставлення та повага до судової системи України є моїм власним досвідом. Критика від суспільства виходить по-перше виключно через засоби масової інформації або у разі власних програних справ.
Тоді питання: чому не довели суду і не дали достатніх та обґрунтованих доказів у вашій справі, погодьтеся, змагальність сторін ніхто не скасовував, а вже таланти у кожного свої.
Автор статті: Адвокат Ірина Шаповалова
Просмотров
Коментарии
Просмотров
Коментарии
Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях
Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис
На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение
Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу
Просмотров:
177
Коментарии:
0
Просмотров:
294
Коментарии:
0
Просмотров:
261
Коментарии:
0
Просмотров:
545
Коментарии:
0
Просмотров:
393
Коментарии:
0
Просмотров:
395
Коментарии:
0
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.
Не зрозуміло у якому світі ви живете. Окей, з самого свіжого, поліцейський розстріляв у Дніпрі в спину людину, його підозрюють у навмисному вбивстві. По чистій випадковості цей поліцейський виявився із впливової сім'ї, і точно так само випадково йому обрали міру запобіжного заходу домашній арешт. Серйозно? Подивіться який запобіжний захід обирається по цій статті. Тому в дивному світі ви живете, я навіть заздрю.
Насправді Ви робити висновки про поліцейського з відео з ТГ каналу. Це неправильно і просто шкідливо для Вас в першу чергу. Навіть якщо виявиться що поліцеський умисний вбивця - це не встановлюється таким чином. Інтернет - це клікбейт в першу чергу. А по - друге, в тому то і справа, що всі проблеми судової системи пересічений українець називає корупцією. Але це нерозуміння самого явища. У судах є інші та ще більш невирішувальні проблеми, про які Ви даже не підозрюєте....
Цікава манупіляція, але не дуже. 1. Причому тут відео з інтернету до того хто вбивця? Я вам за статтю по якій внесено в ЄРДР цю справу, а саме навмисне вбивство на перевищення повноважень. До чого тут інтернет, клікбейт? А тепер подивіться в реєстрі який % людей не сидить у СІЗО по цій статті, і виявите цікаве співпадіння, що 99% простих людей безумовно сидять в СІЗО а 1% не простих людей, як цей поліцейський, у котрого сім'я долларові мільйонери, виходить під домашній арешт. І причому тут відео з інтернету? Я вам за статть по якій ведеться слідство а ви за клікбейт... 2. Клікбейт цієї статті називався як? Що кожен українець вважає основною проблемою судів коррупцію. Окей, згоден що під коррупцію підпадає і поняття "мати зв'язки", але ми це і бачимо. До впливових людей і на обшук приходять і роззуваються при вході і рішення виносяться про які для звичайної людини булиб наглухо закриті і навіть думати про такі булоб неможливо. А потім дивуєтесь що довіри немає. те що у судах є масса інших проблем яких не видно пересічному громадянину це і так зрозуміло, але питання було в тому чому українці вважають так, бо вони бачать, що майже кожен хто при грошах-владі йому всеодно, всі питання легко і лаконічно вирішуються.
Я бачу Ви "цікавий персонаж :) Коли писав про клікбейт, то мав на увазі, що користувач не буде читати матеріал із заголовком "Відважний коп виконав свій обов'язкок і зупинив клятого правопорушника". "Метовской беспредєл с убийством краще заходить... Тому Ви безпосередньо і повелися на такий заголовок не врахувавши, що можуть виявитися і інші обставини.... Але мова про інше. По -перше Ви пишите: "подивіться в реєстрі який % людей не сидить у СІЗО по цій статті, і виявите цікаве співпадіння, що 99% простих людей безумовно сидять в СІЗО а 1% не простих людей". Яким чином, Ви пропонуєте знайти в реєстрі таку інформацію? Ви взагалі бачили в реєстрі особисті дані коли - небудь.Звісно може воно і так, але особисто у Вас цих даних немає, тому Ви не можете робити такий висновок. ... А взагалі в цій статті зовсім інша проблема розглядається, тому Ви як то кажуть "не по делу"...
ооо, пішли навішування ярликів, зрозуміло...))
Без ярликів та навішувань. "Яким чином, Ви пропонуєте знайти в реєстрі таку інформацію?" Якщо кажете А, то кажить і Б
Серйозно? "цікавий персонаж" це не ярлик і не маніпуляція? Господи, дитячий садок, відчуття що не на юридичному ресурсі а десь в комментарях в ТГ каналі ширпотребному. А навіщо вам особиста інформація в реєстрі для цієї статистики? Ви здивуєтесь, якщо по статті навмисне вбивство подивитесь по реєстру, а тимпаче якщо була застосована вогнепальна зброя по справі, які виносяться рішення щодо запобіжного заходу. А потім згадайте резонансні справи, як "не прості люди" застрелили когось під час полювання, або по пьяні коли по бутикам стріляли ітд. І ви здивуєтесь, що тих людей, чиї справи не резонансні (де були прості люди) - все як під копірку, а там де прізвища відомі - все якось дивно виходить. Ось вам і відповідь, майже всі виключення із правил - прізвища нам відомі, бо це є резонансні події. Ось дивіться, у реєстрі немає ФІО ітд, вірно? А яким дивним чином я знаю ФІО копа який у дніпрі застрелив людину? Яким чином я знаю його вік, посаду, батьків, якого бізнесу він є власником? Яким чином я бачив як слідчий суддя зачитує своє рішення про домашній арешт? Дивина тай годі, інших же джерел не існує. P.S. "Ви взагалі бачили в реєстрі особисті дані коли - небудь" - відповідаю, схоже що я більше за вас часу провів в реєстрі, оскільки бачив і не одноразово, коли не замінювали на ОСОБА № через недолугість, і не зовсім не рідкісне явище. А якщо ви ще не навчились шукати ФІО за допомогою Стану розгляду справ, де частіше за все можна за датою судом та суддею можна дізнаватись ФІО сторін і співставляти це з реєстром, то я взагалі не розумію хто ви і чім займаєтесь.
В тому та і цікавість Вас як персонажу, що Ви пропонуєте мені провести таку работу з реєстром, яку може напевно тільки ШІ зробити. І лише для того, щоб пітвердити Вашу думку :) Навіщо воно мені :) Ви не можете зрозуміти, що якщо Ви щось стверджуєте, то повині Ви це доводити очевидним і простим способом, а не пропонувати співбесіднику займатися складною аналітикою... Але ви знов "не по теме". В цій публікація є спроба довести, що корупція це далеко не основна причина неєфективності судової системи. І є багато інших причин які "забалтывают". Саме неєфективності, тобто відсутності результату у механізмі створеного суспільством для вирішення спорів ( без жодних інших прикметників)
Ну по перше, є якісь очевидні речі, які в доказування в більшості випадків не потребують. По друге, якщо сухо по темі, тоді не зрозуміло для кого ця стаття, якщо для більш звичайних людей які так і вважають що корупція та кум сват брат це головна проблема, то жодним чином ця стаття не переконає їх у зворотньому, бо те з чим вони особисто стикаються це і є корупція кум сват брат або "система" якщо спори з державою. Якщож ця стаття для "своїх" то всі і так вкурсі що і як працює, і де не працює. Я розглядав цю статтю як людина не з цієї сфери, бо якщо вона "для своїх" то це ще дивніше.
Кум, брат сват - це все залишається. Але ось інший приклад. Справа у радянські часи навіть кримінальна розглядалася в суді місяць - два ( у першій інстанції). Зараз може так років п'ять. Це проблема корупції . Частково десь да. Але загалом це проблема поганої організації та низкої продуктивності судової влади. При цьому для пересіченого це чомусь не проблема, йому постійно говорять про нескінчену корупцію, і постійну реформу і таким чином "забалтывают" проблему набагато складнішу . Немає корупції у справі де сусідка вкрала курку, але таку справу можуть розглядати декілька років , а потім ще декілька розмірковувати чи допомогла кума - суддя вкрасти цю курку... І це неправильно.
Так і є) Але тут вже питання "а що більше приносить проблем", те що справа де хтось вкрав курку 4 роки розглядається чи коли хтось вивів мільярд і всі справи успішно закрив та відпочиває. Але це вже суб'єктивна оцінка, проблем багато і всі дають свої "дари" :(
Справ про курку - тисячі. А за кожним людина, для неї це пріорітет. Справ про мільярди - десятки. І за ними політики. Для суду ціна позову не повинна мати значення, головне це захист права та виконання рішення в найкоротший строк.
Як практикуючий адвокат та керуючись власним досвідом, вважаю нарікання на судову систему відбувається з боку сторони яка не в достатньому обсязі надала суду докази, обгрунтувала свою позицію і тд. Щодо ситуації з поліцейськими в Дніпрі, вважаю що статтья ККУ налічує різні справи та обставини і пересічному громадянину не завжди зрозуміло, чому саме такий був обран запобіжний захід. Суд прийме за результатом всебічного розгляду матеріалів справи законне рішення, а коментувати справу з поліцейським публічно, без ознайомлення з матеріалами справи вважаю не професійно, а тому і не надаю коментарів з цих підстав. Здоровий глузд в наші часи обов'язково переможе, я вірю!
саме так, пересічному громадянину не зрозуміло чому крадіжка палки ковбаси за 150грн в супермаркеті тягне за собою СІЗО а потім від 5 до 8 реального строку бо зараз воєнний стан і всі йдуть по ч4 185. В той-же час всі встановленні факти розкрадання гуманітарки на мільйони, закупівлі за 5-10-100 раз завищенною ціною ітд які нам вже показали, назвіть хоч ОДНЕ прізвище посадовця якого не "перевели на іншу посаду + відкрита справа" а відправили у СІЗО? Дивина тай годі. А здоровий глузд вийшов з чату коли ВС виніс рішення щодо заборони виїзду студентам, в якому сам зазначив що не було і до сьогодні немає жодного закону який би прямо забороняв виїзд, але оскільки наразі "суспільний інтерес" в тому щоб люди залишались тут то рішення законне. Не підкажете, хто ще в здоровому глузді, чим передбачена легітімізація рішень суду які діють не в рамках законів та КС а в супереч їм, але притримуючись "суспільного інтересу" і що це таке та чим це передбаченно?
Напевно я вас здивую, вам можуть тим чи іншим чином не подобатись рішення суду, але всі рішення прийняті у відповідності з чинним законодавством. І потрібно навчитись не поверхнево дивитись на прийняті судові рішення з позиції «підходить чи ні, подобається чи ні», а розуміти, що закон є закон, і якщо беремося коментувати то потрібно в цілому володіти матеріалами. Я завжди буду наголошувати, що в Україні нормальне законодавство, але його потрібно дотримуватись та виконувати і не час від часу, а завжди! Наша Конституція є Основним головним законом і це потрібно поважати, оскільки призумцію невинуватості ніхто не відміняв.
"Громадяни негативно оцінюють судову реформу, вважаючи, що суди корумповані та обслуговують інтереси олігархів". Неправда це. Судді обсуговують лише свої власні інтереси! Тільки особисті! Бо олігарх їм хабаря до кишені дає, а не до держави. Просто олігарх дає багато, а пересічна людина, скільки може. Але!!!! Якби чиновник знав, що в суді він не відкупиться, то не крав би і в свою чергу не брав хабарі. Але чиновник знає, що він візьме хабаря з підприємця 100 000 дол. а в суді віддасть 25 000 дол і все буде прекрасно. 75% собі залишить. Тому й не боїться нічого. Корупцію викоріняти треба зверху, тобто починати з суддів!
Ну Вот звідки у Вас такі прорахунки? Ви особисто давали взятки?
Відсотки - це приклад. У Вас конкретне мишлення? А от факти, коли в мене вимагали хабарі - це правда. І я ніколи не повірю, що ви не знаєте, що нашу судді хабарники. Якщо ви будете таке стверджувати, значить Ви або ніколи не працювали ще в суді, або кажете неправду.
Та ніхто не заперечує хабарі. Але коли справа про курку- то там хабаря немає. Системна проблема в тому , що судді не виносять рішенні, передбачені законом та відмовляють у захисті права. І основна причина тут не хабарь, а те що система дозволяє їм це робити. Тобто сама система не виправляє помилку судді - і суддя добре про це знає. А хабарі це лише невеличкий відсоток справ....
Так, саме стверджую, якщо відсутні докази, якщо відсутній професіоналізм, тоді залишаються хабарі і я нізащо не повірю, якщо б у Вас було достатньо в рамках закону належних доказів і професійний юридичний супровід у суді, хабарі в такому випадку не потрібні і ніхто б вам їх пропонував. Саме про хабарі говорять ті, хто не спроможні довести свою позицію, надати обґрунтовані пояснення. Довести суду правову позицію треба вміти і не прикривати поразки хабарями. Коли суспільство почне брати на себе відповідальність за свої дії, виконувати закон, тоді і корупції не буде місця.
Це просто смішно! Я можу навести такі приклади цинічного порушення суддями закону, звісно з вигодою для себе, коханого, що волосся дибки стає.
Спробую Вас здивувати, у меня дійсно інший досвід, на від міну від вашого і приклади які є у Вас нажаль стримують вас від думки, що може бути по іншому. Повірте мені, може бути і по іншому.
Нічого дивного. Люди ж різні бувають. Судді теж люди і все індивідуально! Я раніше знала і абсолютно чесних суддів, тільки радість від спілкування. Але з плином часу стає все гірше і грше.