3
0
7307
Можливо ця стаття ніколи б не побачила світ, якби на очі не потрапило інтерв’ю одного видатного інтернет видання з керівником української авіакомпанії.
Звичайне інтерв’ю про сьогодення авіаційних перевезень, логічні питання інтерв’юера про наслідки коронавірусної кризи для авіакомпаній, строки відновлення авіасполучення, порядок повернення коштів за квитки і інші питання, відповіді на які цікавлять багатьох пересічних громадян України.
СТАРТАП: AirLaw.Pro - Мы помогаем пострадавшим пассажирам получить положенную компенсацию от авиакомпаний
Все було добре, цікаво і інформативно рівно до того моменту, коли керівник авіакомпанії повідомив, що у випадку скасування рейсу через форс-мажорні обставини, пасажир може розраховувати на повернення вартості придбаних авіаквитків згідно з правилами тарифу, за яким був придбаний квиток.
Ось тут вже вийшла «помилочка», і просто змовчати не можна. Дуже дивно чути від керівної особи авіакомпанії твердження, яке суперечить чинному законодавству України. Більш того, ця позиція українських авіакомпаній все більше і більше з’являється в мережі, у вигляді офіційних відповідей авіакомпаній пасажирам, які захотіли повернути кошти за свої квитки. Так казати, а тим більше робити не можна, оскільки пасажир має право на повернення коштів за невикористаний квиток, через скасування рейсу авіакомпанією, у повному обсязі.
Дійсно в 2020 році сталося те, чого не можна було уявити навіть у самому страшному сні. Через стрімке розповсюдження коронавірусної інфекції була зупинена діяльність більшості авіакомпаній світу. Країни закривали свої кордони, авіакомпанії скасовували рейси, аеропорти припиняли свою діяльність, а пасажири втрачали надію.
Згадайте новину: Карантин. Коронавирус. Отмена рейсов. Что делать?
В інтернеті всі більше почало з’являтися запитів та питань: «Мій рейс скасували через коронавірус! Що робити?», «Авіакомпанія скасувала рейс через те, що країна закрила кордони! Як повернути кошти?». Чіткого розуміння як діяти і що робити не було, так як людство вперше стикнулося з такими непередбаченими труднощами і вимушено було застосовувати непередбачені міри захисту.
За таких обставин, кожна авіакомпанія розробила власний алгоритм взаємодій зі своїми клієнтами та порядок повернення коштів за невикористані квитки. Деякі авіакомпанії запропонували пасажирам безкоштовне переоформлення квитків на іншу дату вильоту, після закінчення терміну дії карантину. Інші ж запропонували пасажирам повернення коштів у вигляді електронного ваучера на суму вартості квитка або навіть трохи більше, а саме до 30 відсотків додаткових електронних коштів. Але деякі авіакомпанії почали прямо порушувати закон та повертати пасажирам кошти не в повному обсязі, а лише невикористані аеропортові збори.
За короткий час спостережень за діями авіакомпаній, які прямо порушують закон та безпідставно відмовляють у поверненні коштів або частково повертають кошти за невикористані квитки, стало зрозуміло, що далі так не може продовжуватись.
Тому, команда юристів компанії AirLaw.Pro, яка займається захистом прав пасажирів, запустила проект під назвою DavaiDengi.com, щоб за допомогою юридично обґрунтованих шаблонів-звернень до авіакомпанії, допомогти пасажирам повернути кошти за невикористаний квиток на рейс, який було скасовано авіакомпанією через карантин.
Повний опис кожної пропозиції Simple, Plus та Pro зазначено на сайті. Всі три шаблони – це юридично обґрунтовані заяви до авіакомпаній щодо повернення коштів за невикористані квитки, проте кожна пропозиція має свої «сервісні» відмінності:
Simple – не містить персональних даних заявника та адресу авіакомпанії. Тобто, пасажира має самостійно «доопрацювати» заяву, а саме вписати особисті дані та знайти всю необхідну інформацію про авіакомпанію
Plus – відрізняється від Simple тим, що містить персональні дані заявника та адресу авіакомпанії, а також список необхідних додатків. Готову заяву необхідно роздрукувати, підписати та відправити до авіакомпанії засобами поштового зв’язку або електронною поштою
Pro – відрізняється від Simple та Pro тим, що додатково містить скаргу до Державіаслужби України, яку необхідно відправити до державного органу у разі відмови авіакомпанією у повернення коштів пасажиру. Готову заяву необхідно роздрукувати, підписати та відправити до авіакомпанії засобами поштового зв’язку або електронною поштою.
То ж, право на стороні пасажира, і не варто їм нехтувати! Головне правильно підготуватися до боротьби з авіакомпанією, і ми вже це зробили за кожного пасажира.
Автор новини: Команда AirLaw.Pro
Згадайте новину: До 1400 євро компенсації за скасований авіарейс чи втрачений багаж - сервіс AirLaw.Pro
Переглядів
Коментарі
Переглядів
Коментарі
Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях
Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс
Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію
Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом
Переглядів:
240
Коментарі:
0
Переглядів:
256
Коментарі:
0
Переглядів:
425
Коментарі:
0
Переглядів:
367
Коментарі:
0
Переглядів:
758
Коментарі:
0
Переглядів:
1217
Коментарі:
1
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.