Стаття 13. Методичні настанови

Про безпечність та гігієну кормів (СОДЕРЖАНИЕ) Прочие законы
  • 565

    Просмотров

  • 565

    Просмотров

  • Добавить в избраное

    1. Методичні настанови щодо належної практики для первинного виробництва кормів повинні містити інформацію про небезпечні фактори, які можуть виникнути під час первинного виробництва, а також дії щодо контролю таких небезпечних факторів, включаючи:

    1) моніторинг забруднення мікотоксинами, важкими металами, радіоактивними матеріалами;

    2) належне використання води, органічних відходів та добрив;

    3) належне використання засобів захисту рослин і біоцидів та забезпечення їх простежуваності;

    4) належне використання ветеринарних препаратів і кормових добавок та забезпечення їх простежуваності;

    5) підготовку, зберігання та забезпечення простежуваності кормових матеріалів;

    6) знищення мертвих тварин, поводження з відходами та їх захоронення;

    7) захисні заходи щодо запобігання проникненню заразних хвороб, що передаються тваринам через корми, а також зобов’язання щодо повідомлення компетентному органу про такі випадки;

    8) проведення процедур та вжиття практичних заходів для забезпечення умов гігієни під час виробництва, підготовки, пакування, зберігання та транспортування кормів, включаючи ефективне очищення та боротьбу із шкідниками;

    9) вимоги до ведення записів, що забезпечують простежуваність.

    2. Методичні настанови щодо маркування кормів включають такі види настанов:

    1) методичні настанови щодо маркування кормів для домашніх тварин;

    2) методичні настанови щодо маркування кормових сумішей для продуктивних тварин, які можуть містити розділ з інформацією щодо маркування кормових сумішей для хутрових тварин.

    Методичні настанови щодо маркування кормів можуть містити положення щодо:

    1) принципів маркування;

    2) добровільного додаткового маркування;

    3) використання тверджень щодо властивостей кормових матеріалів та кормових сумішей.

    Оператор ринку має право зазначати в маркуванні корму інформацію про використання методичних настанов лише за умови дотримання ним відповідних вимог, визначених такими методичними настановами.

    3. Методичні настанови розробляються об’єднаннями операторів ринку і затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері ветеринарної медицини, відповідно до вимог цього Закону.

    4. Повідомлення про початок розроблення методичних настанов разом із запропонованим об’єднанням операторів ринку текстом проекту методичних настанов розміщуються на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері ветеринарної медицини, протягом десяти робочих днів з дня їх подання об’єднанням операторів ринку.

    5. У тексті повідомлення має бути наведена така інформація:

    1) найменування та контактні дані (телефон, поштова та електронна адреси) об’єднання операторів ринку - розробника методичних настанов;

    2) мета розроблення;

    3) положення нормативно-правового акта, щодо якого надається роз’яснення;

    4) строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції щодо оприлюдненого проекту методичних настанов. Цей строк не може становити менше одного місяця з дня оприлюднення проекту методичних настанов.

    6. Розробник методичних настанов зобов’язаний підготувати доопрацьований проект методичних настанов з урахуванням поданих зауважень та пропозицій, а також перелік цих зауважень та пропозицій разом зі своїми висновками щодо них, після чого надати їх центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері ветеринарної медицини, який зобов’язаний оприлюднити їх на своєму офіційному веб-сайті не пізніше 10 робочих днів після отримання.

    7. Протягом 30 робочих днів після отримання доопрацьованого проекту методичних настанов, переліку наданих зауважень та пропозицій разом із висновками щодо них від розробника методичних настанов центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері ветеринарної медицини, проводить їх аналіз з метою:

    1) встановлення відповідності проекту методичних настанов положенням законодавства про корми;

    2) оцінки можливості застосування положень проекту методичних настанов на практиці.

    8. У разі відповідності проекту методичних настанов вимогам частини сьомої цієї статті такі методичні настанови підлягають затвердженню центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері ветеринарної медицини.

    У разі невідповідності вимогам частини сьомої цієї статті проект методичних настанов разом з поясненням причин його відхилення повертається розробнику протягом 10 робочих днів після завершення їх аналізу.

    9. Після доопрацювання відхиленого проекту методичних настанов та усунення причин, що стали підставами для його відхилення, розробник методичних настанов може повторно подати його на затвердження до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері ветеринарної медицини. Повторно поданий доопрацьований проект методичних настанов розглядається в порядку, визначеному частинами сьомою та восьмою цієї статті.

    10. Застосування методичних настанов операторами ринку є добровільним.

    Розділ ІV
    ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ТА ОБІГУ КОРМІВ

    Предыдущая

    13/52

    Следующая
    Добавить в избраное
    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст