Головна Сервіси для юристів ... Закони Про звернення громадян Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи...

Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги

Про звернення громадян (ЗМІСТ) Інші закони
  • 8177

    Переглядів

  • 8177

    Переглядів

  • Додати в обране

    Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, медіа, посадових осіб, має право:

    особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;

    знайомитися з матеріалами перевірки;

    подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;

    бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;

    користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;

    одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;

    висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;

    вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.

    Попередня

    31/43

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст