Головна Сервіси для юристів ... Постанови КМУ Про затвердження Порядку формування кадрового резерву працівників сфери соціального захисту населення для роботи на деокупованих територіях України Про затвердження Порядку формування кадрового резе...

Про затвердження Порядку формування кадрового резерву працівників сфери соціального захисту населення для роботи на деокупованих територіях України | від 15-03-2024 - 295-2024-п

Додати в обране

Державний герб України

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 15 березня 2024 р. № 295
Київ

Про затвердження Порядку формування кадрового резерву працівників сфери соціального захисту населення для роботи на деокупованих територіях України

Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок формування кадрового резерву працівників сфери соціального захисту населення для роботи на деокупованих територіях України, що додається.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 73



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 березня 2024 р. № 295

ПОРЯДОК
формування кадрового резерву працівників сфери соціального захисту населення для роботи на деокупованих територіях України

1. Цей Порядок визначає процедуру формування кадрового резерву працівників сфери соціального захисту населення для роботи на деокупованих територіях України (далі - резерв).

2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

деокуповані території України - Автономна Республіка Крим, Донецька, Запорізька, Луганська, Миколаївська, Сумська, Харківська, Херсонська, Чернігівська області, м. Севастополь;

інформаційна (автоматизована) система “Кадровий резерв працівників сфери соціального захисту населення для роботи на деокупованих територіях України” (далі - система) - організаційно-технічна система з відповідним програмно-технічним забезпеченням, призначена для зберігання відомостей щодо працівників сфери соціального захисту населення, зарахованих до резерву згідно з цим Порядком, інформації про строк їх перебування в закладах соціального захисту населення на деокупованих територіях України, потребу у працівниках сфери соціального захисту населення на деокупованих територіях України;

користувач - працівник сфери соціального захисту населення, якого зареєстровано в системі, зараховано до резерву і який має право доступу до системи відповідно до цього Порядку;

особистий кабінет користувача - персоніфікована веб-сторінка, за допомогою якої користувач, який має право доступу до системи, може створювати та переглядати інформацію в системі згідно з цим Порядком;

уповноважена особа - особа, визначена Мінсоцполітики, керівником структурного підрозділу з питань соціального захисту населення обласної, Київської та Севастопольської міської держадміністрації (військової адміністрації), керівником закладу соціального захисту населення державної та комунальної форми власності з числа працівників служби управління персоналом або інших працівників відповідного органу (закладу), яка формує потребу у працівниках сфери соціального захисту населення для роботи на деокупованих територіях України.

3. Метою створення резерву є забезпечення структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та закладів соціального захисту населення державної та комунальної форми власності, які утворено на деокупованих територіях України або які відновили роботу на таких територіях, працівниками для надання соціальних послуг і забезпечення функціонування системи соціального захисту населення на таких територіях.

4. Резерв формується із працівників, які провадять професійну діяльність у сфері соціального захисту населення, кваліфікаційні характеристики посад яких зазначено у Випуску 80 “Соціальні послуги” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженому наказом Мінсоцполітики від 29 березня 2017 р. № 518, Типових професійно-кваліфікаційних характеристиках посадових осіб місцевого самоврядування, затверджених наказом НАДС від 7 листопада 2019 р. № 203-19, Каталозі типових посад державної служби і критеріях віднесення до таких посад, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2023 р. № 1109 “Про підготовку до запровадження умов оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 98, ст. 5869), а також із працівників, які бажають провадити професійну діяльність у зазначеній сфері (далі - працівники сфери соціального захисту населення).

5. Зарахування працівника сфери соціального захисту населення до резерву здійснюється адміністратором системи на підставі інформації згідно з додатком, яка вноситься в електронній формі через особистий кабінет користувача.

Оброблення та захист інформації, що міститься в системі, здійснюються відповідно до законодавства про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах та про захист персональних даних.

Доступ до інформації, що міститься в системі, здійснюється з дотриманням вимог ДСТУ EN 301 549:2022 (EN 301 549 V3.2.1 (2021-03), IDT) “Інформаційні технології. Вимоги щодо доступності продуктів та послуг ІКТ”.

Для отримання відомостей про професійну компетентність працівників сфери соціального захисту населення система повинна забезпечувати обмін даними, а також електронну інформаційну взаємодію з іншими інформаційними системами та державними електронними інформаційними ресурсами, зокрема з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Єдиною державною електронною базою з питань освіти.

Електронна інформаційна взаємодія між системою та іншими державними електронними інформаційними ресурсами забезпечується за допомогою засобів системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” з дотриманням вимог Законів України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, “Про захист персональних даних”, “Про публічні електронні реєстри”, “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”, постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 “Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455; 2021 р., № 52, ст. 3216).

За відсутності технічної можливості передачі даних із використанням системи електронної інформаційної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів інформаційна взаємодія може здійснюватися з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем за умови застосування комплексних систем захисту інформації, відповідність яких підтверджується результатами державної експертизи у сфері технічного та криптографічного захисту інформації.

Електронна інформаційна взаємодія здійснюється з метою отримання та передачі даних, необхідних для виконання своїх повноважень, передбачених законом. Дані, які отримуються/передаються в межах інформаційної електронної взаємодії, можуть містити персоніфіковану інформацію або бути неперсоніфікованою (знеособленою) інформацією.

Працівники сфери соціального захисту населення реєструються у системі з використанням засобів електронної ідентифікації, зокрема кваліфікованого електронного підпису. Інформація вноситься до системи з використанням кваліфікованого електронного підпису.

У межах інформаційної взаємодії системою забезпечується обмін даними з НАДС.

Створення системи забезпечується Мінсоцполітики.

Власником системи, зокрема її програмного забезпечення, є держава в особі Мінсоцполітики.

Володільцем і розпорядником інформації, що обробляється в системі, є Мінсоцполітики.

Адміністратором системи, зокрема її програмної і технічних складових, є державне підприємство “Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України” (далі - адміністратор системи).

6. Адміністратор системи:

забезпечує доступ до системи працівників сфери соціального захисту населення, державних органів;

здійснює оброблення та проводить аналіз внесених до системи відомостей;

забезпечує оприлюднення інформації, що міститься в системі, у формі відкритих даних відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”;

подає Мінсоцполітики пропозиції щодо затвердження технічних вимог і технічних завдань з розроблення та модернізації програмного забезпечення, зокрема спеціального програмного забезпечення;

надає інформаційні та консультаційні послуги, пов’язані з роботою в системі;

здійснює інші заходи відповідно до законодавства;

опубліковує щороку на власному офіційному веб-сайті та на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики інформацію про результати роботи системи;

здійснює технічну підтримку системи, зокрема проводить заходи із створення, модифікації, впровадження та супроводу програмного забезпечення системи.

Технічною підтримкою системи передбачено:

технічне і технологічне забезпечення системи;

здійснення технічних та програмних заходів для збереження та захисту інформації в системі;

проведення технічних та профілактичних робіт з підтримки системи;

обслуговування технічного комплексу системи;

розроблення та підтримку в актуальному стані технічної документації системи;

здійснення заходів з кібербезпеки;

здійснення контролю за технічним станом системи, зокрема шляхом проведення моніторингу процесів її ведення та аналізу ефективності технічного функціонування;

здійснення інших заходів згідно з договором, укладеним з власником системи.

Фінансування робіт із створення та забезпечення функціонування системи в 2024 році здійснюється за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги на підставі укладених між власником та адміністратором системи договорів щодо виконання робіт та надання послуг, пов’язаних із адмініструванням системи.

Фінансове забезпечення функціонування системи починаючи із 2025 року здійснюватиметься за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги на підставі укладених між власником та адміністратором системи договорів щодо виконання робіт та надання послуг, пов’язаних із адмініструванням системи, а в разі їх відсутності - за рахунок і в межах бюджетних призначень, передбачених Мінсоцполітики на відповідний період.

7. Зарахування працівників до резерву проводиться на добровільній основі з дотриманням принципів забезпечення рівного доступу, законності, недискримінації, прозорості та доброчесності та з урахуванням положень пункту 4 цього Порядку.

8. До інформації, зазначеної в пункті 5 цього Порядку, додаються копії документів, які підтверджують професійні компетентності працівника сфери соціального захисту населення, а саме:

документ про освіту (в разі відсутності інформації про такий документ в Єдиній державній електронній базі з питань освіти);

посвідчення про присвоєння (підтвердження) відповідної кваліфікаційної категорії (за наявності).

9. Адміністратор системи протягом 10 календарних днів з дати внесення інформації про працівника сфери соціального захисту населення в систему розглядає її, у тому числі копії документів, зазначені в пункті 8 цього Порядку, та інформує працівника сфери соціального захисту населення про зарахування його до резерву або про відмову в такому зарахуванні, що відображається в особистому кабінеті користувача.

10. Підставою для відмови у зарахуванні до резерву є невідповідність професійної компетентності працівника сфери соціального захисту населення вимогам, визначеним у пункті 4 цього Порядку.

11. Для визначення потреби структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та закладів соціального захисту населення державної та комунальної форми власності, які утворено на деокупованих територіях України або які відновили роботу на таких територіях, у працівниках сфери соціального захисту населення уповноважена особа з використанням кваліфікованого електронного підпису вносить у систему інформацію про потребу у працівниках сфери соціального захисту населення.

12. Направлення працівника сфери соціального захисту населення для роботи на деокупованих територіях України здійснюється за їх згодою відповідно до інформації про потребу в таких працівниках, зазначеної в пункті 11 цього Порядку. У систему також вноситься інформація про строк перебування в структурних підрозділах з питань соціального захисту населення та закладах сфери соціального захисту населення державної та комунальної форми власності, які утворено на деокупованих територіях України або які відновили роботу на таких територіях.

13. За результатами опрацювання інформації про потребу у працівниках сфери соціального захисту населення адміністратор системи звертається до користувача (користувачів) системи за місцем його (їх) роботи (за наявності) із запитом щодо направлення до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення та закладу соціального захисту населення державної та комунальної форми власності, які утворено на деокупованих територіях України або які відновили роботу на таких територіях, у порядку, затвердженому Мінсоцполітики.

14. Мінсоцполітики за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги здійснює методично-консультативну підтримку роботи з резервом шляхом сприяння онлайн-навчанню на освітніх веб-платформах, участі в конференціях, семінарах, тренінгах, майстер-класах, курсах з оволодіння практичними навичками тощо.

15. Працівник сфери соціального захисту населення, зарахований до резерву, може бути виключений з нього за власним бажанням шляхом подання заяви за формою, що відображається в особистому кабінеті користувача.



Додаток
до Порядку

ІНФОРМАЦІЯ ,
яка вноситься до інформаційної (автоматизованої) системи “Кадровий резерв працівників сфери соціального захисту населення для роботи на деокупованих територіях України”

Додати в обране
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст