Просмотров
Просмотров
1. Виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються:
необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види;
дозвільний орган, уповноважений видавати документ дозвільного характеру;
платність або безоплатність видачі (переоформлення, припинення дії) документа дозвільного характеру;
строк видачі документа дозвільного характеру або відмови у його видачі;
{Абзац п'ятий частини першої статті 4 в редакції Закону № 835-VIII від 26.11.2015 }
вичерпний перелік підстав для відмови у видачі, переоформлення, припинення дії документа дозвільного характеру;
{Абзац шостий частини першої статті 4 в редакції Закону № 3392-VI від 19.05.2011 }
строк дії документа дозвільного характеру або необмеженість строку дії такого документа;
{Абзац восьмий частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 2451-VI від 07.07.2010 }
перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності;
{Частину першу статті 4 доповнено абзацом дев'ятим згідно із Законом № 3392-VI від 19.05.2011 }
перелік та вимоги до документів, які суб’єкту господарювання необхідно подати для одержання документа дозвільного характеру.
{Частину першу статті 4 доповнено абзацом десятим згідно із Законом № 1252-VII від 13.05.2014 }
{Частину другу статті 4 виключено на підставі Закону № 191-VIII від 12.02.2015 }
3. Суб’єкт господарювання має право на одержання (переоформлення, припинення дії) документів дозвільного характеру за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, - за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням об’єкта.
{Абзац перший частини третьої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законами № 835-VIII від 26.11.2015 , № 4017-IX від 10.10.2024 }
{Абзац другий частини третьої статті 4 виключено на підставі Закону № 191-VIII від 12.02.2015 }
{Абзац третій частини третьої статті 4 виключено на підставі Закону № 191-VIII від 12.02.2015 }
{Абзац четвертий частини третьої статті 4 виключено на підставі Закону № 191-VIII від 12.02.2015 }
{Абзац п'ятий частини третьої статті 4 виключено на підставі Закону № 191-VIII від 12.02.2015 }
{Частина статті 4 в редакції Закону № 1252-VII від 13.05.2014 }
{Частину четверту статті 4 виключено на підставі Закону № 191-VIII від 12.02.2015 }
{ Частину п'яту статті 4 виключено на підставі Закону № 4017-IX від 10.10.2024 }
{ Частину шосту статті 4 виключено на підставі Закону № 4017-IX від 10.10.2024 }
{Стаття 4 із змінами, внесеними згідно із Законами № 1759-VI від 15.12.2009 , № 1869-VI від 11.02.2010 , № 2451-VI від 07.07.2010 , № 3204-VI від 07.04.2011 , № 3993-VI від 03.11.2011 }
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.
Аналізуйте судовий акт: Принцип мовчазної згоди може бути застосовано, якщо заявником дотримані всі вимоги законодавства, а у суб’єкта владних повноважень відсутня альтернатива у прийнятті позитивного рішення (ВС КАС справа №826/9746/17 від 17.03.2021 р.)
Позивач – суб’єкт господарювання, подав через центр надання адміністративних послуг до Департаменту містобудування та архітектури КМДА (КМР) заяви на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, разом із необхідним пакетом документів. Департамент повідомив позивача про прийняття наказу, яким їм відмовлено у встановленні пріоритету на місця розташування рекламних засобів – внаслідок невідповідності документів. Позивач вважав, що йому не надано належної відповіді від дозвільного органу, яким, на його думку є КМДА (КМР), а не Департамент – тому подав позов про зобов’язання видати дозвільні документи, у зв’язку із спливом строку для відповіді і застосуванням принципу мовчазної згоди.
Суд першої інстанції підтримав доводи позивача (задовольнив позов), суд апеляційної інстанції – ні. Суд апеляційної інстанції мотивував своє рішення тим, що принцип мовчазної згоди не означає, що таке право є абсолютним і набувається у будь-якому випадку, коли у встановлений законом строк документ дозвільного характеру або рішення про відмову у його видачі не видано та не направлено. Так - ухваленню КМДА рішення про надання дозволу або відмову від його надання передує розгляд цього питання Департаментом, до повноважень якого входить розгляд відповідних заяв – тож дозвільним органом було ухвалено рішення у формі наказу про відмову у встановленні пріоритету - таке рішення чинне та ухвалене належним чином.
ВС КАС, розглядаючи касаційну скаргу позивача – суб’єкта господарювання, також відмовив у задоволені позову. Однак окреслив два важливих висновки із цих питань:
1) Щодо належного дозвільного органу, який має видавати дозволи на розміщення зовнішньої реклами: Читати повністю