Головна Сервіси для юристів ... Постанови КМУ Про внесення змін до Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва Про внесення змін до Порядку ведення Єдиної держав...

Про внесення змін до Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва | від 01-07-2022 - 747-2022-п

  • 176

    Переглядів

  • 176

    Переглядів

  • Додати в обране

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
    ПОСТАНОВА

    від 1 липня 2022 р. № 747
    Київ

    Про внесення змін до Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва

    Кабінет Міністрів України постановляє:

    Внести до Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681 “Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 55, ст. 3401), зміни, що додаються.

    Прем'єр-міністр України

    Д. ШМИГАЛЬ

    Інд. 21




    ЗАТВЕРДЖЕНО
    постановою Кабінету Міністрів України
    від 1 липня 2022 р. № 747

    ЗМІНИ,
    що вносяться до Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва

    1. Пункт 59 доповнити підпунктом 17 такого змісту:

    “17) розпорядження про демонтаж будівель і споруд, пошкоджених внаслідок бойових дій, які за результатами обстеження визнані аварійно небезпечними і такими, що становлять загрозу життю людей.”.

    2. Підпункт 16 пункту 124 викласти в такій редакції:

    “16) листування з користувачами електронного кабінету (у тому числі повідомлення про самочинне будівництво), подання скарг на рішення, дії та бездіяльність органу ліцензування, експертних організацій, уповноважених органів містобудування та архітектури, органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, органів містобудівного контролю та державного містобудівного нагляду, спеціальних установ страхового фонду документації, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, військових адміністрацій, військово-цивільних адміністрацій, юридичних осіб, які надають технічні умови, уповноважених органів, які надають висновки з оцінки впливу на довкілля, енергоаудиторів, фахівців з обстеження інженерних систем, саморегулівних організацій у сфері архітектури та у сфері енергоефективності, виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, публічних реєстраторів, нотаріусів, органів із сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, які здійснюють сертифікацію виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, розробників проектної документації на будівництво, генеральних підрядників, підрядників, інженерів-консультантів, а також отримання інформації про стан та результати розгляду таких скарг;”.

    3. Пункт 125 викласти в такій редакції:

    “125. Користувачами електронного кабінету є:

    1) замовники;

    2) орган ліцензування;

    3) здобувач ліцензії, ліцензіати;

    4) експертно-апеляційна рада з питань ліцензування;

    5) експертні організації;

    6) уповноважені органи містобудування та архітектури;

    7) органи державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду;

    8) органи містобудівного контролю та державного містобудівного нагляду;

    9) правоохоронні органи (органи прокуратури, Національної поліції, CБУ, Національне антикорупційне бюро, органи державного фінансового контролю);

    10) спеціальні установи страхового фонду документації;

    11) місцеві державні адміністрації;

    12) органи місцевого самоврядування;

    13) військові адміністрації, військово-цивільні адміністрації;

    14) юридичні особи, які надають технічні умови;

    15) уповноважені органи, які надають висновки з оцінки впливу на довкілля;

    16) енергоаудитори;

    17) фахівці з обстеження інженерних систем;

    18) саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності;

    19) атестаційні архітектурно-будівельні комісії, які проводять професійну атестацію виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури;

    20) атестаційні комісії, які проводять професійну атестацію осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності та обстеження інженерних систем;

    21) виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури;

    22) суб’єкти нормування у будівництві;

    23) страховики;

    24) особи, які в установленому законом порядку включені до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників або Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів;

    25) особи, які здійснюють інженерно-геодезичні, інженерно-геологічні та інженерно-гідрогеологічні вишукування;

    26) Мінрегіон;

    27) Держенергоефективності;

    28) Міноборони;

    29) Державіаслужба;

    30) Держпраці;

    31) Національний орган стандартизації;

    32) провайдери аеронавігаційного обслуговування та експлуатанти аеродромів (вертодромів);

    33) заявники - фізичні та юридичні особи, які через електронний кабінет отримують адміністративні та інші послуги у сфері будівництва;

    34) представники юридичних осіб, яким з використанням електронної системи видано довіреність на подання/отримання документів та вчинення інших дій з використанням електронного кабінету від імені юридичної особи;

    35) органи з присвоєння адрес;

    36) Держгеокадастр;

    37) центри надання адміністративних послуг;

    38) публічні реєстратори;

    39) нотаріуси;

    40) органи із сертифікації персоналу, акредитовані відповідно до Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, які здійснюють сертифікацію виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури;

    41) розробники проектної документації на будівництво;

    42) генеральні підрядники, підрядники;

    43) інженери-консультанти;

    44) уповноважені органи охорони культурної спадщини, у тому числі МКІП, орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, виконавчий орган сільської, селищної, міської ради.”.

    4. Доповнити Порядок пунктами 174-1-174-11 такого змісту:

    “174-1. Через електронний кабінет посадової особи експертно-апеляційної ради з питань ліцензування здійснюється:

    1) доступ до відомостей (даних), внесених до Реєстру будівельної діяльності електронної системи;

    2) у випадках, визначених законодавством, внесення відомостей та створення документів;

    3) отримання статистичних даних;

    4) листування з користувачами електронної системи, держателем та технічним адміністратором.

    174-2. Через електронний кабінет посадової особи органів прокуратури, Національної поліції, СБУ, Національного антикорупційного бюро, органів державного фінансового контролю здійснюється:

    1) доступ до відомостей (даних), внесених до Реєстру будівельної діяльності електронної системи;

    2) отримання статистичних даних;

    3) листування з користувачами електронної системи, держателем та технічним адміністратором.

    174-3. Через електронний кабінет посадової особи спеціальних установ страхового фонду документації забезпечується:

    1) доступ до відомостей (даних), внесених до Реєстру будівельної діяльності електронної системи;

    2) у випадках, визначених законодавством, внесення відомостей та створення документів;

    3) отримання статистичних даних;

    4) листування з користувачами електронної системи.

    174-4. Через електронний кабінет посадової особи місцевої державної адміністрації залежно від доступу здійснюється:

    1) внесення розпорядження про демонтаж будівель і споруд, які за результатами обстеження визнані аварійно небезпечними і такими, що становлять загрозу життю людей (крім об’єктів оборонного і спеціального призначення, об’єктів культурної спадщини та об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку”), та у випадках, визначених законодавством, внесення інших відомостей та створення документів;

    2) доступ до відомостей (даних), внесених до Реєстру будівельної діяльності електронної системи;

    3) отримання статистичних даних;

    4) листування з користувачами електронної системи, держателем та технічним адміністратором.

    174-5. Через електронний кабінет посадової особи місцевого самоврядування залежно від доступу здійснюється:

    1) внесення розпорядження про демонтаж будівель і споруд, які за результатами обстеження визнані аварійно небезпечними і такими, що становлять загрозу життю людей (крім об’єктів оборонного і спеціального призначення, об’єктів культурної спадщини та об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку”), та у випадках, визначених законодавством, внесення інших відомостей та створення документів;

    2) доступ до відомостей (даних), внесених до Реєстру будівельної діяльності електронної системи;

    3) отримання статистичних даних;

    4) листування з користувачами електронної системи, держателем та технічним адміністратором.

    174-6. Через електронний кабінет посадової особи військової адміністрації, військово-цивільної адміністрації залежно від доступу здійснюється:

    1) внесення розпорядження про демонтаж будівель і споруд, які за результатами обстеження визнані аварійно небезпечними і такими, що становлять загрозу життю людей (крім об’єктів оборонного і спеціального призначення, об’єктів культурної спадщини та об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку”), та у випадках, визначених законодавством, внесення інших відомостей та створення документів;

    2) доступ до відомостей (даних), внесених до Реєстру будівельної діяльності електронної системи;

    3) отримання статистичних даних;

    4) листування з користувачами електронної системи, держателем та технічним адміністратором.

    174-7. Через електронний кабінет публічного реєстратора здійснюється:

    1) доступ до відомостей (даних), внесених до Реєстру будівельної діяльності електронної системи;

    2) у випадках, визначених законодавством, внесення відомостей та створення документів;

    3) отримання статистичних даних;

    4) листування з користувачами електронної системи, держателем та технічним адміністратором.

    174-8. Через електронний кабінет нотаріуса здійснюється:

    1) доступ до відомостей (даних), внесених до Реєстру будівельної діяльності електронної системи;

    2) у випадках, визначених законодавством, внесення відомостей та створення документів;

    3) отримання статистичних даних;

    4) листування з користувачами електронної системи, держателем та технічним адміністратором.

    174-9. Через електронний кабінет розробника проектної документації на будівництво (генерального проектувальника, проектувальника) здійснюється:

    1) доступ до відомостей (даних), внесених до Реєстру будівельної діяльності електронної системи;

    2) у випадках, визначених законодавством, внесення відомостей та створення документів;

    3) отримання статистичних даних;

    4) листування з користувачами електронної системи, держателем та технічним адміністратором.

    174-10. Через електронний кабінет інженера-консультанта здійснюється:

    1) доступ до відомостей (даних), внесених до Реєстру будівельної діяльності електронної системи;

    2) у випадках, визначених законодавством, внесення відомостей та створення документів;

    3) отримання статистичних даних;

    4) листування з користувачами електронної системи, держателем та технічним адміністратором.

    174-11. Через електронний кабінет посадової особи органу з сертифікації персоналу, акредитованого відповідно до Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, які здійснюють сертифікацію виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, здійснюється:

    1) доступ до відомостей (даних), внесених до Реєстру будівельної діяльності електронної системи;

    2) внесення відомостей про осіб, які отримали сертифікати за напрямом професійної атестації в органах із сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”;

    3) отримання статистичних даних;

    4) листування з користувачами електронної системи, держателем та технічним адміністратором.”.

    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст

    Приймаємо до оплати