Стаття 13. Повноваження держателів реєстрів

Про публічні електронні реєстри (ЗМІСТ) Інші закони
  • 637

    Переглядів

  • 637

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Держателі реєстрів залежно від юридичного статусу відповідного органу, у випадках та в межах повноважень, встановлених законом:

    1) забезпечують формування та/або реалізацію державної політики у сфері відповідних реєстрів;

    2) здійснюють нормативно-правове регулювання у сфері відповідних реєстрів у випадках, визначених законом;

    3) вносять на розгляд до Кабінету Міністрів України або центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у відповідних сферах, пропозиції щодо забезпечення формування державної політики у сфері відповідних реєстрів;

    4) розробляють та організовують виконання державних чи інших цільових програм з розвитку відповідних реєстрів;

    5) виступають замовниками послуг із виконання робіт із національної стандартизації за рахунок коштів державного бюджету у сфері відповідних реєстрів;

    6) забезпечують створення, функціонування та ведення відповідних реєстрів;

    7) організовують роботу, пов’язану із провадженням діяльності з ведення відповідних реєстрів;

    8) організовують електронну (технічну та інформаційну) взаємодію реєстрів;

    9) виступають створювачами інформації про об’єкти Реєстру реєстрів;

    10) забезпечують доступ до відповідних реєстрів визначених законом суб’єктів їх ведення, публічних реєстраторів, інших суб’єктів, право доступу яких визначено законом, і приймають рішення про тимчасове блокування або анулювання такого доступу у випадках, передбачених законом;

    11) забезпечують оприлюднення реєстрової інформації у формі відкритих даних;

    12) організовують роботу з підготовки та підвищення кваліфікації публічних реєстраторів відповідних реєстрів;

    13) здійснюють контроль за дотриманням суб’єктами у сфері реєстрів законодавства, порядку ведення реєстрів, створення реєстрової інформації та інші повноваження, визначені цим Законом або іншими законами, згідно з якими створено відповідний реєстр;

    14) складають протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення;

    15) надають узагальнені роз’яснення щодо застосування законодавства з питань ведення відповідних реєстрів;

    16) здійснюють інші повноваження, передбачені цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

    2. У випадках, якщо держателями реєстрів є юридичні особи публічного права або саморегулівні організації, вони у межах, встановлених законом, здійснюють повноваження, визначені пунктами 6-12 частини першої цієї статті. У таких випадках повноваження, визначені пунктами 1-5, 13-16 частини першої цієї статті, здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері, до якої належить відповідна юридична особа публічного права або саморегулівна організація.

    {Частина друга статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2597-IX від 20.09.2022 }

    Попередня

    13/50

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст