Головна Сервіси для юристів ... Закони Про публічні електронні реєстри Стаття 11. Повноваження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері розвитку національних електронних інформаційних ресурсів та інтероперабельності Стаття 11. Повноваження центрального органу викона...

Стаття 11. Повноваження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері розвитку національних електронних інформаційних ресурсів та інтероперабельності

Про публічні електронні реєстри (ЗМІСТ) Інші закони
  • 356

    Переглядів

  • 356

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері розвитку національних електронних інформаційних ресурсів та інтероперабельності:

    1) забезпечує формування державної політики у сфері реєстрів;

    2) здійснює нормативно-правове регулювання у сфері реєстрів;

    3) організовує розроблення державних цільових програм з розвитку інтеграції та інтероперабельності системи реєстрів;

    4) організовує міжнародну співпрацю з питань взаємодії реєстрів;

    5) надає узагальнені роз’яснення щодо застосування законодавства з питань взаємодії реєстрів та функціонування Реєстру реєстрів;

    6) забезпечує впровадження необхідної технологічної інфраструктури для організації взаємодії ІІС та/або інформаційних систем операторів та спільного використання користувачами реєстрової інформації;

    7) реалізує державну політику у сфері реєстрів;

    8) виступає державним замовником розроблення і забезпечує виконання державних цільових програм з розвитку реєстрів;

    9) виступає замовником послуг з виконання робіт з національної стандартизації за рахунок коштів Державного бюджету України у сфері технічної та інформаційної взаємодії реєстрів, створення та функціонування Реєстру реєстрів;

    10) забезпечує створення, модернізацію, функціонування та доступ до Реєстру реєстрів, є його держателем;

    11) забезпечує створення та впровадження Системи електронної взаємодії;

    12) організовує та координує роботу, пов’язану із забезпеченням розвитку системи електронної взаємодії реєстрів;

    13) організовує роботу з підготовки та підвищення кваліфікації представників держателів і технічних адміністраторів реєстрів з питань технічної та інформаційної взаємодії реєстрів, користування Реєстром реєстрів;

    14) здійснює контроль за дотриманням держателями реєстрів (їх посадовими особами) законодавства у сфері реєстрів у частині здійснення заходів із створення, функціонування та ведення відповідних реєстрів, організовує роботу, пов’язану із провадженням діяльності з ведення відповідних реєстрів, організації процесів обміну, використання та оприлюднення інформації під час електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, та приймає обов’язкові до виконання рішення, передбачені цим Законом;

    15) розглядає скарги на рішення, дії або бездіяльність суб’єктів електронної інформаційної взаємодії у сфері реєстрів та приймає обов’язкові до виконання рішення, передбачені цим Законом та іншими законами;

    16) складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення;

    17) здійснює інші повноваження, передбачені законом.

    Попередня

    11/50

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст