Главная Сервисы для юристов ... Законы Про здійснення державних закупівель Стаття 8. Уповноважений орган та орган оскарження

Стаття 8. Уповноважений орган та орган оскарження

Про здійснення державних закупівель (СОДЕРЖАНИЕ) Прочие законы
  • 310

    Просмотров

  • 310

    Просмотров

  • Добавить в избраное

    1. Основними функціями Уповноваженого органу є:

    1) розроблення нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону;

    { Пункт 1 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5463-VI ( 5463-17 ) від 16.10.2012 }

    2) розроблення Стратегії розвитку системи державних закупівель;

    { Пункт 2 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5463-VI ( 5463-17 ) від 16.10.2012 }

    3) моніторинг державних закупівель;

    4) ведення обліку закупівель шляхом збирання інформації про заплановані закупівлі та результати процедур закупівель;

    5) подання в установленому порядку Кабінету Міністрів України пропозицій щодо визначення генерального замовника;

    { Пункт 5 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5463-VI ( 5463-17 ) від 16.10.2012 }

    6) підготовка та подання до Кабінету Міністрів України, Рахункової палати квартальних звітів про стан закупівель;

    7) узагальнення практики здійснення закупівель, у тому числі міжнародної;

    { Пункт 8 частини першої статті 8 виключено на підставі Закону N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    9) вивчення, узагальнення та поширення світового досвіду з питань закупівель;

    10) виступає засновником та забезпечує видання безоплатного державного офіційного друкованого видання з питань державних закупівель;

    11) виступає засновником та забезпечує видання безоплатного міжнародного інформаційного видання з питань державних закупівель;

    12) забезпечення функціонування безоплатного веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу);

    13) взаємодія з громадськістю та проведення громадських слухань з питань удосконалення системи державних закупівель;

    14) організація нарад, безоплатних семінарів та виставок з питань закупівель;

    15) організація порядку проходження навчання спеціалістів у сфері здійснення закупівель та підвищення кваліфікації;

    { Пункт 15 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5463-VI ( 5463-17 ) від 16.10.2012 }

    16) надання безоплатної методологічної допомоги замовникам, у тому числі надання відповідей на запити зацікавлених осіб з питань державних закупівель. Відповіді на запити носять виключно рекомендаційний характер;

    17) забезпечення видання безоплатних збірників нормативно-правових актів та методичних матеріалів з питань державних закупівель;

    18) міжнародне співробітництво у сфері закупівель;

    19) розроблення:

    стандартної документації конкурсних торгів;

    типового положення про комітет з конкурсних торгів ( z0622-10 );

    { Абзац четвертий пункту 19 частини першої статті 8 виключено на підставі Закону N 5044-VI ( 5044-17 ) від 04.07.2012 }

    порядку визначення предмета закупівлі, порядку включення (виключення) суб'єктів господарювання до/з реєстру операторів електронних майданчиків та порядку його ведення ( z1388-13 ), регламенту електронного майданчика; { Абзац п'ятий пункту 19 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 4917-VI ( 4917-17 ) від 07.06.2012 }

    порядку здійснення моніторингу закупівель; { Абзац шостий пункту 19 частини першої статті 8 в редакції Закону N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    форм:

    річного плану закупівель;

    оголошення про проведення процедури закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення процедури двоступеневих торгів, оголошення про проведення попередньої кваліфікації, запит цінових пропозицій, інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника, оголошення про проведення процедури електронного реверсивного аукціону); { Абзац дев'ятий пункту 19 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 4917-VI ( 4917-17 ) від 07.06.2012 }

    обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника;

    реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій;

    протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій;

    протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій;

    повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції, рішення замовника про укладення договору про закупівлю або про відмову від укладення договору про закупівлю; { Абзац чотирнадцятий пункту 19 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 4917-VI ( 4917-17 ) від 07.06.2012 }

    повідомлення учасникам про результати процедури закупівлі;

    оголошення про результати процедури закупівлі (оголошення про результати проведення торгів, повідомлення про результати проведення попередньої кваліфікації, інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій, інформація про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, повідомлення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, повідомлення про відміну процедури закупівлі в одного учасника, повідомлення про відміну процедури електронного реверсивного аукціону); { Абзац шістнадцятий пункту 19 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 4917-VI ( 4917-17 ) від 07.06.2012 }

    звіту про результати проведення процедури закупівлі;

    { Пункт 19 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5463-VI ( 5463-17 ) від 16.10.2012 }

    20) надання роз'яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель;

    21) погодження навчальних програм з підготовки спеціалістів у сфері закупівель та підвищення їх кваліфікації;

    22) співробітництво з правоохоронними органами щодо виявлення фактів порушення законодавства у сфері закупівель та подання у випадках, передбачених законами України, до правоохоронних органів матеріалів про виявлені порушення;

    23) співробітництво з органами Антимонопольного комітету України щодо виявлення фактів порушень законодавства про захист економічної конкуренції у сфері закупівель;

    24) співробітництво з державними органами щодо запобігання проявам корупції у сфері закупівель;

    25) вжиття заходів щодо забезпечення ефективного та раціонального використання державних коштів, максимальної їх економії при здійсненні державних закупівель;

    26) інформування громадськості про політику та правила державних закупівель;

    27) здійснює державний нагляд (контроль) за діяльністю операторів електронних майданчиків з організації та проведення електронних реверсивних аукціонів.

    { Частину першу статті 8 доповнено пунктом 27 згідно із Законом N 4917-VI ( 4917-17 ) від 07.06.2012 }

    2. Уповноважений орган має право:

    1) вимагати від замовників подання звіту про результати проведення процедури закупівлі згідно з цим Законом;

    2) встановлювати строки подання замовниками інформації про заплановані закупівлі та укладені договори про закупівлю;

    3) отримувати в установленому порядку від замовників, учасників, підприємств, установ, організацій, а також органів, які здійснюють державне регулювання і контроль у сфері закупівель, правоохоронних органів документи та інформацію, які необхідні для виконання функцій, передбачених цим Законом, у тому числі для здійснення моніторингу державних закупівель. Особи та органи, зазначені у цьому пункті, впродовж п'яти днів з дати отримання відповідного запиту зобов'язані надати Уповноваженому органу інформацію та завірені належним чином копії документів;

    { Пункт 3 частини другої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    3-1) проводити моніторинг закупівель;

    { Частину другу статті 8 доповнено пунктом 3-1 згідно із Законом N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    4) здійснювати інші дії та вживати інші заходи, передбачені законодавством для виконання покладених на Уповноважений орган функцій;

    5) у разі виявлення порушень законодавства у сфері державних закупівель під час здійснення моніторингу закупівель надавати в порядку, визначеному законодавством, висновки з рекомендаціями щодо усунення та недопущення таких порушень, про що одночасно повідомляти орган оскарження;

    { Частину другу статті 8 доповнено пунктом 5 згідно із Законом N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011; в редакції Закону N 5044-VI ( 5044-17 ) від 04.07.2012 }

    6) проводити планові та позапланові перевірки діяльності операторів електронних майданчиків, у разі виявлення порушень законодавства застосовувати фінансові та адміністративні санкції, передбачені цим Законом.

    { Частину другу статті 8 доповнено пунктом 6 згідно із Законом N 4917-VI ( 4917-17 ) від 07.06.2012 }

    3. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов'язаних із участю у процедурах державної закупівлі, створює постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії приймаються від імені Антимонопольного комітету України.

    Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель діє у складі трьох державних уповноважених Антимонопольного комітету України. Голова постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України повинен мати вищу юридичну освіту.

    Член постійно діючої адміністративної колегії, який є пов'язаною особою з суб'єктом оскарження або замовником, не може брати участь у розгляді та прийнятті рішень щодо такої скарги і повинен бути замінений на час розгляду і прийняття рішення щодо такої скарги іншим державним уповноваженим Антимонопольного комітету України, що визначається Головою Антимонопольного комітету України.

    Порядок діяльності постійно діючої адміністративної колегії встановлюється відповідно до Закону України "Про Антимонопольний комітет України" ( 3659-12 ), якщо інше не встановлено цим Законом.

    Рішення органу оскарження оформляються у письмовій формі та надсилаються не пізніше наступного робочого дня після їх прийняття Уповноваженому органу, суб'єкту оскарження, замовнику, центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та редакції державного офіційного друкованого видання з питань державних закупівель, а в разі здійснення закупівлі за процедурою електронного реверсивного аукціону також оператору електронного майданчика. { Абзац п'ятий частини третьої статті 8 в редакції Закону N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011; із змінами, внесеними згідно із Законом N 4917-VI ( 4917-17 ) від 07.06.2012 }

    Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками та особами, яких вони стосуються.

    Рішення органу оскарження підлягають обов'язковій публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, а також не пізніше наступного робочого дня після їх прийняття оприлюднюються на веб-порталі Антимонопольного комітету України.

    Рішення органу оскарження може бути оскаржено суб'єктом оскарження чи замовником до суду протягом місячного строку з дня, коли особа дізналася про його прийняття. { Абзац восьмий частини третьої статті 8 в редакції Закону N 3156-VI ( 3156-17 ) від 17.03.2011 }

    Предыдущая

    50/96

    Следующая
    Добавить в избраное
    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст