1. Дільнична комісія з всеукраїнського референдуму утворюється відповідною окружною комісією з всеукраїнського референдуму не пізніш як за вісімнадцять днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії з всеукраїнського референдуму.
Дільнична комісія з електронного голосування утворюється Центральною виборчою комісією не пізніш як за вісімнадцять днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі у складі п’ятнадцяти осіб - голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії у порядку, визначеному статтею 47 цього Закону.
Не менше третини членів дільничної комісії з електронного голосування повинні мати вищу освіту в галузі інформаційних технологій.
2. Дільнична комісія з всеукраїнського референдуму утворюється у складі:
1) для малих дільниць - 10-18 осіб;
2) для середніх дільниць - 14-20 осіб;
3) для великих дільниць - 18-24 особи.
3. На малих дільницях, де кількість виборців не перевищує двісті осіб, дільнична комісія з всеукраїнського референдуму може утворюватися у складі голови, секретаря та двох - чотирьох членів комісії.
4. Окружна комісія з всеукраїнського референдуму формує склад дільничної комісії з всеукраїнського референдуму, виходячи із встановлених частинами другою, третьою цієї статті обмежень кількісного складу комісій та з дотриманням представництва прихильників та опонентів питання всеукраїнського референдуму.
5. До складу дільничної комісії з всеукраїнського референдуму обов’язково включаються, за наявності відповідного подання, один представник ініціативної групи, два представники політичної партії, яка за результатами виборів народних депутатів України утворила депутатську фракцію та зареєструвала її у Верховній Раді України поточного скликання. До складу дільничної комісії з всеукраїнського референдуму шляхом жеребкування, що проводиться окружною комісією з всеукраїнського референдуму щодо кожної дільничної комісії з всеукраїнського референдуму окремо у встановленому нею порядку не пізніш як на п’ятий день після закінчення строку внесення подань, зазначених у частині третій статті 47 цього Закону, включаються не більше ніж по одному представнику політичних партій, передбачених пунктом 3 частини першої статті 45 цього Закону. З метою забезпечення представництва у складі дільничної комісії з всеукраїнського референдуму прихильників та опонентів питання всеукраїнського референдуму таке жеребкування проводиться окремо щодо включення до складу комісії кандидатур від прихильників та опонентів питання всеукраїнського референдуму. Кандидатури, внесені до складу дільничної комісії з всеукраїнського референдуму, можуть бути відхилені лише з підстав їх невідповідності вимогам цього Закону або у разі застосування механізму жеребкування, передбаченого цією частиною. При жеребкуванні кількість членів комісії від прихильників та від опонентів питання всеукраїнського референдуму, які беруть участь у жеребкуванні, визначається таким чином, щоб мінімізувати різницю у представництві в комісії прихильників та опонентів питання всеукраїнського референдуму, враховуючи кількість представників ініціативної групи та політичних партій, які утворили депутатські фракції у Верховній Раді України поточного скликання.
6. Окружна комісія з всеукраїнського референдуму перевіряє достовірність відомостей про внесені кандидатури, у тому числі з використанням персональних даних Державного реєстру виборців. З цією метою окружна комісія з всеукраїнського референдуму невідкладно після отримання подання звертається до відповідного органу ведення Державного реєстру виборців із запитом щодо перевірки достовірності відомостей. Орган ведення Державного реєстру виборців надає відповідь на запит не пізніш як на четвертий день після отримання запиту.
7. Технічні описки та неточності, допущені у поданні, не є підставою для відхилення внесених кандидатур. Про виявлення таких описок і неточностей окружна комісія з всеукраїнського референдуму невідкладно повідомляє уповноважену особу, яка подала кандидатури. Зазначені описки та неточності можуть бути виправлені шляхом внесення уточненого подання стосовно відповідних кандидатур не пізніше строку, зазначеного у частині третій статті 47 цього Закону, а у разі отримання такого повідомлення в останній день цього строку - наступного дня після отримання повідомлення. Якщо уточнене подання не надійшло у встановлений строк, відповідні кандидатури відхиляються.
8. У разі якщо у встановлений частиною сьомою цієї статті строк не надійшли подання до складу дільничної комісії з всеукраїнського референдуму або якщо кількість осіб, запропонованих до складу дільничної комісії з всеукраїнського референдуму, менша, ніж мінімальна кількість, визначена частинами другою, третьою цієї статті, дільнична комісія з всеукраїнського референдуму утворюється окружною комісією з всеукраїнського референдуму за поданням її голови на підставі пропозицій членів окружної комісії з всеукраїнського референдуму у мінімальній кількості осіб, визначеній частинами другою, третьою цієї статті, з обов’язковим урахуванням поданих кандидатур від суб’єктів, передбачених частиною першою статті 45 цього Закону. Особи, кандидатури яких подані головою окружної комісії з всеукраїнського референдуму, повинні відповідати вимогам, визначеним статтею 41 цього Закону.
9. Дільнична комісія з всеукраїнського референдуму спеціальної дільниці, утвореної на судні, яке в день голосування на всеукраїнському референдумі перебуває у плаванні під Державним Прапором України, на полярній станції України, утворюється окружною комісією з всеукраїнського референдуму у строк, передбачений частиною першою цієї статті, за місцем приписки судна, полярної станції України відповідно за поданням капітана судна, керівника полярної станції України, про що повідомляється технічними засобами зв’язку.
10. Дільнична комісія з всеукраїнського референдуму закордонної дільниці утворюється Центральною виборчою комісією у строк, передбачений частиною першою цієї статті, з урахуванням пропозицій Міністерства закордонних справ України.
Міністерство закордонних справ України зобов’язане забезпечити кількість подань на членів дільничних комісій з всеукраїнського референдуму закордонних дільниць, що забезпечила б склад відповідних дільничних комісій з всеукраїнського референдуму закордонних дільниць, у кількості не менше одинадцяти осіб. У разі неможливості утворення дільничних комісій з всеукраїнського референдуму закордонних дільниць у зазначеному кількісному складі Центральна виборча комісія утворює відповідні дільничні комісії закордонних дільниць у складі голови, секретаря та одного - трьох членів комісії з всеукраїнського референдуму.
У разі утворення спеціальної дільниці з всеукраїнського референдуму у винятковому випадку відповідно до частини першої статті 38 цього Закону дільнична комісія з всеукраїнського референдуму утворюється Центральною виборчою комісією одночасно з утворенням дільниці з всеукраїнського референдуму за поданням відповідної окружної комісії з всеукраїнського референдуму або Міністерства оборони України.
11. Рішення про утворення дільничної комісії з всеукраїнського референдуму публікується на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії не пізніше наступного дня після його прийняття. Таке рішення публікується також у друкованих виданнях, а у разі неможливості - оприлюднюється в інший спосіб не пізніш як на третій день з дня утворення комісії.
12. Членам дільничної комісії з всеукраїнського референдуму окружна комісія з всеукраїнського референдуму видає посвідчення, форма яких встановлюється Центральною виборчою комісією.
13. Забезпечення дільничних комісій з всеукраїнського референдуму приміщеннями, матеріально-технічним обладнанням покладається на органи державної влади та органи місцевого самоврядування у порядку, визначеному Центральною виборчою комісією.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.