1. Оголошення про проведення закупівлі за процедурою електронного реверсивного аукціону та документація електронного реверсивного аукціону розміщуються замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури електронного реверсивного аукціону та документації електронного реверсивного аукціону вимогу щодо надання учасником забезпечення заявки.
В оголошенні про проведення закупівлі за процедурою електронного реверсивного аукціону обов'язково зазначаються:
1) форма торгів (процедура електронного реверсивного аукціону);
2) адреса електронного майданчика, вибраного для проведення аукціону, у мережі Інтернет;
3) найменування, місцезнаходження, поштова адреса, адреса електронної пошти замовника;
4) найменування предмета закупівлі;
5) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
6) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) розмір забезпечення заявки на участь у закупівлі за процедурою електронного реверсивного аукціону;
8) день закінчення строку подання заявок на участь у закупівлі за процедурою електронного реверсивного аукціону.
В оголошенні може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником.
Документація електронного реверсивного аукціону повинна містити такі відомості:
1) вимоги до змісту і складу заявки на участь у процедурі електронного реверсивного аукціону та інструкцію щодо її складення;
2) розмір забезпечення заявки на участь у закупівлі за процедурою електронного реверсивного аукціону;
3) день закінчення строку подання заявок на участь у закупівлі за процедурою електронного реверсивного аукціону;
4) кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 цього Закону, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством;
5) порядок формування ціни договору (лота) з урахуванням або без урахування витрат на перевезення, страхування, сплату митних зборів, податків та інших обов'язкових платежів;
6) початкову (максимальну) ціну договору (лота); початкову (максимальну) ціну одиниці послуги та/або роботи, якщо замовник під час проведення закупівлі не може визначити необхідний об'єм послуг та/або робіт;
7) інформацію про валюту, що використовується для формування ціни договору;
8) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені заявки учасників;
9) розмір, вид, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю;
10) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт та послуг, що купуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільно зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення і термінологію, пов'язану з товарами, роботами та послугами, що купуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, специфікація повинна містити словосполучення "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
11) кількість товару та місце його поставки;
12) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
13) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
14) проект договору про закупівлю;
15) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані заявки учасників, у разі визначення лота.
Початкова (максимальна) ціна договору, що міститься в документації електронного реверсивного аукціону, не повинна перевищувати очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розмір забезпечення заявки не може перевищувати 1 відсотка початкової (максимальної) ціни договору в разі закупівлі робіт та 5 відсотків - у разі закупівлі товарів чи послуг за процедурою електронного реверсивного аукціону.
2. Оголошення про проведення закупівлі за процедурою електронного реверсивного аукціону та документація електронного реверсивного аукціону повинні бути доступними для ознайомлення будь-якій особі на безоплатній основі протягом усієї процедури електронного реверсивного аукціону. Після завершення процедури електронного реверсивного аукціону документація електронного реверсивного аукціону та інформація про його результати повинні бути доступними для ознайомлення будь-якій особі на безоплатній основі на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох років з дня завершення процедури.
3. Строк для подання заявок на участь у закупівлі за процедурою електронного реверсивного аукціону має становити не менш як 10 робочих днів, а в разі якщо початкова (максимальна) ціна договору (лота), визначена документацією електронного реверсивного аукціону, перевищує 20 мільйонів гривень, то не менш як 15 робочих днів з дня розміщення оголошення та документації електронного реверсивного аукціону на веб-порталі Уповноваженого органу.
4. Повідомлення про внесення змін до документації електронного реверсивного аукціону відповідно до частини другої статті 39-7 розміщується замовником на веб-порталі Уповноваженого органу в день прийняття рішення про внесення таких змін.
5. Повідомлення про продовження строку подання заявок відповідно до частини шостої статті 39-8 розміщується замовником на веб-порталі Уповноваженого органу в день прийняття рішення про продовження такого строку.
6. Замовник зобов'язаний скасувати процедуру електронного реверсивного аукціону в разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі, щодо якої було розміщено оголошення;
2) неможливості усунення наслідків, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель під час проведення закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону і унеможливлюють подальше проведення процедури;
3) виявлення факту змови учасників, які подали заявки на участь у аукціоні;
4) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили;
5) якщо після закінчення строку подання заявок на участь у закупівлях за процедурою електронного реверсивного аукціону подана тільки одна заявка або не подано жодної заявки.
Процедура електронного реверсивного аукціону підлягає також обов'язковому скасуванню, якщо оператора електронного майданчика виключено з реєстру операторів електронного майданчика з підстав, передбачених пунктами 2 та 3 частини третьої статті 39-4 цього Закону.
Повідомлення про скасування процедури електронного реверсивного аукціону із зазначенням причини скасування розміщується замовником на веб-порталі Уповноваженого органу в день прийняття рішення про таке скасування.
У разі скасування процедури електронного реверсивного аукціону оператор електронного майданчика припиняє здійснене відповідно до частини третьої статті 39-8 блокування коштів на рахунках учасників, крім випадку, зазначеного в частині третій цієї статті, протягом робочого дня, наступного за днем розміщення замовником повідомлення про скасування процедури електронного реверсивного аукціону.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.