Главная Сервисы для юристов ... База решений “Протокол” Постанова ВГСУ від 26.04.2017 року у справі №926/2708/16 Постанова ВГСУ від 26.04.2017 року у справі №926/2...
print
Друк
search Пошук
comment
КОММЕНТАРИЙ от ресурса "ПРОТОКОЛ":

КОММЕНТАРИЙ от ресурса "ПРОТОКОЛ":

Державний герб України

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 квітня 2017 року Справа № 926/2708/16 Вищий господарський суд України у складі колегії: головуючого, судді Васищака І. М., суддів Бондар С. В., Студенця В. І., за участі представника позивача та третьої особи ОСОБА_1 (дов. від 24.06.2016), розглянувши у відкритому судовому засіданні касаційну скаргу комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" на рішення Господарського суду Чернівецької області від 27 жовтня 2016 року та постанову Львівського апеляційного господарського суду від 7 лютого 2017 року у справі № 926/2708/16 за позовом фізичної особи - підприємця ОСОБА_2 до комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок", третя особа - фізична особа - підприємець ОСОБА_3, про визнання угоди укладеною та зобов'язання вчинити дії,

УСТАНОВИВ: У вересні 2016 року фізична особа - підприємець ОСОБА_2 звернулася до Господарського суду Чернівецької області з позовом до комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" про визнання укладеною у редакції позивача угоди про надання у користування торговельного місця № НОМЕР_2 в четвертому торговому секторі комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" і зобов'язання відповідача повернути належний позивачу демонтований пункт продажу з додатково облаштованою площею, який складається з двох двадцятитонних контейнерів з ролетами на попередні місця в секторі № 4 ринку.

Відповідач позов не визнав.

Ухвалою Господарського суду Чернівецької області від 5 вересня 2016 року до участі у справі третьою особою залучено фізичну особу - підприємця ОСОБА_3.

Рішенням Господарського суду Чернівецької області від 27 жовтня 2016 року (суддя С. Гушилик), залишеним без змін постановою Львівського апеляційного господарського суду від 7 лютого 2017 року, позов задоволено: зобов'язано комунальне підприємство Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" повернути демонтований пункт продажу з додатковою облаштованою площею на попередні місця в секторі № 4 ринку, звідки їх було демонтовано; визнано укладеною угоду про надання у користування торговельного місця № НОМЕР_2 в 4-му торговому секторі комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" між комунальним підприємством Міським торговельним комплексом "Калинівський ринок", з однієї сторони і фізичною особою-підприємцем ОСОБА_2 з іншого боку, у новій редакції, запропонованій позивачем, на наступних умовах:

"Комунальне підприємство Міський торговельний комплекс "Калинівський ринок", у подальшому "ринок", який діє на підставі Статуту, з однієї сторони і ОСОБА_2, у подальшому "користувач", який діє на підставі свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця № НОМЕР_1, з іншого боку, керуючись Правилами торгівлі на ринках міста Чернівці, уклали цю угоду про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ТА МЕТА УГОДИ

1.1. Ринок надає, а користувач приймає в платне користування торговельне місце № НОМЕР_2, площею 41,1 м2 на території комунального підприємства міського торговельного комплексу "Калинівський ринок", торговий сектор № 4, для здійснення продажу промислових товарів. Торговельне місце надано для розміщення належного користувачу торговельного об'єкта, а саме: контейнера з додатково облаштованою площею та ролетами.

1.2. Передача іншій особі торговельного місця без згоди ринку не допускається.

2. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

2.1. Плата за послугу по утриманню торговельного місця в належному стані та плата за надання додаткових послуг проводиться щомісячно єдиним платежем, але не пізніше 20 числа поточного місяця, в готівковій формі в касу ринку або через установу банку згідно з встановленим прейскурантом вартості послуг комунального підприємства міського торговельного комплексу "Калинівський ринок".

Розмір плати за утримання торговельного місця підлягає коригуванню на індекс споживчих цін (індекс інфляції). Коригування розміру плати по утриманню торговельного місця (згідно тарифів) в належному стані на індекс інфляції не вимагає внесення змін до угоди. Повідомлення про застосування індексу споживчих ній (індекс інфляції) до платежів за угодою доводиться до відома користувача через офіційні друковані засоби масової інформації Чернівецької міської ради.

2.2. За порушення строків сплати за послугу ринку, визначені пунктом 2.1. угоди, користувач сплачує пеню у розмірі 0,02% від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України.

3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ КОРИСТУВАЧА

3.1. Користувач має право:

3.1.1. Самостійно здійснювати торговельну діяльність в межах торговельного місця, наданого відповідно до цієї угоди;

3.1.2. Передавати торговельне місце іншому користувачеві за згодою ринку;

3.1.3. Здійснювати за погодженням з ринком за рахунок власних коштів реконструкцію або поліпшення торговельного об'єкта, розташованого на торговельному місці;

3.1.4. Знайомитись із розміром плати по утриманню торговельного місця в належному стані;

Першочергово користуватись послугами ринку;

3.1.6. На продовження дії цієї угоди, при виконанні її умов, або на першочергове укладання нової угоди про надання у користування торговельного місця на території комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок";

3.1.7. Здійснювати цивільно-правові дії відносно торговельного об'єкта відповідно до чинного законодавства (купівля-продаж, дарування, застава, спадкування, обмін і т.п.) із обов'язковим внесенням змін в угоду про надання в користування торговельного місця.

3.2. Користувач зобов'язується:

3.2.1. Дотримуватися вимог Правил торгівлі на ринках міста Чернівці, правил протипожежної безпеки, санітарних норм та інших нормативних документів, які регламентують торговельну діяльність на території ринку;

3.2.2. Використовувати торговельне місце за призначенням відповідно до умов цієї угоди;

3.2.3. За власний рахунок забезпечити торговельний об'єкт первинними засобами пожежогасіння, знаками безпеки, виконати заміри опору ізоляцій електромереж та застрахувати торговельний об'єкт від вогневих ризиків;

3.2.4. Дотримуватись розпорядку роботи ринку;

3.2.5. Своєчасно вносити плату за надані послуги згідно Прейскуранту, сплачувати інші платежі, пов'язані із здійсненням підприємницької діяльності на ринку, обов'язковість сплати яких передбачена чинним законодавством України, актами місцевого самоврядування;

3.2.6. Щоденно, після закінчення торгівлі, прибирати торговельне місце від сміття;

3.2.7. Торгівля поза торговельним місцем, визначена цим договором, здійснюється з дозволу ринку при умові додаткової оплати за кожне додатково використане торговельне місце відповідно до вартості послуг комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок", встановлених Прейскурантом.

4. ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ РИНКУ

4.1. Ринок має право:

4.1.1. В межах чинного законодавства здійснювати контроль за дотриманням користувачем Правил торгівлі на ринках міста Чернівці, правил протипожежної безпеки, санітарних норм та інших нормативних документів, які регламентують торговельну діяльність;

4.1.2. Контролювати наявність, стан та напрямки використання торговельного місця;

4.1.3. Повідомляти контролюючі органи про виявлені порушення або складати протоколи про адміністративні правопорушення за умови наявності відповідних повноважень;

4.1.4. Обмежити доступ користувача до торговельного об'єкту в разі виникнення заборгованості користувача перед ринком більш як за 30 днів;

4.1.5. В межах чинного законодавства здійснювати інші дії по підтриманню належного порядку на ринку та використання торговельного місця;

4.1.6. Вносити зміни в односторонньому порядку в режим роботи, порядок проведення розрахунків за надані послуги у випадках надзвичайних ситуацій викликаних діями стихії, епідеміями, епізоотіями, введенням надзвичайного стану.

4.2. Ринок зобов'язується:

4.2.1. Для ознайомлення користувача, розміщувати на інформаційних стендах розмір плати за надання послуги по утриманню торговельного місця в належному стані та за надання додаткових послуг, а також в друкованих засобах масової інформації Чернівецької міської ради відповідно до умов цієї угоди;

4.2.2. Утримувати торговельне місце в належному стані;

4.2.3. Ринок не несе відповідальності за перешкоди в наданні послуг, що викликано діями обставин непереборної сили: стихійні лиха, епідемії, епізоотії, заборони діяльності ринку внаслідок введення надзвичайного стану та інші.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

5.1. Спори, що виникають у ході виконання цієї угоди, вирішуються за згодою сторін. В разі недосягнення згоди спори вирішуються в судовому порядку.

5.2. При виникненні заборгованості користувача перед ринком більш як за 30 днів, дія угоди призупиняється до повного погашення заборгованості або до вирішення справи в суді.

5.3. У разі призупинення дії угоди, призупиняється використання користувачем торговельного місця для здійснення підприємницької діяльності до погашення заборгованості, або до вирішення справи в суді.

5.4. На час призупинення дії угоди, користувач сплачує ринку плату, передбачену Прейскурантом вартості послуг комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" за кожен день зберігання торговельного об'єкту на території ринку.

6. ТЕРМІН ДІЇ, ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН, ДОПОВНЕНЬ ТА РОЗІРВАННЯ УГОДИ

6.1. Нова редакція Угоди № 8565/С набирає чинності з "__"201_р. і діє до " 31" грудня 2018р.

З моменту укладення нової редакції угоди, попередня редакція угоди № 8565/С від 1 травня 2010 року втрачає чинність.

6.2. Угода втрачає свою силу по завершенні строку її дії та продовжується тільки за письмової згоди сторін.

6.3. Зміна умов угоди можлива за погодженням сторін, якщо інше не зазначене в угоді.

6.4. Зміна господарюючого суб'єкта - організатора ринку не є підставою для зміни умов чи припинення дії цієї угоди.

6.5. Дострокове припинення дії угоди відбувається у таких випадках:

- в разі прострочення платежів по сплаті користувачем плати за надання послуги по утриманню торговельного місця в належному стані, передбачених цією угодою понад 30 днів;

- в разі систематичного (більше двох разів) зафіксованих документально, на протязі двох місяців порушення Правил торгівлі на ринках міста Чернівці;

- в разі систематичного використання торговельного місця не за призначенням;

- в разі відчуження торговельного об'єкта іншому користувачу.

6.6. У випадках, які не передбачені цією угодою, сторони керуються чинним законодавством України.

6.7. Невід'ємними частинами угоди є копії паспорта, ідентифікаційного коду, та документа, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

6.8.Угода складена в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу".

Комунальне підприємство Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" просить рішення і постанову скасувати з підстав неправильного застосування господарськими судами статті 187 Господарського кодексу України, статей 6, 203, 215, 627, 651 Цивільного кодексу України та прийняти нове рішення, яким у позові відмовити.

Підприємці ОСОБА_2 і ОСОБА_3 проти доводів касаційної скарги заперечує і в її задоволенні просять відмовити.

Колегія суддів вважає, що касаційна скарга задоволенню не підлягає.

Господарськими судами встановлено, що 1 травня 2010 сторони уклали угоду про надання в користування торговельного місця № 8565/С (далі - угода), відповідно до умов якої відповідач надає позивачу в платне користування торговельне місце площею 19,6 м2 на території комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" торговий сектор № 4 для здійснення продажу промислових товарів, торговельне місце облаштоване належним позивачу торговельним об'єктом - 20-тонним контейнером № НОМЕР_2. У відповідності до пункту 6.1 угоди остання набирає чинності з 1 травня 2010 року і діє до 31 грудня 2018 року. Пунктом 3.1.3 угоди сторони погодили, що позивач має право здійснювати за погодженням з відповідачем за рахунок власних коштів реконструкцію або поліпшення торговельного об'єкта, розташованого на торговельному місці.

Наказом комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" від 18 червня 2014 року № 129 було затверджено та введено в дію Положення про порядок проведення суб'єктами підприємницької діяльності реконструкції або поліпшення власних торговельних об'єктів та пунктів зберігання товарів на території комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" (далі-Положення), а також зобов'язано: завідувачів торговельних секторів забезпечити контроль за порядком оформлення суб'єктами підприємницької діяльності заяви визначеного зразка; інженера з охорони праці забезпечити своєчасне проведення інструктажу, видачу нарядів-допусків на проведення робіт та оформлення актів обміру торговельних місць.

Згідно з вимогами Положення реконструкція та поліпшення власних торговельних об'єктів передбачає наступну процедуру:

- для отримання погодження адміністрації ринку на проведення робіт, суб'єкт підприємництва (користувач торговельного місця з продажу/надання послуг) в подальшому "користувач" оформляє заяву затвердженого зразка (Додаток №2) з наданням копії діючої угоди, що підтверджує право на використання торговельного місця завідувачу торговельним сектором;

- завідувач торгового сектору реєструє заяву користувача в журналі реєстрації звернень суб'єктів підприємництва та візує її лише після перевірки відсутності заборгованості користувача торговельним місцем по всіх укладених угодах з комунальним підприємством Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок";

- завідувач торгового сектору реєструє заяви користувачів на проведення робіт, вказаних у Переліку (Додаток №3) після реєстрації передає на розгляд виконавчому директору;

- виконавчий директор з виходом на місце розглядає можливість проведення робіт, вказаних у заяві користувача та подає погоджену ним заяву на розгляд генеральному директору. У випадку необхідності (на вимогу директора виконавчого) користувач надає макет візуалізації запланованої реконструкції торговельного об'єкту;

- у разі отримання погодження на проведення робіт, користувач повинен пройти інструктаж та отримати наряд-допуск на проведення робіт у інженера з охорони праці. Наряд-допуск готується та видається інженером з охорони праці у трьох примірниках: один примірник Користувачу, другий - службі безпеки ринку, третій - завідувачу відповідного торгового сектору;

- обов'язок по контролю за ходом, часом та порядком проведення робіт покладається на працівників служби безпеки та завідувача сектором. При виявленні порушень під час здійснення робіт, працівник служби безпеки, завідувач сектором мають право призупинити роботи;

- після завершення користувачем робіт, комісією, що створена наказом по підприємству, проводиться обмір площі торговельного місця (пункту продажу/надання послуг) та складається Акт в трьох примірниках за підписом суб'єкта підприємництва (користувача торговельного місця пункту продажу/надання послуг). Один примірник підписаного Акта надається користувачу;

- інженер з охорони праці один примірник Акта залишає у себе, третій примірник у дводенний термін з моменту підписання Акта передає у відділ із договірної роботи для підготовки нової угоди з врахуванням змін. Відділ із договірної роботи готує проект угоди та наказ по підприємству. Підписані генеральним директором наказ та угода повертаються у відділ із договірної роботи для внесення змін у комп'ютерну базу обліку договорів та поновлення угоди з користувачами торговельних місць.

Додатком № 3 до наказу від 18 червня 2014 року № 129 визначено перелік робіт, на виконання яких необхідно отримати дозвіл генерального директора, зокрема, облаштування додаткової площі та встановлення ролет (пункт 1 додатку).

25 листопада 2014 року позивач, а 9 грудня 2014 третя особа звернулися до генерального директора комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" із заявами про облаштування додаткової площі з бокової частини контейнера № НОМЕР_2 та контейнера № НОМЕР_3 відповідно і встановлення ролет. Зазначені заяви були завізовані 11 грудня 2014 відміткою "в роботу", зареєстровані завідувачем торгового сектору: заява позивача за № 4 в журналі реєстрації за № 474, а заява третьої особи - за № 483 та погоджені з сусідніми торговими об'єктами.

Генеральним директором комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" ОСОБА_7 було встановлено, що існує можливість облаштування додаткової площі біля належних підприємцям торговельних місць за рахунок належного упорядкування території, яка знаходиться ліворуч контейнерів, а саме: перенесення баків від сміття, внаслідок чого з крайньої лівої частини контейнера позивача звільнялося 5 м, що надавало можливості кожному з підприємців облаштувати додаткову площу з лівого біку від належних їм торговельних об'єктів. При цьому було вирішено, що торговельне місце позивача № НОМЕР_2 переноситься (зсувається) в сторону ліворуч на 2,5 м (на місце де розташовувалися сміттєві баки), щоб надати можливість користувачу торговельного місця № НОМЕР_3 (фізична особа - підприємець ОСОБА_3) облаштувати додаткову площу на 2,5 м з лівої бокової сторони торгового об'єкта.

Згідно з Положенням інженером з охорони праці були видані підприємцям наряди-допуски від 12 грудня 2014 року № 905 і 906 на початок виконання робіт, які були завершені 15 грудня ц. р.

Підприємці звернулися із заявою про обміри торгової площі для укладення нової угоди про надання в користування торговельного місця, проте адміністрація ринку вимагала до 28 грудня 2014 року демонтувати контейнер з підстав неправомірного збільшення розміру торговельного місця № НОМЕР_2 (лист від 26 грудня 2014 № 1149).

14 січня 2015 року комунальне підприємство Міський торговельний комплекс "Калинівський ринок" демонтувало належний позивачу торговельний об'єкт з додатково облаштованою торговою площею та перемістило його на господарський двір ринку в розібраному стані.

За результатами роботи комісії, створеної розпорядженням Чернівецького міського голови, з вивчення питання встановлення двох додаткових контейнерів, рекомендовано адміністрації ринку запропонувати фізичній особі-підприємцю ОСОБА_2 інші торговельні місця на території ринку для встановлення демонтованих пунктів продажу (двох двадцятитонних контейнерів), а в разі незгоди - повернути пункти продажу на попередні місця в секторі № 4 (рішення від 30 травня 2016 року).

23 червня 2016 року позивач звернувся до відповідача з вимогою виконати рішення комісії, а 26 липня ц.р. направив відповідачу заяву та два примірники проекту угоди, з проханням повернути належний позивачу демонтований пункт продажу з додатково облаштованою площею та укласти нову редакцію угоди на збільшену торговельну площу 41,1 м2, всі інші умови попередньої угоди позивач просить залишити незмінними, проте листом від 9 серпня 2016 року № 761 відповідач відмовив в укладенні угоди, що й спричинило спір.

За правилами частин 1-3 статті 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.

Спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору. День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше (стаття 187 Господарського кодексу України).

Згідно з приписами статті 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.

Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом (частини 1, 2 статті 651 Цивільного кодексу України).

Пунктом 3.1.3. угоди передбачено право позивача на реконструкцію або поліпшення торговельного об'єкта, розташованого на торговельному місці, за погодженням з відповідачем. Отже між сторонами існують договірні відносини, які передбачають обов'язкове фактичне внесення змін до Угоди у випадку дотримання позивачем певних умов з метою дотримання наданих йому по договору прав.

Процедура проведення реконструкції та поліпшення, у тому числі облаштування додаткової площі, визначається у Положенні, яке затвердив відповідач, і яке є обов'язковим для сторін у випадку, якщо позивач виявить бажання збільшити торговельну площу. Положення поетапно регламентує порядок збільшення торговельної площі.

Як установлено господарськими судами, дані процедури позивачем дотримані. При цьому відсутність підпису виконавчого директора не впливає на волевиявлення відповідача щодо надання згоди на збільшення торговельної площі, оскільки остаточне рішення було прийнято генеральним директором ринку. Подальші дії сторін свідчать про волевиявлення відповідача щодо збільшення торговельної площі позивачем. Погодження генеральним директором заяви позивача на здійснення реконструкції торгового місця підтверджується і його письмовим поясненням.

Водночас господарські суди встановили, що позивач здійснив усі необхідні дії, передбачені Положенням, а відповідач безпідставно ухилився від вчинення дій, передбачених Положенням (не провів обмір збільшеного торговельного місця, не склав відповідний акт, не підписав нову угоду) чим порушив права позивача.. При цьому запропонована позивачем нова редакція договору фактично є лише внесенням змін до пункту 1.1. діючої угоди стосовно площі торговельного місця, а тому до спірних правовідносин необхідно застосовувати приписи статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України. Нова ж редакція угоди обумовлена тим, що пункт 10 Положення в разі, зокрема, збільшення площі передбачає саме укладення нової угоди, а тому сторони зобов'язані діяти в межах договірних відносин.

За таких обставин, господарські суди дійшли обґрунтованого висновку про те, що угода про надання у користування торговельного місця № НОМЕР_2 в четвертому торговому секторі комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" є укладеною в редакції позивача.

Згідно з приписами статті 387 Цивільного кодексу України власник має право витребувати своє майно від особи, яка незаконно, без відповідної правової підстави заволоділа ним.

З огляду на те, що торговельний об'єкт позивача був безпідставно демонтований відповідачем та переміщений на господарський двір комунального підприємства, господарські суди правомірно задовольнили позов про зобов'язання комунальне підприємство Міський торговельний комплекс "Калинівський ринок" повернути торговельний об'єкт позивача на попереднє місце, з якого його було демонтовано.

Таким чином, з урахуванням меж перегляду справи в касаційній інстанції, колегія суддів вважає, що під час розгляду справи фактичні її обставини були встановлені господарськими судами на підставі всебічного, повного і об'єктивного дослідження поданих доказів, висновки судів відповідають цим обставинам і їм дана належна юридична оцінка з правильним застосуванням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 1115, 1117, 1119, 11111 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ: Рішення Господарського суду Чернівецької області від 27 жовтня 2016 року та постанову Львівського апеляційного господарського суду від 7 лютого 2017 року у справі № 926/2708/16 залишити без змін, а касаційну скаргу комунального підприємства Міського торговельного комплексу "Калинівський ринок" без задоволення.

Головуючий, суддя І. М. Васищак Суддя С. В. Бондар Суддя В. І. Студенець

logo

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст