Просмотров
Просмотров
1. Депутат розглядає отримані ним звернення виборців, вживає заходів щодо їх законного та обґрунтованого вирішення, вивчає причини, що їх породжують, і може вносити відповідні пропозиції до органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій, розташованих на території Автономної Республіки Крим.
2. У разі необхідності депутат може надіслати пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли на його ім'я, місцевим органам виконавчої влади, органам влади Автономної Республіки Крим і органам місцевого самоврядування, керівникам підприємств, установ та організацій, до повноважень яких належить розгляд звернень громадян або вирішення порушених у них питань по суті. Про результати розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян органи та посадові особи зобов'язані повідомити громадянина, від якого надійшло звернення, і депутата у терміни, встановлені Законом України "Про звернення громадян".
3. У разі встановлення порушення законодавства про звернення громадян депутат має право звернутися з депутатським запитом до посадових осіб правоохоронних і контролюючих органів.
4. За результатами розгляду пропозицій, заяв або скарг громадян депутат може звернутися до посадових осіб відповідних органів, підприємств, установ та організацій з депутатським запитом або зверненням.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.