Відсутність особи за фактичним місцем перебування: чи є це підставою для припинення виплати пенсії? (ВС/КАС у справі №185/4142/17 від 27.03.2020 року)

18.12.2020 | Автор: Трофименко Ирина Виталиевна
Задать вопрос автору
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях: telegram viber youtube
Відсутність особи за фактичним місцем перебування: чи є це підставою для припинення виплати пенсії? (ВС/КАС у справі №185/4142/17 від 27.03.2020 року) - 0_85195900_1608243120_5fdbd7b0d005d.jpg
Фабула судового акту: У цій справі, пенсіонеру, який був внутрішньо переміщеною особою, відмовили в призначенні соціальних виплат на новий строк - внаслідок відсутності його за фактичним місцем перебування.

Наскільки законним було таке рішення Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (надалі – “Фонд”) та відповідних органів соціального захисту населення (надалі – “Управління”) – вирішував ВС/КАС у аналізованій постанові.

Тож, все з початку. Внутрішньо переміщена особа (ВПО), це та особа, яка перебуває на території України на законних підставах, однак, була змушена залишити або покинути своє місце проживання через збройний конфлікт, тимчасову окупацію, повсюдні прояви насильства, порушення прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру. ВПО стають на облік у органах соцзахисту місцевої державної адміністрації, про що отримують довідку про взяття на облік ВПО. Така довідка підтверджує фактичне місце проживання (перебування), яке необхідне для підтвердження (або отримання) прав на соцвиплати/пенсії, іншу соцдопомогу.

Так, особа звернулася до Фонду із заявою про продовження раніше призначеної страхової виплати, до якої додала копію довідки.

Однак, інспектором Управління було здійснено перевірку фактичного місця перебування – де особа виявилася відсутньою. Згодом, були отримані відомості від Державної прикордонної служби, що такий пенсіонер виїжджав із України та перебував на тимчасово непідконтрольній Україні території. Керуючись цими відомостями, Комісія, яка вирішувала долю продовження соціальних виплат– відмовила у призначенні йому пенсії.

Пенсіонер оскаржив відмову у судовому порядку. Його позов було задоволено у першій інстанції і залишено без змін апеляційною інстанцією.

Подаючи касаційну скаргу Фонд доводив, що підставою для припинення соцвиплат стала відсутність позивача за вказаним місцем перебування під час перевірки та що такий пропустив строк звернення до адміністративного суду, бо дізнався про невиплату пенсій у червні 2016 р., а до суду звернувся лише в травні 2017 р.

ВС/КАС залишив скаргу управління Фонду без задоволення.

Отже, у цій справі, ВС/КАС обґрунтовував свою позицію наступним:

1) перше і основне - Закон України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», не передбачає такої підстави для припинення пенсії/соціальних виплат, як відсутність за місцем фактичного проживання.

2) другорядне, однак варте уваги:

  • Законом України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» (в тому числі в редакції до 13.01.2016) не встановлено зв`язку права внутрішньо переміщених осіб на отримання соціальних виплат з терміном дії довідки про взяття на облік.
  • строк звернення позивачем із вказаним позовом до суду не пропущено, оскільки про підстави припинення виплат, а також про існування оскаржуваних рішень позивач дізнався тоді, коли отримав відповіді на свої звернення.

Необхідно сказати, що справи такого характеру є, на жаль, не рідкістю. Органи соцзахисту припиняли та продовжують припиняти виплати ВПО з таких сумнівних і незаконних підстав.

На щастя, ВС неодноразово ставав на бік ВПО та доходив до аналогічного –викладеного у цьому рішенні - висновку. Зокрема, аналогічні висновки можна знайти в постанові ВС від 03.05.2018 у зразковій справі № 805/402/18, яка залишена без змін ВП ВС і у постанові ВС від 12.12.2018 у справі № 243/4547/17.

Аналізуйте судовий акт: Перелік підстав для припинення виплати пенсії є вичерпним і не підлягає розширеному тлумаченню (№263/7763/17 від 06.02.2018);

Перевірки ВПО за місцем їх проживання є дискримінаційними, а тому НЕЗАКОННИМИ (ВС/КАС № 826/12123/16 від 20.12.2018);

Український пенсіонер, який має проживає на території іншої держави, МАЄ право на пенсію (ВС/КАС № 804/3646/18 від 01.10.2019);

Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи не посвідчує право користування житлом за адресою, зазначеною у цій довідці (ВС/КАС у справі № 826/319/17 від 20 березня 2019 р.).

ПОСТАНОВА

Іменем України

27 березня 2020 року м. Київ

справа №185/4142/17(2-а/185/283/17)

адміністративне провадження №К/9901/30617/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача Кравчука В.М., суддів Єзерова А.А., Стародуба О.П.,

розглянув у попередньому судовому засіданні адміністративну справу

за касаційною скаргою Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області

на постанову Павлоградського міськрайонного суду Дніпропетровської області від 27.07.2017 (суддя Бондаренко В.М.) та

ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017 (колегія у складі суддів Добродняк І.Ю., Бишевської Н.А., Семененка Я.В.)

у справі № 185/4142/17(2-а/185/283/17)

за позовом ОСОБА_1

до Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград Дніпропетровської області, Павлоградської районної державної адміністрації Дніпропетровської області, Управління соціального захисту населення Павлоградської районної державної адміністрації

про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії.

I. РУХ СПРАВИ

1. У травні 2017 року ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград Дніпропетровської області, Павлоградської районної державної адміністрації Дніпропетровської області, Управління соціального захисту населення Павлоградської районної державної адміністрації, у якому просив:

- визнати протиправними дії Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград Дніпропетровської області щодо припинення соціальних виплат позивачу з 01.06.2016;

- зобов`язати Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград Дніпропетровської області здійснити позивачу нарахування соціальних виплат з 01.06.2016 та сплатити заборгованість за період з 01.06.2016 по лютий 2017 року;

- визнати безпідставними та скасувати протоколи №3 від 25.08.2016 та №9 від 16.12.2016 засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Павлоградської районної державної адміністрації в частині призупинення та припинення соціальних виплат позивачу.

2. Постановою Павлогадського міськрайонного суду Дніпропетровської області від 27.07.2017, залишеною без змін ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017, позов задоволено:

- визнано протиправними дії відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград щодо припинення ОСОБА_1 виплати щомісячної страхової виплат;

- визнано незаконними та скасовано рішення комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо-переміщеним особам Павлоградської районної державної адміністрації від 25.08.2016 про призупинення щомісячної страхової виплати та від 16.12.2016 про відмову в призначенні щомісячної страхової виплати ОСОБА_1

- зобов`язано Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград Дніпропетровської області поновити ОСОБА_1 щомісячну страхову виплату у зв`язку з втратою працездатності у раніше призначеному розмірі з 01.06.2016 по 28.02.2017 та виплатити недоотримані страхові виплати.

3. У касаційній скарзі Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області, із посиланням на порушення судами норм матеріального та процесуального права, просить скасувати оскаржувані судові рішення та ухвалити нове рішення, яким в задоволенні позовних вимог відмовити.

4. Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 11.12.2017 відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області.

5. У зв`язку із ліквідацією вказаного суду справу передано Верховному Суду.

II. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

6. Судами попередніх інстанцій встановлено та матеріалами справи підтверджено, що позивач - ОСОБА_1 , 1937 р. н., є пенсіонером за віком та інвалідом 2 групи (безстроково) через трудове каліцтво, у зв`язку з чим має право на отримання щомісячних грошових сум у разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілому ОСОБА_1 (страхові виплати).

7. 02.12.2014 Управлінням соціального захисту населення Павлоградської районної державної адміністрації видано ОСОБА_1 довідку № НОМЕР_1 про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, відповідно до якої ОСОБА_1 взятий на облік в Управлінні соціального захисту населення Павлоградської РДА як внутрішньо переміщена особа з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції: 27.11.2014 перемістився з м. Єнакієве Донецької обл. за адресою: АДРЕСА_1 . Ця адреса зареєстрована як місцеперебування позивача.

8. Термін дії Довідки № 1225000381 продовжувався до 01.12.2015, до 01.06.2016 та до 02.12.2016.

9. 04.06.2015 позивач звернувся до Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград Дніпропетровської області із заявою про продовження раніше призначеної страхової виплати, до якої додав копію Довідки № 1225000381, термін дії якої продовжено до 01.12.2015.

10. Постановою Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград від 04.06.2015 № 0414/20344/20344.1/13 ОСОБА_1 продовжено раніше призначену щомісячну грошову суму в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку, і ухвалено проводити виплати по 30.11.2015 включно.

11. 26.11.2015 ОСОБА_1 звернувся до Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград Дніпропетровської області із заявою про продовження раніше призначеної страхової виплати, до якої додав копію Довідки № 1225000381, термін дії якої продовжено до 01.06.2016.

12. Постановою відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград від 26.11.2015 № 0414/20344/20344.1/14 ОСОБА_1 продовжено страхову виплату і постановлено проводити виплати по 31.05.2016 включно.

13. 11.08.2016 ОСОБА_1 звернувся до Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград Дніпропетровської області із заявою про продовження раніше призначеної страхової виплати, до якої додав копію Довідки № 1225000381, термін дії якої продовжено до 02.12.2016.

14. 17.08.2016 соціальним інспектором Управління соціального захисту населення Павлоградської РДА здійснено перевірку фактичного місця перебування ОСОБА_1 за зареєстрованою адресою ( АДРЕСА_1 ), за результатами якої складено акт обстеження матеріально-побутових умов сім`ї . Зафіксовано, що на момент перевірки за цією адресою ОСОБА_1 був відсутній.

15. 25.08.2016 на засіданні Комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам прийнято рішення призупинити призначення соціальних виплат ОСОБА_1 внаслідок його відсутності за фактичним місцем перебування до з`ясування обставин (протокол № 3 від 25.08.2016).

16. 07.12.2016 Держприкордонслужбою України на запит Управління соціального захисту населення Павлоградської РДА від 29.08.2016 надано інформацію щодо перетинання держкордону України, з якої вбачається, що, позивач:

- в`їхав в Україну через Курахове 30.05.2016,

- в`їхав в Україну через Курахове 10.08.2016,

- виїхав з України 12.08.2016 через Зайцево,

- в`їхав в Україну 19.10.2016 року через Курахове,

- в`їхав в Україну 28.11.2016 через Курахове,

- виїхав з України 02.12.2016 через Курахове.

17. 16.12.2016 на засіданні Комісії, з урахуванням вказаної інформації Держприкордонслужбою України та з огляду на виїзд 02.12.2016 на територію, де органи державної влади тимчасової не здійснюють свої повноваження, прийнято рішення про відмову в призначенні соціальних виплат ОСОБА_1 внаслідок відсутності заявника за фактичним місцем перебування (протокол № 9 від 16.12.2016).

18. 22.12.2016 ОСОБА_1 знято з обліку в Управлінні соціального захисту населення Павлоградської РДА у зв`язку з вибуттям в

м.Павлоград. 19 . 16.01.2017 ОСОБА_1 звернувся до Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград Дніпропетровської області із заявою про продовження раніше призначеної страхової виплати, до якої додав копію довідки про взяття на облік особи внутрішньо переміщеної особи від 13.01.2017 № 0000059498, відповідно до якої фактичне місце проживання/перебування ОСОБА_1 :

АДРЕСА_3 . Постановою відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград від 13.03.2017 № 0414/20344/20344.1/16 продовжено страхову виплату і постановлено проводити виплати з 01.03.2017 безстроково.

21. ОСОБА_1 вважаючи такими, що порушують його права дії Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Павлоград Дніпропетровської області та рішення Комісії з призупинення (протокол № 3 від 25.08.2016) та відмови в призначенні страхових виплат (протокол № 9 від 16.12.2016) з підстав відсутності заявника за фактичним місцем перебування, звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

IIІ. ОЦІНКА СУДІВ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ

22. Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції, з рішенням якого погодився суд апеляційної інстанції, виходив з того, що відповідно до ст. 2 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» реєстрація місця проживання чи місця перебування особи або її відсутність не можуть бути умовою реалізації прав і свобод, передбачених Конституцією, законами чи міжнародними договорами України, або підставою для їх обмеження.

23. Суд першої інстанції зазначив також, що строк звернення позивачем із вказаним позовом до суду не пропущено, оскільки про підстави припинення виплат, а також про існування оскаржуваних рішень від 25.08.2016 та від 16.12.2016 позивач дізнався у травні 2017 року, коли отримав відповіді на свої звернення.

IV. ДОВОДИ КАСАЦІЙНОЇ СКАРГИ

24. Відповідач у касаційній скарзі наголошує на тому, що судами першої та апеляційної інстанції не було надано належної правової оцінки тому, що підставою для припинення соціальних виплат стала відсутність позивача за вказаним місцем перебування під час проведення перевірки.

25. Крім того, вказує, що позивач пропустив строк звернення до суду із позовом, оскільки у червні 2016 року дізнався про невиплату йому щомісячної страхової виплати, а із позовом до суду звернувся лише в травні 2017 року.

26. Відзиву на касаційну скаргу від позивача не надходило.

V. ВИСНОВКИ ВЕРХОВНОГО СУДУ

27. Верховний Суд перевірив доводи касаційної скарги, правильність застосування судами норм матеріального та процесуального права та дійшов таких висновків.

28. Статтею 2 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» громадянам України, а також іноземцям та особам без громадянства, які на законних підставах перебувають в Україні, гарантуються свобода пересування та вільний вибір місця проживання на її території, за винятком обмежень, які встановлені законом.

29. За приписами ст. 1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 20.10.2014 № 1706-VII (в редакції на час видачі позивачу Довідки про взяття на облік № НОМЕР_1 від 02.12.2014) внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, який постійно проживає в Україні, якого змусили або який самостійно покинув своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, масових порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.

30. Зазначені обставини вважаються загальновідомими і такими, що не потребують доведення, якщо інформація про них міститься в офіційних звітах (повідомленнях) Верховного Комісара Організації Об`єднаних Націй з прав людини, Організації з безпеки та співробітництва в Європі, Міжнародного Комітету Червоного Хреста і Червоного Півмісяця, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, розміщених на веб-сайтах зазначених організацій, або якщо щодо таких обставин уповноваженими державними органами прийнято відповідні рішення.

31. Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст.4 Закону № 1706-VII факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

32. Підставами для взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є наявність реєстрації місця проживання на території, де виникли обставини, зазначені в статті 1 цього Закону, на момент їх виникнення.

33. При цьому за правилами ст.5 вказаного Закону довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи засвідчує місце проживання внутрішньо переміщеної особи на період наявності підстав, зазначених у статті 1 цього Закону.

34. Згідно з ч.3 ст.4 Закону № 1706-VII для отримання довідки внутрішньо переміщена особа має звернутися до структурного підрозділу місцевої державної адміністрації з питань соціального захисту населення за місцем фактичного проживання із заявою про отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

35. Відповідно до ч.8 ст.4 Закону № 1706-VII довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (далі - довідка) видається структурним підрозділом місцевої державної адміністрації з питань соціального захисту населення в день подання заяви, підписується та засвідчується уповноваженою посадовою особою цього структурного підрозділу без сплати будь-яких платежів та зборів, включаючи як першу видачу такої довідки, так і в разі повторної її видачі у випадку втрати, пошкодження або з метою продовження її дії.

36. Термін дії такої довідки становить шість місяців з моменту її видачі.

37. З 13.01.2016 з урахуванням внесених Законом № 921-VIII від 24.12.2015 змін статтею 4 Закону № 1706-VII передбачено, що довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12цього Закону.

38. Стаття 12 Закону № 1706-VII визначає підстави для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, серед яких, якщо особа: повернулася до покинутого місця постійного проживання (п.3 ч.1) або подала завідомо недостовірні відомості (п.5 ч.1).

39. Згідно з ч.10 ст.7 Закону № 1706-VII внутрішньо переміщені особи з тимчасово окупованої території мають право на отримання матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг за загальнообовязковим державним соціальним страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності і від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, безпосередньо у робочих органах Фонду соціального страхування України за фактичним місцем проживання, перебування.

40. При цьому вказаним Законом № 1706-VII (в тому числі в редакції до 13.01.2016) не встановлено зв`язку права внутрішньо переміщених осіб на отримання соціальних виплат з терміном дії довідки про взяття на облік.

41. Порядок надання страхових виплат, фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу, передбачених загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання для осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території і районів проведення антитерористичної операції затверджений Постановою правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 11.12.2014 № 20, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 12.01.2015 за № 6/26451.

42. Згідно абз.1-3 п.2 р.І Порядку надання страхових виплат № 20 особи, які тимчасово переміщені, мають право на призначення та/або продовження раніше призначених страхових виплат, страхових витрат на медичну та соціальну допомогу відповідно до Закону № 1105 безпосередньо в робочих органах виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - робочі органи виконавчої дирекції Фонду) за фактичним місцем проживання (перебування), що підтверджується довідкою про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, за формою, наведеною в додатку до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509 (далі - довідка про взяття на облік), відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб».

43. У разі чергової зміни фактичного місця проживання (перебування) особа, яка тимчасово переміщена, зобов`язана повідомити протягом 10 календарних днів з дати зміни місця фактичного проживання (перебування) робочий орган виконавчої дирекції Фонду, який здійснює йому страхові виплати, страхові витрати на медичну та соціальну допомогу шляхом подання заяви особисто або надсилання рекомендованим листом (з описом вкладеної до нього такої заяви) про припинення йому виплат у зв`язку зі зміною місця проживання (перебування). Копія такої заяви або підтвердження надсилання рекомендованого листа подається робочому органу виконавчої дирекції Фонду за новим місцем фактичного проживання (перебування).

44. Ключовим питанням у даній справі є встановлення правомірності припинення виплат позивачу соціальної виплати у зв`язку із відсутністю позивача за місцем фактичного проживання.

45. Верховний Суд неодноразово розглядав справи зазначеної категорії та дійшов висновку, що ні Закон України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», ні Закон України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» не передбачають такої підстави для припинення пенсії/соціальних виплат, як відсутність за місцем фактичного проживання.

46. Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 03.05.2018 у зразковій справі № 805/402/18, яка залишена без змін постановою Великої Палати Верховного Суду від 04.09.2018, та у постанові Верховного Суду від 12.12.2018 у справі № 243/4547/17, і колегія суддів не вбачає підстав для відступу від неї.

47. Колегія суддів погоджується і з висновком судів попередніх інстанцій, що строк звернення позивачем із вказаним позовом до суду не пропущено, оскільки про підстави припинення виплат, а також про існування оскаржуваних рішень від 25.08.2016 та від 16.12.2016 позивач дізнався у травні 2017 року, коли отримав відповіді на свої звернення.

48. Враховуючи наведене, Суд не встановив неправильного застосування норм матеріального права або порушень норм процесуального права при ухваленні оскаржуваних судових рішень і погоджується з висновками судів першої та апеляційної інстанцій щодо наявності підстав для задоволення позову.

49. Відповідно до ст. 350 КАС України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили неправильного застосування норм матеріального права або порушень норм процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.

50. З огляду на результат касаційного розгляду, судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись ст. 341, 343, 350, 356 КАС України, Суд -

П О С Т А Н О В И В:

Касаційну скаргу Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області залишити без задоволення.

Постанову Павлоградського міськрайонного суду Дніпропетровської області від 27.07.2017 та ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 21.11.2017 у справі № 185/4142/17(2-а/185/283/17) залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною і оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач В.М. Кравчук

Суддя А.А. Єзеров

Суддя О.П. Стародуб

4547
Просмотров
1
Комментариев
Оставьте Ваш комментарий:

Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь для добавления комментария.


Популярные судебные решения
Популярные события
ЕСПЧ
0