10.08.2016 | Автор: Фурман Ірина Миколаївна
Задать вопрос автору
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях: telegram viber youtube

Перереєстрація неприбуткової організації: покрокова інструкція

Неприбуткові організації до кінця року зобов’язані привести свої установчі документи у відповідність до норм Податкового кодексу та подати документи для включення до Реєстру неприбуткових організацій.

Чернівецька ОДПІ звертає увагу, що з 16.07.2016 р. набрала чинності постанова КМУ №440 від 13.07.2016р. «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру».
Звертаємо увагу, що неприбуткові організації, які до 01.01.2017р. не приведуть свої установчі документи у відповідність до вимог, встановлених п.133.4 ст.133 Податкового кодексу, та не нададуть копії таких документів контролюючому органу, після 01.01.2017р. будуть виключені контролюючим органом з Реєстру.

Пользуйтесь консультацией: Как украдут твою компанию и как этого не допустить: 10 фактов, о которых должен знать каждый директор

Перший крок.
Привести у відповідність до вимог Податкового кодексу свої установчі документи
Установчі документи повинні
•    містити заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;
•    передбачати передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення);
•    передбачати, що доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

Згадайте новину: Мінюст з 1 травня більше не реєструє майно і бізнес: тепер треба звертатись до місцевих органів влади та нотаріусів

Другий крок.
Для включення до Реєстру організація має подати до органу ДФС (податкова) заяву формою 1-РН із підписом керівника організації (уповноваженої особи) та печаткою організації (за наявності).
Окрім зазначеної заяви необхідно буде подати копії установчих документів.
Для житлово – будівельних кооперативів – також копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово – будівельним кооперативом.
При цьому, надання неприбутковими організаціями копій установчих документів, оприлюднених на порталі електронних сервісів відповідно до Закону №755, не вимагається.

Третій крок.
Отримати свій примірник Рішення про включення, повторне включення, відмову у включенні підприємства, установи, організації до/з Реєстру неприбуткових установ та організацій, або виключення неприбуткової організації з Реєстру, зміну ознаки неприбутковості.
Звертаємо увагу, що Реєстраційна заява та документи, що додаються до неї, розглядаються 14 календарних днів з дня їх отримання (п.8 Порядку №440).

Джерело: Бізнес область

Вспомните новость: Закрытие бизнеса: почему опасно уходить, "не прощаясь"
 

11
Нравится
Оставьте Ваш комментарий:

Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь для добавления комментария.


Популярні судові рішення