Головна Сервіси для юристів ... Закони Про телебачення і радіомовлення Стаття 75-1. Особливості застосування санкцій у період дії воєнного стану Стаття 75-1. Особливості застосування санкцій у пе...

Стаття 75-1. Особливості застосування санкцій у період дії воєнного стану

Про телебачення і радіомовлення (ЗМІСТ) Інші закони
  • 562

    Переглядів

  • 562

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. У разі введення в Україні або окремих її місцевостях воєнного стану за порушення ліцензіатом вимог частини другої статті 6, частини шостої статті 9 цього Закону Національна рада застосовує санкції з урахуванням особливостей, визначених цією статтею.

    2. У разі виявлення за результатами здійснення моніторингу телерадіопрограм ознак порушення вимог частини другої статті 6, частини шостої статті 9 цього Закону та/або отримання звернення органу державної влади, іншої обґрунтованої інформації, що свідчить про можливе порушення, Національна рада застосовує особливу процедуру вжиття заходів для притягнення до відповідальності за такі порушення.

    3. Національна рада оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті повідомлення про розгляд питання про можливе порушення ліцензіатом вимог частини другої статті 6, частини шостої статті 9 цього Закону, яке має містити інформацію про дату і час проведення засідання, на якому буде здійснено такий розгляд. Повідомлення також надсилається ліцензіату електронною поштою на адресу, зазначену в Державному реєстрі суб’єктів інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення (за наявності), разом із коротким описом питання, що є предметом розгляду, викладенням фактичних обставин, що можуть містити ознаки порушення вимог частини другої статті 6, частини шостої статті 9 цього Закону, та копії документів в електронному вигляді, які використовуватимуться Національною радою під час розгляду питання (акт моніторингу та/або інші документи) та підтверджують наявність ознак порушення вимог зазначених норм Закону. У повідомленні також зазначається строк надання пояснень щодо зазначених обставин, який не може становити менше трьох робочих днів.

    4. Ліцензіат, стосовно якого почато розгляд питання про можливе порушення вимог частини другої статті 6, частини шостої статті 9 цього Закону, протягом трьох робочих днів з дня розміщення на офіційному веб-сайті Національної ради відповідного повідомлення має право надати письмові пояснення шляхом їх направлення до Національної ради електронною поштою на адресу, зазначену в повідомленні.

    Строк надання письмових пояснень може бути подовжений за розпорядженням Голови Національної ради на підставі мотивованого клопотання ліцензіата у разі наявності обставин, що об’єктивно перешкоджають або істотно ускладнюють можливість надання пояснень у встановлений строк.

    5. Розгляд питання про можливе порушення ліцензіатом вимог частини другої статті 6, частини шостої статті 9 цього Закону здійснюється на підставі акта моніторингу телерадіопрограм та/або інших документів, що підтверджують наявність або відсутність фактичних обставин, та пояснень ліцензіата, якщо вони були надані.

    Відсутність пояснень ліцензіата та/або відсутність ліцензіата, представника ліцензіата на засіданні не перешкоджає розгляду Національною радою питання про порушення ліцензіатом вимог частини другої статті 6, частини шостої статті 9 цього Закону та прийняттю рішення.

    6. Національна рада за результатами розгляду питання про порушення ліцензіатом вимог частини другої статті 6, частини шостої статті 9 цього Закону приймає одне з таких рішень:

    про визнання порушення і застосування санкцій відповідно до статті 72 цього Закону;

    про визнання порушення і звернення до військового командування для відповідного реагування;

    про визнання відсутності факту порушення.

    7. У разі застосування санкції у вигляді стягнення штрафу ліцензіат зобов’язаний сплатити штраф у шестиденний строк з дня опублікування відповідного рішення на офіційному веб-сайті Національної ради. Копія зазначеного рішення протягом трьох робочих днів з дня проведення засідання надсилається ліцензіату електронною поштою на адресу, зазначену в Державному реєстрі суб’єктів інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення (за наявності).

    У разі визнання ліцензіатом порушення, що полягає в добровільній сплаті штрафу до завершення шестиденного строку з дня опублікування відповідного рішення на офіційному веб-сайті Національної ради та неоскарженні такого рішення, штраф сплачується в розмірі 50 відсотків зазначеного в рішенні розміру.

    У разі несплати штрафу в зазначений строк Національна рада звертається до суду з позовом про стягнення штрафу, при цьому розмір штрафу збільшується на 100 відсотків зазначеного в рішенні розміру.

    Оскарження рішення про застосування санкції у вигляді стягнення штрафу не зупиняє строк сплати штрафу.

    8. Рішення про визнання порушення і звернення до військового командування для відповідного реагування приймається Національною радою у разі повторного протягом дії воєнного стану використання телерадіоорганізації для:

    закликів до насильницької зміни конституційного ладу України;

    пропаганди російського нацистського тоталітарного режиму, збройної агресії Російської Федерації як держави-терориста проти України, символіки воєнного вторгнення російського нацистського тоталітарного режиму в Україну;

    виправдовування, визнання правомірною, заперечення збройної агресії Російської Федерації проти України, у тому числі шляхом представлення збройної агресії Російської Федерації проти України як внутрішнього конфлікту, громадянського конфлікту, громадянської війни, заперечення тимчасової окупації частини території України;

    глорифікації осіб, які здійснювали збройну агресію Російської Федерації проти України, представників збройних формувань Російської Федерації, іррегулярних незаконних збройних формувань, озброєних банд та груп найманців, створених, підпорядкованих, керованих та фінансованих Російською Федерацією, а також представників окупаційної адміністрації Російської Федерації, яку складають її державні органи та інші структури, функціонально відповідальні за управління тимчасово окупованими територіями України, та представників підконтрольних Російській Федерації самопроголошених органів, які узурпували виконання владних функцій на тимчасово окупованих територіях України, у тому числі шляхом їх визначення як "повстанці", "ополченці", "ввічливі військові люди".

    Повторність порушення полягає у прийнятті Національною радою рішення про визнання порушення вимог частини другої статті 6, частини шостої статті 9 цього Закону і застосування передбачених цим Законом санкцій у разі повторного вчинення ліцензіатом порушення тих самих вимог, якщо перше рішення Національної ради не було скасовано у визначеному законодавством порядку.

    {Розділ IX доповнено статтею 75 - 1 згідно із Законом № 2534-IX від 16.08.2022 }

    Попередня

    77/77

    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст