1. У разі порушення наданих цим Законом прав або виникнення перешкод у реалізації таких прав державний службовець у місячний строк з дня, коли він дізнався або повинен був дізнатися про це, може подати керівнику державної служби скаргу із зазначенням фактів порушення його прав або перешкод у їх реалізації.
У скарзі державний службовець може вимагати від керівника державної служби утворення комісії для перевірки викладених у скарзі фактів.
{Частину другу статті 11 виключено на підставі Закону № 117-IX від 19.09.2019 }
3. Керівник державної служби зобов’язаний не пізніше 20 календарних днів з дня отримання скарги надати державному службовцю обґрунтовану письмову відповідь (рішення).
{Абзац другий частини третьої статті 11 виключено на підставі Закону № 117-IX від 19.09.2019 }
4. У разі неотримання в установлений частиною третьою цієї статті строк обґрунтованої відповіді на скаргу або незгоди з відповіддю керівника державної служби державний службовець може звернутися із відповідною скаргою до суду.
{Частина четверта статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 117-IX від 19.09.2019 }
{Частину п'яту статті 11 виключено на підставі Закону № 117-IX від 19.09.2019 }
{Частину шосту статті 11 виключено на підставі Закону № 117-IX від 19.09.2019 }
{Частину сьому статті 11 виключено на підставі Закону № 117-IX від 19.09.2019 }
{Частину восьму статті 11 виключено на підставі Закону № 117-IX від 19.09.2019 }
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.