Головна Сервіси для юристів ... Закони Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 Стаття 6. Організаційні засади функціонування системи 112 Стаття 6. Організаційні засади функціонування сист...

Стаття 6. Організаційні засади функціонування системи 112

Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (ЗМІСТ) Інші закони
  • 664

    Переглядів

  • 664

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Служба 112 забезпечує:

    {Абзац перший частини першої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2581-IX від 07.09.2022 }

    1) здійснення та оброблення екстрених комунікацій;

    {Пункт 1 частини першої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2581-IX від 07.09.2022 }

    2) визначення екстрених служб, які залучаються для надання такої допомоги;

    {Пункт 2 частини першої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2581-IX від 07.09.2022 }

    3) передачу інформації про екстрені комунікації до оперативно-диспетчерських служб;

    4) зворотний зв’язок з кінцевим користувачем протягом усього часу надання екстреної допомоги;

    {Пункт 4 частини першої статті 6 в редакції Закону № 2581-IX від 07.09.2022 }

    5) ведення обліку та формування статистичної звітності, зберігання інформації про екстрені комунікації;

    6) фіксування процесу організації надання екстреної допомоги (фіксування часу та процесу проходження інформації в інформаційно-комунікаційній системі 112).

    {Частину першу статті 6 доповнено пунктом 6 згідно із Законом № 2581-IX від 07.09.2022 }

    2. Положення про Службу 112 затверджується Міністерством внутрішніх справ України.

    3. Оператори Служби 112 здійснюють екстрені комунікації, обробляють їх, невідкладно передають інформацію про такі комунікації, їх аудіозаписи та інші дані (за наявності) відповідним оперативно-диспетчерським службам.

    {Частина третя статті 6 в редакції Закону № 2581-IX від 07.09.2022 }

    4. Для забезпечення оброблення екстрених комунікацій за телефонними номерами екстрених служб 112, 101, 102, 103 та 104 Служба 112 та оперативно-диспетчерські служби мають право використовувати інформацію, що міститься в базах даних постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, зокрема:

    для абонента фіксованого голосового зв’язку - номер абонента, прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), найменування та адреса місцезнаходження кінцевого (термінального) обладнання та інші мережеві ідентифікатори абонента (за наявності);

    для абонента мобільного зв’язку – номер абонента та місцезнаходження кінцевого (термінального) обладнання абонента на момент здійснення екстреної комунікації.

    {Частина четверта статті 6 в редакції Законів № 1089-IX від 16.12.2020 , № 2581-IX від 07.09.2022 }

    5. Оперативно-диспетчерські служби забезпечують:

    1) отримання екстрених комунікацій та інформації про них від Служби 112;

    {Пункт 1 частини п'ятої статті 6 в редакції Закону № 2581-IX від 07.09.2022 }

    2) формування та оперативну передачу інформації про екстрені комунікації підрозділам екстреної допомоги населенню;

    3) інформаційну підтримку і координацію дій підрозділів екстреної допомоги населенню та контроль за наданням такої допомоги;

    4) інформування Служби 112 про час прибуття на місце події підрозділів екстреної допомоги населенню та результати надання такої допомоги;

    5) цілодобове чергування;

    6) взаємодію із Службою 112.

    {Частину п'яту статті 6 доповнено пунктом 6 згідно із Законом № 2581-IX від 07.09.2022 }

    6. Підрозділи екстреної допомоги населенню надають допомогу в екстрених ситуаціях у порядку, визначеному органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, до сфери управління яких вони належать.

    7. Порядок передачі викликів під час здійснення екстрених комунікацій визначається центральним органом виконавчої влади у сферах електронних комунікацій та радіочастотного спектра.

    {Частина сьома статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законами № 1089-IX від 16.12.2020 ; в редакції Закону № 2581-IX від 07.09.2022 }

    8. Інформація про екстрену комунікацію, кінцевого користувача, який її здійснив, та інші дані щодо такої комунікації підлягають зберіганню в інформаційно-комунікаційній системі 112 протягом п’яти років.

    {Частина восьма статті 6 в редакції Закону № 2581-IX від 07.09.2022 }

    9. Надання інформації про екстрені комунікації здійснюється в порядку, встановленому Міністерством внутрішніх справ України.

    Попередня

    6/11

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст