ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ - 2021. Закупівелі товарів, робіт і послуг: організація, планування та проведення.

22.07.2021 | Організатор події: Кортекс
ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ - 2021. Закупівелі товарів, робіт і послуг: організація, планування та проведення. - 0_10286700_1626772066_60f69262193fb.png
19.08.2021 - 23.08.2021
от 2 200 грн грн
Час проведення : 10:00-17:00
Залишити заявку на участь
Місце проведення: Одеса (Одеська обл.), ОДЕСА Готель Показати на мапі

ОДЕСА! Курси з публічних закупівель по тендерам на самому березі Чорного моря.
Экскурсійна та розважальна програма.
Вихід в море на яхті.


ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ - 2021.

Закупівелі товарів, робіт і послуг: організація, планування та проведення. Як проводити тендери. Оптимальні рішення. Перехід на Уповноважену особу. Навчання Уповноважених осіб. Підготовка до ивестування. Тендерна документація: формування, встановлення, застосування.


м. ОДЕСА !

20 серпня (1 день ) або 19 - 23 серпня, 5 дні (4 ночі).


Програма навчання:

1. ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021р. Як реалізувати механізми передбачені Законом "Про публічні закупівлі". Державні закупівлі: проведення тендерів в 2021р. Нові практики та тенденції в закупівельній роботі в 2021р.

  • Правове регулювання публічних закупівель.

  • Термінологія та практика її застосування: аномально низька ціна тендерної пропозиції; вартість життєвого циклу; електронний каталог; спрощена закупівля тощо.

  • Аномально низька демпінгова ціна. Хто її визначає. Як здійснюється повідомлення? Обґрунтування аномально низької ціни. Коли виникає питання демпінгової ціни? Якщо всі учасники будуть понижувати ціну: чи буде аномально низька ціна?

  • Закупівлі на суму до 50 тисяч гривень. Обов’язковість використання ProZorro при закупівлях від 50 тисяч (нова спрощена процедура). Яку інформацію Замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель. Строки оприлюднення. Наслідки порушення та відповідальність. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ: електронні каталоги поширених товарів.

  • Нецінові критерії оцінки пропозиції.

  • «24 години на виправлення помилок у тендерних пропозиціях». Як це технічно відбувається. Відсутність документа/наявність не того документа виправляється чи ні?

  • Уповноважена особа(УО). Особливості переходу від тендерних комітетів до Уповноважених осіб. Навчання Уповноважених осіб - як пройти тест. Організація тестування Уповноважених осіб (УО).

  • Чи може тендерний комітет провести закупівлі для забезпечення потреб 2022р.

  • Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

  • Спрощені (допорогові закупівлі ). Як застосовувати механізми передбачені з Законі "Про публічні закупівлі" в допорогових та спрощених закупівлях.

  • Закупівля лікарських засобів..

  • Закупівля за рамковими угодами.

  • Відхилення аномально низьких цінових пропозицій (які на понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції).

  • Можливість відхилення пропозиції постачальників, які раніше не виконали умови договору.

  • Укладення "прямих" договорів без використання електронної системи PROZORRO.

  • Особливості взаємодії Замовників з Учасниками та органом оскарження.

  • Запровадження персональної відповідальності посадових осіб. Критично змінені умови проведення моніторингу. Штраф зразу до 170 000 грн. на посадову особу або уповноважену особу.

2.Тендерний комітет. Уповноважена особа: Обов'язки, оплата праці. Навчання Уповноважених осіб та підготовка до тестування. Діяльність уповноваженої особи (УО). Заходи, пов'язані з переходом на формат роботи Уповноважених осіб.

  • Координація діяльності тендерного комітету - уповноваженої особи - уповноважених осіб.

  • Рішення про призначення Уповноваженої особи. Положення про Уповноважену особу.

  • Оформлення рішень Тендерного комітету Уповноваженої особи.

  • Перехід від тендерних комітетів на Уповноважених осіб.

  • Сфери обов'язків особи, що відповідає за проведення публічних закупівель. Кваліфікаційні вимоги до знань та професійних компетенцій. Способи призначення Уповноважених осіб. Порядок організації тестування.

  • Тестування Уповноважених осіб Замовником.

  • Чи несуть відповідальність голова та секретар тендерного комітету / УО за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірну роботу?

  • Робота з персональними даними. Коли можна/неможна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.

  • Доплати УО. Чи буде це "іншою оплаченою діяльністю" для держслужбовців згідно ЗУ "Про подолання корупції"

  • Особливості використання ЕЦП / Кваліфікований електронний підпис.

  • Звітність роботи тендерного комітету/Уповноваженої особи.

3. Планування закупівель. Роль Учасників в процесі планування.

  • Особливості формування річного плану закупівель.

  • Відшкодування , "новий предмет закупівлі", законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.

  • Чинники, що впливають на вибір процедури та виду закупівлі.

4. Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг: порушення та правомірні рішення.

  • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі. Випадки, коли потенційно підходить декілька кодів ЄЗС – поділ між кодами чи все в один.

  • Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи, під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).

  • Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень, поточного ремонту обладнання, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?

  • Поточний ремонт обладнання — 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 чи окремий об’єкт?

  • Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робот та послуг в одній закупівлі з товарами.

  • Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.

  • Як визначити предмет закупівлі якщо в договорі кілька кодів ДК.

5. Як розрахувати очікувану вартість предмета закупівлі. Порядок оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в електронній системі уповноваженого органу.

  • Строки проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати строки проведення процедур закупівель.

  • Новий Наказ стосовно оприлюднення інформації – що робити щоб не виникло проблем із Держказначейством при реєстрації договорів.

  • Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, не передбачених Законом про публічні закупівлі.

  • Чи повинен Замовник надавати відповіді на публікації в різних електронних ресурсах, окрім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки для Замовника у випадку ігнорування публікацій.

  • Хто підписує документи ЕЦП? Уповноважена особа забезпечує публікацію: чи можуть інші працівники підписувати своїм КЕП інформацію у системі електронних закупівель?

  • Рекомендації щодо роботи з Веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації.

  • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі Замовника.

6. Спрощені закупівлі. Порядок проведення.

  • Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити.

  • Варіанти розрахунків строків для проведення спрощених закупівель.

  • Вимоги, які може встановлювати Замовник.

  • Які дії під час проведення спрощених закупівель вважаються порушенням принципів закупівель. Наслідки для Замовників та Учасників торгів.

  • Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях.

  • Коли необхідно відхиляти пропозиції та відміняти спрощену закупівлю.

  • Чи має право Замовник розглядати «дозавантажені» Учасником документи.

  • Договір про закупівлю за результатами спрощеної процедури: додаткова категорія договорів. Строки укладання договору. Умови спрощених договорів. Умови та особливості укладання "спрощених" договорів.

  • Що є підставою для публікації інформації про придбання товару, послуги без укладення договору.

  • Випадки, при яких Замовник має право не проводити спрощені закупівлі.

7. Укладання "Прямого" договору

  • Випадки застосування.

  • Звіт про договір, укладений без використання електронної системи.

  • Обсяг інформації, яку Замовник повинен оприлюднити в електронній системі.

  • Строк оприлюднення. Наслідки порушення.

8. Процедури закупівель: практика та особливості проведення.

  • Відкриті торги: покроковий алгоритм проведення процедури відкритих торгів.

  • Переговорна процедура та її застосування. Коли можна застосовувати. Особливості обґрунтування.

  • Відмова участі в торгах.

  • Участь нерезидентів.

  • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, подані в різних валютах, до однієї валюти.

  • Торги з обмеженою участю. Етапи проведення. Кількість учасників. Кваліфікаційний відбір. Можливість зміни ціни.

  • Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими що не відбулись.

  • Коли ЕС3 автоматично відміняє торги.

9. Вимоги тендерної документації: формування, встановлення, застосування. Внесення змін та порядок надання роз'яснень. Формування тендерної документації у формі електронних полів.

10. Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження. Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

  • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

  • Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація? Який договір є аналогічним?

  • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

  • Коли потрібно застосовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?

  • Чи поширюється новий інструмент «24 години на виправлення помилок» на документи для кваліфікаційних критеріїв.

  • Наявність фінансової спроможності.

  • Критерій фінансової спроможності – у яких випадках оптимально його застосування, та у яких межах.

  • Ліцензія на можливість надання послуг, що є предметом закупівлі – вимагається від учасника, або від переможця.

11. Оскарження рішень замовників при проведенні публічних закупівель

  • Адмін колегія АМКУ або суд? Адміністративний суд або господарський? Куди і за яких обставин оскаржуємо рішення замовника.

  • Практика адмін колегій АМКУ та судів: принципові відмінності. Де закінчується формальний підхід адмін колегій АМКУ?

  • Коли нереалізація права на оскарження в органі оскарження позбавляє права звернення до суду?

  • Аномально низька ціна – як правильно обґрунтувати і не отримати дискваліфікацію?

  • Практика розгляду заяв про забезпечення позову в публічних закупівлях: проблемні питання.

  • Практика оскаржень дискримінаційних умов тендерної документації: найбільш показові кейси.

  • Практика оскарження рішень про кваліфікацію/дискваліфікацію/визначення переможця: найбільш показові кейси.

12. Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції. Технічні специфікації, сертифікати, маркування та інші засоби підтвердження відповідальності.

  • Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.

  • Кількість товару та місце його поставки.

  • Місце поставки робіт чи надання послуг, їх обсяги. Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.

  • Поглиблені технічні специфікації згідно вимог нового Закону.

  • Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі - на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.

  • Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?

  • Чи має право Учасник пропонувати в торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи є це підставою для відхилення?

  • Маркування, еквіваленти, технічна специфікація відповідно до вимог статті 23 Закону.

  • Встановлення вимоги щодо маркувань, протоколів випробувань, сертифікатів - обов’язок чи право замовника.

  • Як визначати маркування, протоколи випробувань для послуг.

  • Врахування потреб осіб з інвалідністю при закупівлі товарів та послуг окрім веб-сайтів.

  • Необхідність зазначати еквіваленти характеристикам/термінології/ умовним позначенням, передбачених існуючими стандартами.

  • Забезпечення тендерної пропозиції Учасника та його повернення: 5 робочих днів зі звернення Учасника чи самостійно? Вибір оптимального способу і розміру забезпечення.

13. Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Розширення переліку критеріїв оцінки: ціна або вартість життєвого циклу.

  • Що повинен включати опис методики оцінки за критерієм «ціна» або ціна/вартість життєвого циклу? Враховуємо чи не враховуємо ПДВ, коли оцінюємо тендерну пропозицію? Як правильно прописати механізм в тендерній документації? Хто може скористатися?

14. Договір про закупівлю. Особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання.

  • Внесення змін та коригування умов договору. Зміна ціни, номенклатури, обсягу. Чи вважається істотними умовами зміна керівництва або реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.

  • Як запобігти демпінгу.

  • Що робити з договором про закупівлю, якщо договір укладено без ПДВ, а потім Виконавець отримує статус платника ПДВ.

  • Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.

  • Попередня оплата. Розірвання договору в т.ч. в односторонньому порядку.

  • Строки укладання договорів. Максимальні строки. Як обґрунтувати подовження строків їх укладання згідно нового Закону.

  • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції в різних валютах до співвідносного вигляду.

  • Зміна ціни за одиницю товару. Як Учаснику врахувати у договорі зміну ціни.

  • Чи поширюється можливість подовження строків на укладення договору переговорної процедури закупівлі.

  • Укладення "прямого" договору: випадки застосування. Обсяг інформації, яку Замовник повинен оприлюднити в електронній системі Закупівель. Строк оприлюднення. Наслідки порушення строку. Відповідальність.

15. Участь у закупівлях - все що потрібно знати Учасникам. Як виграти тендер.

16. Застосування ст. 17 Закону. Відмова Учаснику в участі у процедурі закупівлі. За що можна відхилити Учасника та переможця за ст. 17 Закону. Обов'язок застосування. Коли не застосовувати. Як правильно вимагати спосіб документального підтвердження, зокрема на виконання частин 3 та 6 Закону. Частина 6 статті 17 під час проведення переговорної процедури закупівлі.

17. Взаємодія з органами контролю у сфері публічних закупівель. Моніторинг закупівель. Як використовувати рішення органу оскарження та висновків щодо моніторингу при організації та проведенні закупівель.


20 серпня (1 день ) або 19 - 23 серпня, 5 дні (4 ночі).

360
Переглядів
0
Коментарів
Оставьте Ваш комментарий:

Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь для добавления комментария.

Популярні судові рішення
Популярні події
ЕСПЧ
Назва події
Текст опис події:
0