{Назва статті 2 - 1 в редакції Закону № 3980-IX від 19.09.2024 }
2 - 1 .1. Принципами підтримки сільського господарства України є прозорість та публічність, прогнозованість та послідовність, справедливість та ефективність, цільове спрямування, верифікація права на підтримку та її моніторинг.
{Пункт 2 - 1 .1 статті 2 - 1 в редакції Закону № 3980-IX від 19.09.2024 }
2 - 1 .2. Прозорість та публічність підтримки сільського господарства України забезпечуються шляхом:
формування, ведення та надання відкритого доступу до державних реєстрів;
обов’язкової реєстрації в інформаційно-комунікаційній системі "Державний аграрний реєстр" для отримання державної допомоги чи підтримки відповідно до закону, а також для отримання грантів у сільському господарстві;
обов’язкового використання реєстрових даних інформаційно-комунікаційної системи "Державний аграрний реєстр" та/або програмних засобів її ведення для надання державної допомоги чи підтримки, а також грантів у сільському господарстві;
обов’язкового оприлюднення реєстрових даних інформаційно-комунікаційної системи "Державний аграрний реєстр" щодо фактично отриманих державної допомоги чи підтримки, а також грантів у сільському господарстві відповідно до законодавства з урахуванням положень Закону України "Про інформаційно-комунікаційну систему "Державний аграрний реєстр".
{Пункт 2 - 1 .2 статті 2 - 1 в редакції Закону № 3980-IX від 19.09.2024 }
2 - 1 .3. Прогнозованість та послідовність державної підтримки забезпечуються шляхом створення стабільної законодавчої та нормативно-правової бази з питань стимулювання розвитку агропромислового комплексу.
2 - 1 .4. Справедливість державної підтримки сільського господарства України забезпечується шляхом пропорційності розподілу державної підтримки та обмеження максимального розміру підтримки на одного виробника сільськогосподарської продукції.
Щорічно за кожним видом державної підтримки один виробник сільськогосподарської продукції з урахуванням пов’язаних з ним осіб у значенні підпункту 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України може отримати державну підтримку в сумі не більше ніж 10 тисяч розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року. Особа, яка претендує на отримання державної підтримки, передбаченої цим Законом, зобов’язана повідомити центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, політики у сфері сільського господарства, про всіх пов’язаних з нею осіб, які протягом бюджетного року є отримувачами державної підтримки, а також про зміни стосовно таких пов’язаних осіб.
2 - 1 .5. Ефективність державної підтримки сільського господарства України забезпечується шляхом створення сприятливих умов для здійснення сільськогосподарської діяльності, підвищення якості та конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції з метою мінімізації природно-кліматичних та економічних ризиків сільськогосподарського виробництва та гарантування продовольчої безпеки держави.
Цільове спрямування державної підтримки забезпечується пріоритетним наданням державної підтримки малим сільськогосподарським товаровиробникам, у тому числі сімейним фермерським господарствам, які мають у власності та/або користуванні не більше 100 га земель сільськогосподарського призначення та річний дохід яких від реалізації продукції не перевищує 5 мільйонів гривень.
Обсяг і види державної підтримки малим сільськогосподарським товаровиробникам, у тому числі сімейним фермерським господарствам, на наступний рік розраховуються щороку виходячи з фактичної чисельності таких господарств у поточному році.
Обсяг державної підтримки, що залишився нерозподіленим між малими сільськогосподарськими товаровиробниками, у тому числі сімейними фермерськими господарствами, спрямовується на державну підтримку інших виробників сільськогосподарської продукції.
{Пункт 2 - 1 .5 статті 2 - 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 3980-IX від 19.09.2024 }
2 - 1 .6. Верифікація права на отримання державної допомоги, підтримки за рахунок коштів місцевих бюджетів, міжнародної технічної допомоги, грантів у сільському господарстві чи іншої допомоги (підтримки) (далі - верифікація) та моніторинг цільового використання державної допомоги, підтримки за рахунок коштів місцевих бюджетів, міжнародної технічної допомоги, грантів у сільському господарстві чи іншої допомоги (підтримки) (далі - моніторинг цільового використання) забезпечуються шляхом обов’язкового використання даних Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, даних інших електронних інформаційних ресурсів та переліків у сферах забезпечення формування та реалізації державної аграрної політики.
Державна допомога, підтримка за рахунок коштів місцевих бюджетів, міжнародна технічна допомога, гранти у сільському господарстві, інша допомога (підтримка) надаються виключно щодо площ земельних ділянок (прав на них), підтверджених кадастровими та реєстровими даними, та не надаються щодо земельних ділянок (прав на них), не зареєстрованих у Державному земельному кадастрі та Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Верифікація та моніторинг цільового використання передбачають встановлення відповідності фактичного землекористування заявленому та/або кадастровим та реєстровим даним, а також перевірку інформації про фактичну діяльність відповідного виробника сільськогосподарської продукції. При здійсненні верифікації та моніторингу цільового використання можуть використовуватися супутникові знімки. Невідповідність супутникових знімків кадастровим або реєстровим даним є підставою для виправлення помилок у відповідних кадастрових або реєстрових даних.
Порядок здійснення верифікації та моніторингу цільового використання визначаються нормативно-правовими актами, якими регулюється надання відповідного виду державної допомоги, підтримки за рахунок коштів місцевих бюджетів, міжнародної технічної допомоги, грантів у сільському господарстві чи іншої допомоги (підтримки).
{Статтю 2 - 1 доповнено пунктом 2 - 1 .6 згідно із Законом № 3980-IX від 19.09.2024 }
{Розділ I доповнено статтею 2 - 1 згідно із Законом № 985-IX від 05.11.2020 }
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.