Головна Сервіси для юристів ... Закони Про страхування Стаття 86. Інформація про страховий продукт, яка надається клієнту до укладення договору страхування Стаття 86. Інформація про страховий продукт, яка н...

Стаття 86. Інформація про страховий продукт, яка надається клієнту до укладення договору страхування

Про страхування (ЗМІСТ) Інші закони
  • 1217

    Переглядів

  • 1217

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Страховик (страховий посередник) до укладення договору страхування надає клієнту інформацію про страховий продукт, що пропонується, з урахуванням специфіки страхового продукту та потреб клієнта.

    Форма та вимоги до надання інформації про страховий продукт встановлюються нормативно-правовими актами Регулятора.

    2. До укладення договору страхування життя страховик (страховий посередник) зобов’язаний надати клієнту інформацію про:

    1) порядок визначення та розмір страхової суми та/або страхової виплати;

    2) страхові ризики;

    3) розмір та порядок визначення можливих вигод, що перевищують встановлені договором страхові суми та/або страхові виплати;

    4) розміри, строки та порядок сплати страхової премії, а також умови редукування (зменшення) страхових сум та/або страхових виплат у разі несплати страхової премії у визначені договором розмірі та строки;

    5) строк, на який може бути укладений договір страхування;

    6) умови відмови від договору страхування, порядок дострокового припинення його дії та визначення розміру викупної суми;

    7) порядок оподаткування страхових виплат, порядок застосування податкових пільг у разі укладення договору страхування життя;

    8) інші умови залежно від особливостей/специфіки страхового продукту.

    Якщо страховик (страховий посередник) у зв’язку з пропозицією або укладенням договору страхування життя надає кількісну інформацію про розмір можливих вигод, що перевищують встановлені договором страхові суми та/або страхові виплати, він зобов’язаний надати таку пропозицію з різними процентними ставками, на підставі яких буде визначено розмір майбутніх страхових сум та/або страхових виплат, включених до пропозиції. Страховик (страховий посередник) повинен чітко і зрозуміло повідомити клієнту, що такий розрахунок є лише розрахунковою моделлю, заснованою на припущеннях, і не може бути підставою для здійснення страхових виплат у разі настання страхового випадку за договором страхування.

    3. Інформацію про стандартний страховий продукт страховик (страховий посередник) надає клієнту у вигляді уніфікованого (стандартизованого) документа, що містить загальну інформацію про такий продукт (далі - інформаційний документ про стандартний страховий продукт).

    4. Страховик розробляє та затверджує інформаційний документ про стандартний страховий продукт окремо щодо кожного страхового продукту та розміщує такі інформаційні документи на власному веб-сайті.

    5. Інформаційний документ про стандартний страховий продукт має бути стислим, складається у чіткій і доступній клієнту формі та надається страховиком або страховим посередником клієнтові безоплатно.

    6. В інформаційному документі про стандартний страховий продукт зазначається така інформація:

    1) назва "Інформаційний документ про стандартний страховий продукт" у верхній частині першого аркуша із зазначенням назви стандартного страхового продукту;

    2) інформація про клас страхування (ризики в межах відповідного класу), стислий опис стандартного страхового продукту;

    3) стислий опис страхових ризиків та обмежень страхування, мінімальний та/або максимальний розмір страхової суми (ліміти відповідальності) та/або страхових виплат, застосування франшизи (вид та розмір у разі її наявності);

    4) відомості про територію, на яку поширюється дія договору страхування;

    5) порядок та строки сплати страхової премії;

    6) винятки із страхових випадків та підстави для відмови у страховій виплаті;

    7) обов’язки сторін при укладенні та протягом строку дії договору страхування;

    8) порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку;

    9) порядок здійснення страхових виплат;

    10) строк дії договору страхування, включаючи інформацію про період страхування;

    11) підстави та порядок припинення дії договору страхування;

    12) посилання на документи, в яких міститься повна інформація про стандартний страховий продукт та умови договору страхування;

    13) інша інформація залежно від особливостей страхового продукту.

    7. Додаткові вимоги до форми та змісту інформаційного документа про стандартний страховий продукт встановлюються нормативно-правовими актами Регулятора.

    8. Інформація про страховий продукт, у тому числі інформаційний документ про стандартний страховий продукт, надається клієнту в паперовій або електронній формі, у тому числі засобами електронної пошти та/або шляхом надання посилання на інформацію, що розміщується на веб-сайті страховика (страхового посередника), та/або шляхом надання доступу до такої інформації через особистий кабінет клієнта чи програмний застосунок, або в інший спосіб за домовленістю з клієнтом, за умови можливості підтвердження факту надання інформації.

    9. Якщо страховий продукт пропонується разом із супутнім/додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору, страховик (страховий посередник) зобов’язаний:

    1) повідомити клієнта про наявність можливості отримання різних складових такого пакета окремо та, якщо є така можливість, надати клієнту опис кожної складової такого пакета, а також інформацію про вартість та витрати за кожною з них;

    2) надати клієнту інформацію про те, як придбання товару, роботи або послуги разом з укладенням договору страхування впливає на страхове покриття, якщо ступінь страхового ризику, страхова сума, наявність або розмір франшизи, інші складові страхового покриття відрізняються залежно від укладення договору страхування разом з придбанням додаткового товару, роботи або послуги чи окремо.

    10. Якщо товар, робота або послуга, що не є страховою, пропонується разом з додатковою страховою послугою як складовою одного пакета або договору, страховик (страховий посередник) зобов’язаний запропонувати клієнту придбати такі товар, роботу або послугу окремо.

    11. У випадках, передбачених частинами дев’ятою і десятою цієї статті, страховик (страховий посередник) визначає вимоги та потреби клієнта у страхуванні, що є складовою зазначеного пакета або договору.

    12. Регулятор має право встановлювати додаткові вимоги до порядку реалізації страхових продуктів як додаткових до інших товарів, робіт і послуг, що не є страховими.

    Попередня

    131/169

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст

    Приймаємо до оплати