Главная Сервисы для юристов ... Законы Про здійснення державних закупівель Стаття 39. Умови застосування процедури закупівлі в одного учасника Стаття 39. Умови застосування процедури закупівлі ...

Стаття 39. Умови застосування процедури закупівлі в одного учасника

Про здійснення державних закупівель (СОДЕРЖАНИЕ) Прочие законы
  • 686

    Просмотров

  • 686

    Просмотров

  • Добавить в избраное

    1. Закупівля в одного учасника - це процедура, відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками та акцепту пропозиції переможця процедури закупівлі в одного учасника. { Абзац перший частини першої статті 39 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.

    Замовник протягом трьох робочих днів з моменту прийняття рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника забезпечує публікацію у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону інформацію про застосування процедури закупівлі в одного учасника, яка повинна містити:

    найменування та місцезнаходження замовника;

    адресу веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю, відповідно до статті 10 цього Закону;

    адресу веб-сайту, на якому додатково розміщується інформація замовника про закупівлю (у разі наявності);

    найменування, кількість товару і місце його поставки, вид робіт та місце їх виконання або вид послуг та місце їх надання;

    строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;

    найменування, місцезнаходження та контактні телефони учасника (учасників), з яким проведено переговори; { Абзац дев'ятий частини першої статті 39 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    ціну пропозиції;

    реєстраційний рахунок замовника, відкритий в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів (у разі здійснення закупівлі за рахунок бюджетних коштів).

    Обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника повинно містити:

    умови застосування процедури закупівлі;

    посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.

    Оприлюднення інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника не вважається запрошенням до участі у процедурі закупівлі для невизначеного кола осіб.

    { Абзац шістнадцятий частини першої статті 39 виключено на підставі Закону N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    { Абзац сімнадцятий частини першої статті 39 виключено на підставі Закону N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    { Абзац вісімнадцятий частини першої статті 39 виключено на підставі Закону N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    { Абзац дев'ятнадцятий частини першої статті 39 виключено на підставі Закону N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    { Абзац двадцятий частини першої статті 39 виключено на підставі Закону N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    2. Процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток у разі:

    1) закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов'язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу, або закупівлі послуг з виконання науково-дослідних, науково-технічних та дослідно-конструкторських робіт, що пройшли конкурсний відбір у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку;

    { Пункт 1 частини другої статті 39 із змінами, внесеними згідно із Законом N 4996-VI ( 4996-17 ) від 21.06.2012 }

    2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи;

    3) нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам;

    { Пункт 3 частини другої статті 39 в редакції Закону N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011, із змінами, внесеними згідно із Законом N 5081-VI ( 5081-17 ) від 05.07.2012 }

    4) якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників;

    5) потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням;

    { Частину другу статті 39 доповнено пунктом 5 згідно із Законом N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    6) закупівлі товарів на товарних біржах;

    { Частину другу статті 39 доповнено пунктом 6 згідно із Законом N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    7) закупівлі товарів у разі припинення господарської діяльності, зокрема внаслідок банкрутства, за домовленістю з кредиторами;

    { Частину другу статті 39 доповнено пунктом 7 згідно із Законом N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    8) необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.

    { Частину другу статті 39 доповнено пунктом 8 згідно із Законом N 4220-VI ( 4220-17 ) від 22.12.2011 }

    9) урахування вимог, визначених частиною чотирнадцятою статті 39-10.

    { Частину другу статті 39 доповнено пунктом 9 згідно із Законом N 4917-VI ( 4917-17 ) від 07.06.2012 }

    3. Загальний строк для визначення переможця процедури закупівлі в одного учасника не повинен перевищувати п'яти днів з дня опублікування у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника. Замовник акцептує пропозицію за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника в день визначення переможця. Повідомлення про акцепт пропозиції обов'язково безоплатно публікується в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель. { Частину третю статті 39 доповнено новим абзацом першим згідно із Законом N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011 }

    Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника у строк не раніше ніж через 14 днів (п'ять робочих днів у разі застосування процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня опублікування у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника. { Абзац другий частини третьої статті 39 із змінами, внесеними згідно із Законами N 3681-VI ( 3681-17 ) від 08.07.2011, N 4851-VI ( 4851-17 ) від 24.05.2012 }

    { Абзац третій частини третьої статті 39 виключено на підставі Закону N 5044-VI ( 5044-17 ) від 04.07.2012 }

    4. Інформація про результати процедури закупівлі в одного учасника публікується в порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону.

    5. Процедура закупівлі в одного учасника відміняється замовником у разі:

    якщо замовником допущено порушення порядку оприлюднення інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, визначеного цим Законом, та/або порушення, які вплинули на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі;

    відмови переможця процедури закупівлі в одного учасника від підписання договору про закупівлю та/або у разі недосягнення між замовником та учасником (учасниками) процедури закупівлі згоди щодо істотних умов договору;

    відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;

    скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.

    { Частина п'ята статті 39 в редакції Закону N 5044-VI ( 5044-17 ) від 04.07.2012 }

    Предыдущая

    81/96

    Следующая
    Добавить в избраное
    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст