Головна Блог ... Новини Як заперечити співрозмовнику, не образивши його: 5 корисних порад Як заперечити співрозмовнику, не образивши його: 5...

Як заперечити співрозмовнику, не образивши його: 5 корисних порад

  • 0

  • 0

  • 36

Відключити рекламу

Якщо ми ні з ким не погоджуємося, ми виглядаємо грубими. Але в спробі догодити іншій людині і підкоритися чужим поглядам ми втрачаємо свій унікальний голос і думку. Портал HealthShots дає кілька порад, як ввічливо висловити незгоду з позицією співрозмовника.

1. Не сприймайте все особисто

Якщо нас засмучує думка іншої людини, важливо не випускати з уваги той факт, що ви злитеся на ідею чи концепцію, яку вона висловлює, а не на саму людину. Тож, якщо озвучена думка іншої людини вас розлютила, не зациклюйтеся на собі. Пам'ятайте, що ви не згодні з думкою, а не з людиною.

2. Намагайтеся не реагувати агресивно на ідеї та переконання іншої людини

Коли ми стаємо об'єктом чиєїсь критики, наш перший природний інстинкт - накричати на іншу людину. Але важливо пам’ятати про необхідність ввічливої мови та поведінки. Опирайтеся цьому бажанню кричати, а краще виберіть саркастичний тон. Так ви матимете більше шансів донести свою думку з повагою.

3. Намагайтеся спілкуватися за допомогою висловлювань, в яких є "я"

Коли ми вказуємо на когось іншого і не погоджуємося з його думкою, використовуючи звертання на "ти", ми можемо здатися грубими або суперечливими. Замість того, щоб сказати: "Те, що ви говорите, не має сенсу або значення", ви можете використати інший тон і сказати: "Я поважаю вашу думку, але я відчуваю, що є кращий спосіб поглянути на ту ж саму ситуацію".

4. Завжди будьте активним слухачем

Активно вислуховуючи погляди іншої людини, ми демонструємо повагу до неї, а також показуємо, що розуміємо її точку зору. Коли ви так робите, є велика ймовірність, що інша людина зробить те ж саме для вас.

Коли співрозмовник говорить, намагайтеся не відволікатися на роздуми про те, чому ви не згодні або що ви скажете у свою чергу. Замість цього зосередьтеся на тому, що говорять. Коли настане ваша черга говорити, підкресліть деякі ключові моменти, про які говорив співрозмовник, щоб показати, що ви активно слухали. Якщо ви презентуєте свою позицію спокійно і активно слухаєте, у вас більше шансів бути зрозумілим і почутим.

5. Зберігайте спокій

Щось, сказане іншою людиною, може нас роздратувати, і завжди легко вивести розмову з потрібного русла. Звичайно, важко зберігати спокій, коли хтось висловлює протилежну думку про те, що вас дуже хвилює. Однак ви завжди можете стати тією людиною, яка керує розмовою, зберігаючи спокій.

Раніше УНІАН писав, як запобігти сваркам під час святкових сімейних зустрічей.


ДЖЕРЕЛО : UNIAN
  • 36

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 36

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні новини

    Дивитись усі новини
    Дивитись усі новини
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст