Головна Сервіси для юристів ... Закони Про інформаційні агентства Стаття 29. Засоби комунікації та порядок їх використання Стаття 29. Засоби комунікації та порядок їх викори...

Стаття 29. Засоби комунікації та порядок їх використання

Про інформаційні агентства (ЗМІСТ) Інші закони
  • 848

    Переглядів

  • 848

    Переглядів

  • Додати в обране

    Засобами комунікації є засоби розповсюдження продукції інформаційних агентств, такі як: друковані та екранні видання, радіо, телебачення (кабельне, супутникове, глобальне), термінальне (кінцеве) обладнання електронних комунікацій (телеграф, телефон, телекс, телефакс), комп'ютерні мережі та інші електронні комунікації.

    {Частина перша статті 29 із змінами, внесеними згідно із Законом № 721-VII від 16.01.2014 - втратив чинність на підставі Закону № 732-VII від 28.01.2014 ; із змінами, внесеними згідно із Законами № 767-VII від 23.02.2014 , № 1089-IX від 16.12.2020 }

    Інформаційні агентства мають переважне право на використання засобів комунікації.

    Порядок використання інформаційними агентствами засобів комунікації визначається чинним законодавством України про ці засоби.

    Державним інформаційним агентствам надається першочергове право перед іншими інформаційними агентствами на використання засобів комунікації для розповсюдження інформації, яка має особливе значення для держави і суспільства.

    Попередня

    29/39

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст

    Приймаємо до оплати