Головна Блог ... Консультації від юристів Як упередити блокування накладної, ризиковість платника податків? Як упередити блокування накладної, ризиковість пла...

Як упередити блокування накладної, ризиковість платника податків?

Відключити рекламу
 - d1f1f4ef8072ac4b6e790f6b4d855d77.png

Відразу слід зазначити, що для когось буде одкровенням, для когось банальністю, проте сподіваюся, що це пожвавить дискусію та комусь дійсно допоможуть поради.

Отож багато спеціалістів (юристів, адвокатів тощо) чимало пишуть про лікування проблеми в фазі її загострення: заблоковані накладні, введено в стан ризиковості…

Зі свого боку спробую окреслити базові моменти, які слід врахувати аби мінімузувати (звісно, це не абсолютно не виключить ризику) податкові ризики з тими самими таблицями, заблокованими накладними, ризиковістю.

Рекомендація № 1 (нерухомий актив)

1.1. Мати офісне приміщення, а також складське приміщення (оформлене відповідним договором, актами приймання-передавання).

1.2. Не просто мати, але й подати 20-ОПП.

Рекомендація № 2 (рухомий актив)

2.1. Обліковувати на балансі хоча б який інструмент, обладнання, тощо.

2.2. Визначитися з тим, хто буде перевозити товар, обладнання (самостійно, якщо так, то треба оформити відповідним чином, або ж через перевізників. Якщо ж самостійне перевезення виникає потреба в подачі 20-ОПП, але не завжди 😊

Рекомендація № 3 (кадровий актив)

3.1. Кількість працівників має бути від 3 осіб (в ідеалі 5), проте не більше 8, бо виникає потреба в працевлаштуванні осіб з інвалідністю.

Рекомендація № 4 (зарплата)

4.1. Зарплата у всіх на рівні мінімальної, це взагалі податковою не сприймається, навіть, якщо 10 осіб в штаті. А отже слід враховувати славнозвісні міжкваліфікаційні коефіцієнти або ж ніхто не скасовував неповний робочий день.

4.2. Не зайвим буде визначати розмір заробітної плати з урахуванням середньої зарплати по галузі, регіону (сайт служби статистики допоможе).

Деякі платники податків для того, щоб не сплачувати заробітну плату на рівні середньої по регіону, просто змінюють область та переходять на обслуговування в іншу податкову. Якщо вже до компанії в «рідної» податкової є запитання, то їх більше виникне у нової податкової (особливо, якщо не була прийнята таблиця, або наявна податкова накладна).

Звісно, навіть виконання цих рекомендацій не убезпечить повністю.

Отож не забуваймо самодіяльність зашкодить Вашому бізнесу!

Автор консультації: Адвокатське бюро "Вектор"

  • 2965

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 2965

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Подякувати Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні консультації

    Дивитись всі консультації
    Дивитись всі консультації
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст